***.*** ... گنجینه ... فشارکی ... ها ***.***

****.**** کنز الفشا ر کیو ن ************** Fesharkies's Treasure ****.****

***.*** ... گنجینه ... فشارکی ... ها ***.***

****.**** کنز الفشا ر کیو ن ************** Fesharkies's Treasure ****.****

***.*** ... گنجینه ... فشارکی ... ها ***.***

########## بنام خدا ##########
#پایگاه جامع اطلاع رسانی در موضوعات زیر #
..... با سلام و تحیت .. و .. خوشامدگویی .....
*** برای یافتن مطالب مورد نظر : داخل "طبقه بندی موضوعی " یا " کلمات کلیدی"شوید. ویا کلمه موردنظر را در"جستجو" درج کنید.***

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

شوخی و سرگرمی با معماری

پنجشنبه, ۷ تیر ۱۳۹۷، ۰۷:۰۲ ق.ظ


شوخی و سرگرمی با معماری / Rich McCor

در یک سال پیش وب سایت Archdaily عکسهایی را از Rich McCor انتشار داد که در آن تصاویری جذاب از پروژه های معروف معماری منتشر شده بود . این عکسها که در صفحه اینستاگرامی به نام paperboyo منتشر شده است در واقع صرفا پروژه های معماری نیستند ، در حقیقت این تصاویر آمیزه ای از بنای تاریخی و […]

    در یک سال پیش وب سایت Archdaily عکسهایی را از Rich McCor انتشار داد که در آن تصاویری جذاب از پروژه های معروف معماری منتشر شده بود . این عکسها که در صفحه اینستاگرامی به نام paperboyo منتشر شده است در واقع صرفا پروژه های معماری نیستند ، در حقیقت این تصاویر آمیزه ای از بنای تاریخی و معماری با برش هایی از کاغذ هستند که از زاویه دید دوربین نتیجه ای جذاب را ارائه میدهند .

    این اتفاق از لندن شروع شد ، زمانی که Rich McCor به ساعت بزرگ لندن به چشم یک ساعت مچی غول پیکر می نگریست . در این زمان او به فکر ساخت عکسی از تصور ذهنی خود افتاد که تصمیم به برش کاغذی سیاه رنگ کرد ، که بخش مفقود این تصور را کامل نماید . او سپس دوربین خود را ثابت کرد و از زاویه دید دوربین به این بنا خیره شد و سپس آنقدر برش کاغذ را جابجا نمود تا تصویر ذهنی خود را خلق کرده و از آن عکس بگیرد . در نهایت پس از نشان دادن این عکس به دیگر دوستان خود متوجه شد که این تصاویر آنقدر که به نظر خود او جذاب میرسد ، در دید دیگر مردم نیز جذابیت دارد . پس به سرعت شروع به گرفتن عکسهای بیشتر و بیشتر نمود تا جاییکه این عکسها از انگلستان فراتر رفته و به تمامی اروپا و در حال حاضر به تمامی دنیا سرایت پیدا کرده است .

    این هنر مند به تمامی دنیا سفر میکند و از بناها و جذابیتهای پیرامون خود عکسهایی بدیع میگیرد ، عکسهایی که تنها زایده ذهن خلاق این هنر مند بوده و شاید هرگز به ذهن خالق اثر و یا دیگر توریستها نرسیده باشد . تصاویر این هنرمند تبدیل به برندی تازه از بناهای تاریخی شده است و از آنجا که این هنرمند یک تصویر از هر بنا خلق مینماید در فضای مجازی ، به غیر از عکس واقعی بنا ، تنها یک عکس با برند paperboyo از هر بنا وجود دارد.

    اینستاگرام این هنر مند پس از گذشت یک سال از انتشار عکس های این هنر مند در وب سایت Archdaily توانسته آمار دنبال کننده 170k را پشت سر گذارد. اکنون وب سایت ” گزارش معمار ” شما را به دیدن این تصاویر دعوت مینماید :

    http://archreport.ir/ideas/شوخی-و-سرگرمی-با-معماری-rich-mccor




    موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۴/۰۷