***.*** ... گنجینه ... فشارکی ... ها ***.***

****.**** کنز الفشا ر کیو ن ************** Fesharkies's Treasure ****.****

***.*** ... گنجینه ... فشارکی ... ها ***.***

****.**** کنز الفشا ر کیو ن ************** Fesharkies's Treasure ****.****

***.*** ... گنجینه ... فشارکی ... ها ***.***

########## بنام خدا ##########
#پایگاه جامع اطلاع رسانی در موضوعات زیر #
..... با سلام و تحیت .. و .. خوشامدگویی .....
*** برای یافتن مطالب مورد نظر : داخل "طبقه بندی موضوعی " یا " کلمات کلیدی"شوید. ویا کلمه موردنظر را در"جستجو" درج کنید.***

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

دکتر سید حسین هاشمی فشارکی استاددامپزشکی

شنبه, ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۷، ۰۵:۱۳ ق.ظ


دکتر سید حسین هاشمی فشارکی 
آن مرحوم در سال 1324 در منطقه فشارک شهر کوهپایه اصفهان متولد شد در آن ایام که تحصیل برای ساکنان خارج پایتخت بسیار سخت و طاقت فرسا بود با سعی و تلاش فراوان توانست در سال 1343 وارد دانشگاه تهران شود و پس از تحصیل در رشته دامپزشکی به سال 1349 موفق به اخذ درجه دکترای حرفه ای دامپزشکی گردید.

پس از دانش آموختگی در یکی از دورترین نقاط کشور ودور اززادگاهش 18 ماه در پادگان جلدیان استان آذربایجان غربی خدمت وظیفه عمومی خود را گذراند و جهت خدمت رسانی به سلامت و بهداشت جامعه در خرداد ماه سال 1351 به عنوان رییس کشاورزی و دامپزشکی به شهرستان نقده در آذربایجان غربی اعزام گردید و تا سال 1354 فعالیت نمود تا اینکه در همان سال به استان اصفهان انتقال یافت و در شهرستان گلپایگان و خوانسار که در آن زمان از نظر حرفه دامپزشکی یکی از پرکارترین محل‎های خدمت بود به عنوان رییس کشاورزی و دامپزشکی تا سال 1359 خدمت نمود.

دکتر فشارکی پس از آن به منطقه مرکزی استان انتقال یافت و از سال 1359 تا 1379 به عنوان رییس دامپزشکی شهرستانهای فلاورجان و خمینی شهر به تلاش بی وقفه خود ادامه داد و در بهمن ماه 1379 به افتخار بازنشتگی نائل آمد.

آن مرحوم با روحیه خستگی ناپذیری که داشت، پس از بازنشستگی نیز به عنوان مسئول فنی داروخانه دامپزشکی در شهرستان برخوار به فعالیت خود ادامه داد تا اینکه 21 تیرماه سال 91،   در سن 67 سالگیدعوت حق را لبیک گفت.

طبق وصیت، آن مرحوم در زادگاهش فشارک به خاک سپرده شد.



http://www.hakimemehr.ir/fa/news/9711/درگذشت-دامپزشک-پیشکسوت-دکتر-هاشمی-فشارکی-عکس-و-بیوگرافی

http://javadfesharaki.blog.ir/1397/02/29/دکتر%20سید%20حسین%20هاشمی%20فشارکی

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۲/۲۹