***.*** ... گنجینه ... فشارکی ... ها ***.***

****.**** کنز الفشا ر کیو ن ************** Fesharkies's Treasure ****.****

***.*** ... گنجینه ... فشارکی ... ها ***.***

****.**** کنز الفشا ر کیو ن ************** Fesharkies's Treasure ****.****

***.*** ... گنجینه ... فشارکی ... ها ***.***

########## بنام خدا ##########
#پایگاه جامع اطلاع رسانی در موضوعات زیر #
..... با سلام و تحیت .. و .. خوشامدگویی .....
*** برای یافتن مطالب مورد نظر : داخل "طبقه بندی موضوعی " یا " کلمات کلیدی"شوید. ویا کلمه موردنظر را در"جستجو" درج کنید.***

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
محبوب ترین مطالب

دانشگاه الزهرا - تهران

چهارشنبه, ۳۰ خرداد ۱۳۹۷، ۰۵:۴۶ ق.ظ

چشم انداز دانشگاه الزهرا

دانشگاه الـزهرا (س) در افق ۱۴۰۴، دارای رتبـه ی اول دانشگاه جـامع خاص بانـوان در جهان و ارائه دهنده ی الگوی زن مسلمان فرهیخته و معتقد به ارزش‌های اسلامی است که در محیطی پویا و بانشاط، از جایگاهی الهام بخش و تأثیرگذار در منطقه برخوردار است. این دانشگاه در اولویت‌های نخست دختران ایران زمین جهت کسب دانش و فناوری، ارتقای توانمندی‌های پژوهشی و مهارت‌های کاربردی بوده و به عنوان مرجع علمی مطالعات خاص زن و خانواده شناخته می شود.

ماموریت دانشگاه الزهرا

دانشگاه الزهرا (س) نماد آموزش عالی بانوان کشور و برترین دانشگاه جامع خاص زنان، در سطح ملی، منطقه‌ای و بین المللی است. این دانشگاه با تکیه بر آموزه‌های دین مبین اسلام، اندیشه‌های بنیان‌گذار انقلاب اسلامی و رهنمودهای رهبر فرزانهی جمهوری اسلامی و بهره‌مندی از اساتید و اندیشمندان، درصدد تولید نظریه‌های نوین علمی و تأمین نیازهای آموزشی - پژوهشی جامعه ی اسلامی (به ویژه جامعه ی بانوان) است. 
این دانشگاه با تربیت زنان متعهد، دین مدار و عفیف، الگوی عملی زن مسلمان توانمند و تأثیرگذار در منطقه و جهان است و نیز در تعامل مؤثر با زنان دانشمند جهان، به ویژه زنان مسلمان، برای ارتقای جایگاه و کرامت زن و خانواده بر پایه ی اندیشه ی ناب اسلامی می کوشد. 

دانشگاه الزهرا(س) بر آن است تا با تعامل و هم افزایی با نهادها و ارگان‌های علمی و اجرایی کشـور، زمینه ساز حضور دختران نخبه در این موقعیت‌ها شود و با دستیابی به مرجعیت علمی در رشته‌های خاص، تأمین کننده ی نیروهای کارآمد و متخصص زن، جهت رفع نیازهای کشور باشد. 


Image result for ‫نقشه و معماری دانشگاه الزهرا تهران‬‎


Image result for ‫نقشه ساختمان جامعه الزهراء (س)‬‎