مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه برخوار:

فرد اصلح مجری اسلام ناب محمدی (ص) است نه اسلام آمریکایی

http://cheshmeborkhar.ir/126973

مطلبی گفت: فرد اصلح آن فردی است که مجری اسلام ناب محمدی (ص) باشد نه آن کسی که مجری اسلام سکولار؛ اسلام کمونیسیم، اسلام سرمایه داری و به تعبیر حضرت امام خمینی (ره) اسلام آمریکایی باشد.

به گزارش چشم برخوار،  مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه برخوار در گفتگو با چشم برخوار عموم مردم را به شرکت حداکثری در انتخابات پیش رو که از مطالبات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) است دعوت کرد.
حجت الاسلام و المسلمین مرتضی مطلبی فشارکی تاکید کرد: این حضور حداکثری فقط آمدن و صرف شرکت در انتخابات مد نظر نیست بلکه آنچه مد نظر است حضور پر رنگ و با شعور است که اگر این حضور اتفاق بیافتد انتخاباتی رقم خواهد خورد که تمام مصالح فردی و اجتماعی افراد جامعه را محقق خواهد کرد.
مطلبی فشارکی عنوان کرد: معرف باید اجلا از معرف باشد کسی می تواند مبنای انتخاب خوب را برای ما معرفی و به ما ملاک بدهد تا مسیر را بشناسیم و خوب انتخاب کنیم که صاحب رای است و در راس همه آن ها مقام معظم رهبری است.
وی با اشاره به مناظرات اخیر نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری، اظهار کرد: پیرامون موضوع مناظرات هم کلامی را نقل می کنم از یکی از مقامات کشور کویت که گفته بود ما هر چند جمهوری اسلامی و دین و مذهب شیعه را قبول نداریم ولی ای کاش مناظراتی مانند مناظرات ایران در کشور ما هم بود.
مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه برخوار تصریح کرد: بنا بر بیانات رهبر معظم انقلاب، ملاک در انتخاب فرد اصلح باید تقوای مدیریتی و تقوای کاری باشد و کسانی را باید انتخاب کرد که نگاهشان به داخل و نیروهای داخل باشد نه نگاهش به بیرون و کشورهای بلوک غرب باشد، بنا بر این فرد اصلح آن فردی است که مجری اسلام ناب محمدی (ص) باشد نه آن کسی که مجری اسلام سکولار؛ اسلام کمونیسیم، اسلام سرمایه داری و به تعبیر حضرت امام خمینی (ره) اسلام آمریکایی باشد.
انتهای پیام/




مسئول نمایندگی ولی فقیه درسپاه ناحیه برخوار

انتخاب اصلح کسی باید باشد که نگاهش به داخل و نه بیرون باشد

مطلبی فشارکی گفت: ملاک در انتخاب فرد اصلح بنابر بیانات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) باید تقوای مدیریتی و تقوای کاری باشد و کسانی را باید انتخاب کرد که نگاهشان به داخل و نیروهای داخل باشد نه نگاهش به بیرون و کشورهای بلوک غرب باشد .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان؛ با توجه به در پیش بودن انتخابات و اهمیت آن گفتگویی با حجت الاسلام مرتضی مطلبی فشارکی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه برخوار انجام گرفته که به شرح ذیل می باشد.

حجت الاسلام مرتضی مطلبی فشارکی گفت: شرکت حداکثری که از مطالبات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) می باشد. این حضور حداکثری فقط آمدن و صرف شرکت در انتخابات مد نظر نیست بلکه آنچه مد نظر است حضور پر رنگ و با شعور می باشد که اگر این حضور اتفاق بیافتد انتخاباتی رقم خواهد خورد که تمام مصالح فردی و اجتماعی افراد جامعه را محقق خواهد کرد.

وی افزود: معرف باید اجلا از معرف باشد کسی می تواند مبنای انتخاب خوب را برای ما معرفی و به ما ملاک بدهد تا مسیر را بشناسیم و خوب انتخاب کنیم که صاحب رای اند و در راس همه آنها مقام معظم رهبری(مدظله العالی) است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه برخوار با اشاره به مناظرات اخیر گفت: در بحث مناظرات هم کلامی را نقل می کنم از یکی از مقامات کشور کویت که گفته بود ما هر چند جمهوری اسلامی و دین و مذهب شیعه را قبول نداریم ولی ایکاش مناظراتی مثل مناظرات ایران در کشور ما هم بود.

مطلبی فشارکی تصریح کرد: ملاک در انتخاب فرد اصلح بنابر بیانات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) باید تقوای مدیریتی و تقوای کاری باشد و کسانی را باید انتخاب کرد که نگاهشان به داخل و نیروهای داخل باشد نه نگاهش به بیرون و کشورهای بلوک غرب باشد و لذا فرد اصلح آن فردی است که مجری اسلام ناب محمدی(ص) باشد نه آنکسی که مجری اسلام سکولارف اسلام کمونیسیم، اسلام سرمایه داری و به تعبیر حضرت امام خمینی(ره) اسلام آمریکایی باشد.

 http://isfahanbasij.ir/34465/انتخاب-اصلح-کسی-باید-باشد-که-نگاهش-به-دا.htm

http://cheshmeborkhar.ir/126973


IMG_1832

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه برخوار خبرداد؛

برگزاری ویژه برنامه رحلت امام خمینی در برخوار/ ابقای شعار مرگ بر آمریکا از تاکیدات امام بود

حجت الاسلام مطلبی فشارکی در گفتگویی از برگزاری مراسم سالگرد رحلت امام خمینی(ره) و قیام ۱۵ خرداد در شهرستان برخوار خبر داد.

به گزارش صاحب نیوز؛ مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج برخوار در گفت و گویی از برگزاری مراسم سالگرد رحلت امام خمینی(ره) و قیام ۱۵ خرداد در شهرستان برخوار خبر داد.

حجت الاسلام و المسلمین مرتضی مطلبی فشارکی گفت: حضرت امام (ره) مردم را صاحب اصلی این انقلاب می دانستند و برای مردم به عنوان پدید آورندگان انقلاب اسلامی ارزش خاصی قائل بودند.
وی ادامه داد: امام خمینی (ره) همواره به مسئولان می فرمودند «ما در مشکلات باید به مردم متوسل شویم؛ ملتی که بحمدالله مهیا برای کمک و فداکاری بوده و هستند، با فداکاری ملت بحمدالله مراحلی را که بسیار اهمیت داشت پشت سر گذاشتیم و موانع مرتفع شد».
وی تصریح کرد: حضرت امام (ره) همیشه حرکت در مسیر انقلاب را وابسته به خدمت و رسیدگی به مردم دانسته و می فرمودند «قشر ضعیف و پابرهنگان را مورد توجه قرا دهید که این ها بودند که انقلاب را به پیروزی رساندند.»

مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج برخوار اظهار کرد: حضرت امام (ره) آمریکا را شیطان بزرگ دانسته و قائل بودند آمریکا دشمن شماره یک مردم محروم و مستعضف جهان بوده که شعار مرگ بر آمریکا نباید در هیچ شرایطی حذف شود.

مطلبی فشارکی با اشاره به برنامه سالگرد رحلت امام خمینی (ره) و قیام ۱۵ خرداد در برخوار گفت: مراسم روز شنبه ۱۳ خردادماه جاری با اقامه نماز جماعت ظهر و عصر و سخنرانی حجت الاسلام محمود آبادی، امام جمعه شهر دولت آباد در مسجد جامع دولت آباد برگزار می شود.

این مسئول در پایان خاطرنشان کرد: همچنین مراسمی همراه با قرائت دعای پرفیض ابوحمزه ثمالی و سخنرانی سیدرضا حجازی کارشناس مسائل سیاسی برگزار خواهد شد.
انتهای پیام/ چشم برخوار/گ.ف

http://sahebnews.ir/688077/برگزاری-ویژه-برنامه-رحلت-امام-خمینی-در.htm



مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه برخوار خبر داد؛ اعلام برنامه‌های سپاه برخوار همزمان با هفته بزرگداشت مقام معلم

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه برخوار خبر داد؛ اعلام برنامه‌های سپاه برخوار همزمان با هفته بزرگداشت مقام معلم
منبع خبر: صاحب‌نیوز
دسته خبری: سیاست|آیین 

حجت‌الاسلام مطلبی فشارکی بارزترین برنامه‌های ناحیه مقاومت بسیج سپاه برخوار را اجرای مراسم بزرگداشت استاد شهید طبق سالهای قبل در گلستان شهدای اصفهان با حضور پایوران و مربیان مرتبط و فعال و فرماندهان حوزه‌های بسیج در زمینه برنامه‌های عقیدتی عنوان کرد.

به گزارش صاحب نیوز ؛ مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه برخوار در گفتگویی گفت: سپاه امسال به مناسبت شهادت علامه مرتضی مطهری (ره) و بزرگداشت روز معلم از ۱۲ تا ۱۸ اردیبهشت ماه برنامه های متعددی را اجرا می کند.

حجت الاسلام مرتضی مطلبی فشارکی افزود: دوازدهم اردیبهشت ۹۶ مصادف با سی و هشتمین سالگرد شهادت علامه مرتضی مطهری (ره) فرصتی است برای ترویج اندیشه اسلامی و معرفی ابرار و بزرگان علم و اندیشه و توجه به حوزه فعالیت های معرفتی، اعتقادی و سیاسی و همچنین تجلیل از تلاش و جهاد علمی خدمتگذاران عرصه تعلیم و تربیت که تحت عنوان هفته تربیت و آموزش عقیدتی سیاسی و هفته معلم در سپاه و بسیج نامگذاری شده است.

وی با اشاره به اهداف برگزاری این مراسم اظهار کرد: تبیین شعار راهبردی سال، تبیین گفتمان انقلاب اسلامی، نقش مردم در پیروزی، تثبیت و اقتدار نظام انقلاب اسلامی، بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی و تبیین فرایند انقلاب اسلامی از اهداف برگزاری گرامیداشت سالگرد شهادت مطهری (ره) در سپاه و بسیج است.

مطلبی فشارکی در ادامه بارزترین برنامه های ناحیه مقاومت بسیج سپاه برخوار را اجرای مراسم بزرگداشت استاد شهید طبق سالیان قبل در گلستان شهدای اصفهان با حضور پایوران و مربیان مرتبط و فعال و فرماندهان حوزه های فعال در زمینه برنامه های عقیدتی عنوان کرد.

این مسئول در پایان به برپایی نمایشگاه های کتاب و نشر اندیشه های شهید مطهری (ره) در پایگاه های تابعه بسیج، اجرای برنامه های بزرگداشت هفته معلم در حوزه دانش آموزی و واحدهای تابعه، تشویق و تجلیل مربیان فعال و مرتبط با عقیدتی سیاسی ناحیه به عنوان برنامه های شاخص سپاه برخوار در هفته عقیدتی اشاره کرد.

انتهای پیام/  چشم برخوار / گ.ف

http://8tag.ir/news/4075620750829482250-13161472274686227539