***.*** ... گنجینه ... فشارکی ... ها ***.***

****.**** کنز الفشا ر کیو ن ************** Fesharkies's Treasure ****.****

***.*** ... گنجینه ... فشارکی ... ها ***.***

****.**** کنز الفشا ر کیو ن ************** Fesharkies's Treasure ****.****

***.*** ... گنجینه ... فشارکی ... ها ***.***

########## بنام خدا ##########
#پایگاه جامع اطلاع رسانی در موضوعات زیر #
..... با سلام و تحیت .. و .. خوشامدگویی .....
*** برای یافتن مطالب مورد نظر : داخل "طبقه بندی موضوعی " یا " کلمات کلیدی"شوید. ویا کلمه موردنظر را در"جستجو" درج کنید.***

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
محبوب ترین مطالب

 

کسب عنوان دانشجوی نمونه کشوری در مقطع کارشناسی ارشد 

   دانشجوی نمونه کشوری در مقطع کارشناسی ارشد در 16 آذر1372

لوح تقدیر

تقدیرتوسطوزیروقت علوم

 

خبر انتشار

 

کسب عنوان دانشجوی نمونه کشوری در مقطع دکتری

 

ü   دانشجوی نمونه کشوری در مقطع دکتری 25 / 10/ 1389

  لوح تقدیر توسط رییس جمهور وقت 

 

   مراسم روز دانشجو 

 

 

 

مصاحبه

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، جشنواره دانشجوی نمونه هر سال به‌صورت مشترک بین وزارت بهداشت و وزارت علوم و با شرکت دانشجویان واجد شرایط در دانشگاه‌های دولتی، غیر‌انتفاعی و پژوهشگاه‌های تابعه وازرتین، پیام‌نور و فرهنگیان و ... برگزار می‌شود. ثبت‌نام برای شرکت در بیست‌وششمین دوره این جشنواره از روز گذشته آغاز شده است و متقاضیان می‌توانند تا 30 مهر ثبت‌نام کنند.

داوری مرحله دانشگاهی در آبان و داوری مرحله کشوری تا پایان آذر انجام می‌شود و مراسم تقدیر از برگزیدگان هر سال در بهمن‌ماه برگزار می‌شود. برگزاری این جشنواره با هدف ایجاد الگوی مناسب دانشجویی، ایجاد مراتب معنوی و تشویق دانشجویان به فعالیت مستمر در عرصه‌های آموزشی، پژوهشی و فرهنگی برای افزایش تحرک و شادابی اجتماعی و شناسایی استعدادهای برتر علمی و فرهنگی بین دانشجویان صورت می‌پذیرد.

متقاضایان برای ثبت درخواست شرکت در جشنواره دانشجوی نمونه می‌توانند از طریق سامانه جشنواره به نشانی nemooneh.saorg.ir ثبت‌نام کنند.

حداقل معدل کل برای شرکت دانشجویان در این رقابت در مقطع کارشناسی(16)، کارشناسی ارشد(17)، کارشناسی‌ارشد پیوسته و دکترای حرفه‌ای (16)، دکتری تخصصی بالینی (15) است. دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد و دکتری بدون احتساب نمره پایان‌نامه باید حد نصاب معدل کل را احراز کنند.

همچنین برای دانشجویان مقطع دکتری تخصصی پژوهش محور شرط ورود به جشنواره، پذیرش یک مقاله ISI در همان مقطع تحصیلی است. کسب شرط معدل برای دانشجویان مقاطع تحصیلات تکمیلی در یک مقطع پیشین نیز(برای مثال مقطع کارشناسی برای دانشجوی مقطع کارشناسی‌ارشد یا مقطع ارشد برای دانشجویان مقطع دکتری) الزامی است. حداقل معدل مقطع پیشین برای دانشگاه‌های تابعه وزارت بهداشت یک نمره کمتر از شرایط فوق است.

دانشجویان پس از طی چهار نیمسال(در مقطع کارشناسی)، دو نیمسال(در مقطع ارشد)، شش نیمسال(در مقطع ارشد پیوسته و دکترای حرفه‌ای)، دو سال(در مقطع دکتری تخصصی بالینی) و پس از آزمون جامع(در مقطع دکتری تخصصی(ph.d)) می‌توانند در این رقابت شرکت کنند. در صورتی که دانشجو همه واحدهای درسی را گذرانده باشد، صرفا می‌تواند در اولین فراخوان این جشنواره شرکت کند.

همچنین هر دانشجو در هر مقطع فقط یک بار می‌تواند به عنوان دانشجوی نمونه کشوری انتخاب شود. شرط سنی شرکت در جشنواره دانشجوی نمونه حداکثر 40 سال است. متقاضیان در صورت کسب حداقل 60 امتیاز از کل 100 امتیاز این جدول می‌توانند به مرحله کشوری راه یابند.

نحوه محاسبه امتیاز پژوهشی

همه فعالیت‌های بخش پژوهشی باید مرتبط با رشته تحصیلی دانشجو باشد. همچنین تمام فعالیت‌های پژوهشی که به صورت مشترک با استادان دانشگاه صورت گرفته است، بدون احتساب استادان در نظر گرفته و امتیاز داده می‌شود. در صورتی که فعالیت‌های پژوهشی دانشجو بیشتر از سقف تعیین شده پژوهشی باشد، به شرط آوردن بیش از 70 درصد کل امتیازات بخش فرهنگی، تا سقف 10 امتیاز به عنوان امتیاز افزوده به مجموع امتیاز بخش پژوهشی آنان قابل افزایش خواهد بود. همچنین همه فعالیت‌های بخش پژوهشی میان رشته‌ای در همین بخش مورد ارزیابی قرار می‌گیرد.

 

نحوه محاسبه امتیاز فرهنگی

صرفا فعالیت‌های فرهنگی اجتماعی که در مقطع تحصیلی فعلی دانشجو صورت گرفته باشد، ملاک محاسبه و امتیاز خواهد بود.

 

 

http://www.ana.ir/news/292020

آیین نامه دانشجوی نمونه دکتری  - ارشد 

 

داﻧﺸﺠﻮی ﻧﻤﻮﻧﻪ ﻛﺸﻮر. :ﺑﻪ. آﻧﺪﺳﺘﻪ از داﻧﺸﺠﻮﻳﺎن ﻧﻤﻮﻧﻪ ... ﺷﺮاﻳﻂ ﺷﺮﻛﺖ ﻛﻨﻨﺪﮔﺎن. : داﻧﺸﺠﻮﻳﺎﻧﻲ ﻛﻪ ... ﻫﺮ داﻧﺸﺠﻮ. در ﻫﺮﻣﻘﻄﻊ. ﻳﻚ ﺑﺎر ﻣﻲ ﺗﻮاﻧﺪ ﺑﻌﻨﻮان داﻧﺸﺠﻮی ﻧﻤﻮﻧﻪ ﻛﺸﻮری اﻧﺘﺨﺎب ﺷﻮد . ﺗﺒﺼﺮه. 3:د. اﺷﺘﻦ ﺣﺪاﻗﻞ ﻣﻌﺪل ﻛﻞ

این نامه و کاربرگهای ان در نشانی زیرمی باشد :

http://bushehr.pnu.ac.ir/Portal/File/ShowFile.aspx?ID=1b4555f9-b333-4bd5-aa91-e69607b360bb

 

 جشنواره دانشجوی نمونه در راستای انتخاب نخبگان و ارج نهادن به علم اندوزان از نیمه دوم مهرماه  آغاز می گردد...... مطالعه دقیق آئین نامه و اصلاحیه آن بهمراه شیوه نامه با درج مستندات مورد نظر در بخش های آموزشی، پژوهشی و فرهنگی نسبت به شرکت در جشنواره اقدام نمایند.

http://www.nemooneh.saorg.ir

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۴/۰۸