***.*** ... گنجینه ... فشارکی ... ها ***.***

****.**** کنز الفشا ر کیو ن ************** Fesharkies's Treasure ****.****

***.*** ... گنجینه ... فشارکی ... ها ***.***

****.**** کنز الفشا ر کیو ن ************** Fesharkies's Treasure ****.****

***.*** ... گنجینه ... فشارکی ... ها ***.***

########## بنام خدا ##########
#پایگاه جامع اطلاع رسانی در موضوعات زیر #
..... با سلام و تحیت .. و .. خوشامدگویی .....
*** برای یافتن مطالب مورد نظر : داخل "طبقه بندی موضوعی " یا " کلمات کلیدی"شوید. ویا کلمه موردنظر را در"جستجو" درج کنید.***

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
محبوب ترین مطالب

دوازدهمین شنبه انقلاب با محور زنان و خانواده 

دبیر کمیته زنان و خانواده در گفت‌وگو با «فرهنگ سدید»:

دوازدهمین شنبه انقلاب با محور زنان و خانواده برگزار می‌شود

دوازدهمین نشست «شنبه‌های انقلاب» با محور «زنان و خانواده» به همت جنبش مردمی پاسداشت چهل سال انقلاب اسلامی، صبح روز شنبه 16 تیر از ساعت 9 صبح در منزل رزمنده‌ی دفاع مقدس رقیه حداد برگزار می‌شود.

تاریخ انتشار: ۱۴:۵۴ - ۱۳ تیر ۱۳۹۷
پ

مهری طالبی اردستانی دبیر کمیته زنان و خانواده جنبش مردمی پاسداشت چهل سال انقلاب اسلامی در گفت‌وگو با فرهنگ سدید، اظهار داشت: نقش زنان در عرصه‌های مختلف کشور، پس از انقلاب، شکوفا شد.

وی با اشاره به برگزاری دوازدهمین شنبه انقلاب، افزود: لازم است تا دستاوردهای حوزه زن و خانواده با حضور کارشناسان و نخبگان این حوزه بررسی شود تا گوشه ای از این خدمات که به برکت انقلاب اسلامی و حضور زنان  در جامعه، انجام‌شده، بررسی شود.

دبیر دوازدهمین شنبه انقلاب تصریح کرد: ازاین‌رو دوازدهمین نشست «شنبه‌های انقلاب» با محور «زنان و خانواده» به همت جنبش مردمی پاسداشت چهل سال انقلاب اسلامی، صبح روز شنبه 16 تیر از ساعت 9 صبح در منزل رزمنده‌ی دفاع مقدس رقیه حداد برگزار می‌شود.

وی با بیان دستاوردهای حوزه زن و خانواده تشریح کرد: کارنامه چهل‌ساله انقلاب با موضوع زن و خانواده در حوزه‌های مختلفی چون آموزش، مناسبات اجتماعی، بهداشت و سلامت، فعالیت‌های سیاسی، مسائل حقوقی و همچنین جایگاه زن در عرصه‌های سیاست گزاری و اجرا، فرهنگ و هنر و مشارکت‌های اقتصادی ازجمله موضوعات محل بحث و بررسی در این نشست است. 

طالبی در پایان افزود: در این برنامه، اساتیدی چون پرفسور مریم رزاقی آذر فوق تخصص غدد و متابولیسم و استاد دانشگاه، سرکار خانم زهرا آیت‌اللهی رئیس شورای فرهنگی اجتماعی زنان شورای عالی انقلاب فرهنگی، سرکار خانم دکتر کبری خزعلی عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی، سرکار خانم مینو اصلانی مسئول سازمان بسیج جامعه زنان کشور و جمعی از نخبگان و صاحب‌نظران حوزه زنان، سخنرانی خواهند کرد.


بر اساس این گزارش، برنامه شنبه‌های انقلاب که به همت جنبش مردمی پاسداشت چهل سال انقلاب اسلامی برگزار می‌شود، شنبه‌های هر هفته یکی از دستاورد‌های انقلاب اسلامی در حوزه‌های مختلف را با حضور چهره‌های شاخص و متخصص آن حوزه بررسی می‌کند.

http://farhangesadid.ir/fa/news/427/دوازدهمین-شنبه-انقلاب-با-محور-زنان-و-خانواده-برگزار-می‌شود

شنبه‌های انقلاب(12)/ حاج حسینی در کمیته زنان و خانوده:

انقلاب اسلامی، زنان را از کنج عزلت به عرصه جامعه آورد

حاج حسینی گفت: قبل از انقلاب زن محصور بود و نمی توانست عرض اندام کند ولی بعد از انقلاب زن از قفس و عزلت نشینی رها شد و به سکوهای والای خود در اجتماع رسید.

تاریخ انتشار: ۱۵:۲۵ - ۱۶ تیر ۱۳۹۷
پ

به گزارش فرهنگ سدید خانم معصومه حاج حسینی رئیس سابق دانشکده حضرت زینب در دوازدهمین شنبه انقلاب با محور زنان و خانواده که به همت جنبش مردمی پاسداشت چهل سال انقلاب اسلامی درمنزل خانم رقیه حداد برگزار شد در سخنانی اظهار داشت: انقلاب اسلامی یک تفاوت ماورایی در بین افراد ایجاد کرد که فرد انقلابی با دیگر افراد متفاوت است و فرد انقلابی یک موضوع را تعقیب می کند و همیشه روبه جلو حرکت می کند.

وی گفت: آزادی که در غرب برای زنان می گویند به معنای ولنگاری است و طبق فرمایشات مقام معظم رهبری آزادی باید یک تفکر باشد و آزادی زنان این است که زنان به جایگاه واقعی خود برسند.

رئیس سابق دانشکده حضرت زینب ادامه داد: قبل از انقلاب زن محصور بود و نمی توانست عرض اندام کند ولی بعد از انقلاب زن از قفس و عزلت نشینی رها شد و به سکوهای والای خود در اجتماع رسید.

حاج حسینی افزود: انقلاب اسلامی سبب شد که زن ها در همه حوزه های اجتماعی، سیاسی، ورزشی و... حضور پیدا  کنند و بتواند در اجتماع تاثیر گذار باشد.

رئیس سابق دانشکده حضرت زینب درباره اهمیت زنان در خانواده و جامعه بیان داشت: همان طور که در بیانات امامین انقلاب مشهود است سلول جامعه خانواده است و ستون خانواده زنان هستند و با این نگاه می توان به یک جامعه و خانواده ایرانی و اسلامی ارسید.

وی تاکید کرد: باید برای جوانان خود اسطوره سازی کنیم تا بتوانند برای مبارزه با استکبار جهانی آماده شوند امروز اگر انحرافی در بعضی از جوانان و نسل چهارم انقلاب به وجود آمده است و از آرمان های انقلاب دور شده‌اند می توان آنها را با همین اسطوره ها به راه انقلاب بیاوریم.

رئیس سابق دانشکده حضرت زینب در پایان گفت: ان شا الله در سایه رهنمودها و هدایت های رهبر انقلاب از این مشکلات خارج شویم و به سمت هدف نهایی که ظهور منجی عالم است برسیم.

http://farhangesadid.ir/fa/news/437/انقلاب-اسلامی-زنان-را-از-کنج-عزلت-به-عرصه-جامعه-آورد

هاشمی گفت: تعداد مربیان ورزشی رشد نجومی داشته و از 9 نفر به 35 هزار مربی زن افزایش داشته است؛ تعداد داور زن نیز از 7 نفر به 16 هزار نفر رسیده که نشان از افزایش 2 هزار برابری داور زن است.

تاریخ انتشار: ۱۳:۳۵ - ۱۶ تیر ۱۳۹۷
پ

به گزارش فرهنگ سدید، مریم هاشمی ملی‌پوش ووشو و مدال‌آور جهانی عرصه ورزش در دوازدهمین شنبه انقلاب با محور زنان و خانواده که به همت جنبش مردمی پاسداشت چهل سال انقلاب اسلامی درمنزل خانم رقیه حداد برگزار شد در سخنانی اظهار کرد: رهبر انقلاب جوانان را به 3 امر تحصیل؛ تذهیب و ورزش تشویق کردند. از این رو زنان توانیتند در زمینه ورزشی شادی و نشاط را به جامعه تزریق کنند.

وی بابیان دستاوردهای حوزه زنان در عرصه ورزش گفت: تعداد رشته ورزشی بانوان از 7 رشته از سال 57 به 38 رشته توسعه یافته است.

هاشمی ادامه داد: تعداد مربیان ورزشی رشد نجومی داشته و از 9 نفر به 35 هزار مربی زن افزایش داشته است؛ تعداد داور زن نیز از 7 نفر به 16 هزار نفر رسیده که نشان از افزایش 2 هزار برابری داور زن است.

وی در ادامه گفت: تعداد ورزشگاه های اختصاصی بانوان پس از انقلاب 30 برابر شده است.

حضور زنان در مسابقات خارجی قبل از انقلاب تنها 6 مورد بوده که بعد از انقلاب به 12 هزار نفر افزایش یافته است.

ملی پوش جودو با اشاره به حضور زنان ایرانی در مسابقات جهانی گفت: مدال یک زن نشان از عرق، خون و اشک اوست و زمانی که آن را به یک شهدای مدافع حرم تقدیم می کند نشان از علاقه او به اسلام و مدافعان اسلام است. حضور بانوان ورزشکار بر سر قبور شهدا در قبل از مسابقه و استفاده از نام معصومین نشان از روحیه اسلامی ورزشکاران است.

این ورزشکار قهرمان با اشاره به حضور ورزشکاران محجبه ی ایرانی در مسابقات جهانی گفت: در سال 2009 تنها کشور ایران با حجاب در مسابقات حضور داشت. در سال 2011 ترکیه و پس از آن در سال 2017 سوریه، عراق، ترکیه، اندونزی و سایر کشورها با پوشش اسلامی در مسابقات حضور پیدا کردند.

مدال آور جهانی با بیان خاطره ای گفت: در یکی از مسابقات جودو که میز شامی با مشروبات الکلی آماده شده بود، دختران ایرانی در این جمع حاضر نشدند در حالیکه هدیه این میز به پول ایران حدود 100 میلیون تومان بود.

هاشمی در پایان گفت: به نمایندگی از جامعه ورزشی ایران اعلام می کنم همه ما پاسدار انقلاب اسلامی و خون شهدا هستیمو و با جان و دل از این موضوع دفاع می کنیم.  

http://farhangesadid.ir/fa/news/436/تعداد-ورزشگاه‌های-اختصاصی-بانوان-پس-از-انقلاب-30-برابر-شده-است-رشد-نجومی-مربیان-و-داوران-زن-در-رشته‌های-ورزشی-به-برکت-انقلاب-اسلامی

اصلانی گفت: بزرگترین نقش زنان در دفاع مقدس از خودگذشتگی بود که درسهایی در درون خود دارد و می توان به موضوعانی چون محبت مادرانه،عشق همسرانه و ... اشاره کرد.

تاریخ انتشار: ۱۳:۲۱ - ۱۶ تیر ۱۳۹۷
پ

به گزارش فرهنگ سدید، مینو اصلانی رئیس بسیج جامعه زنان کشور در دوازدهمین شنبه انقلاب با محور زنان و خانواده که به همت جنبش مردمی پاسداشت چهل سال انقلاب اسلامی درمنزل خانم رقیه حداد برگزار شد در سخنانی اظهار داشت: یکی از مباحث مهم انقلاب اسلامی، زن و جایگاه آن در خانواده است که می‌توان آن را در مقاطع مختلفی از جمله دوران دفاع مقدس و با حضور گسترده زنان پیدا کرد.

وی ادامه داد: بزرگترین نقش زنان در دفاع مقدس از خودگذشتگی بود که درسهایی در درون خود دارد و می توان به موضوعانی چون محبت مادرانه،عشق همسرانه و ... اشاره کرد.

اصلانی مهمترین نقطه آغازین انقلاب اسلامی را هویت بخشی به زن ایرانی دانست و گفت: از همان ابتدا حضرت امام (ره) به این هویت احترام والایی کذاشت که باعث رشد این جایگاه شد.

رئیس بسیج جامعه زنان کشور بیان داشت: بیش از 7000 زن در دوران دفاع مقدس جان خود را از دست داده اند که به گفته مقام معظم رهبری این شهدای زن به غیر از اهدا کردن جوانان خود از جان با ارزش خود نیز گذشته اند.

وی گفت: انقلاب اسلامی توانست الگوی نه شرقی و نه غربی زن را ایجاد و به زن مسلمان یک هویت انسانی، والا و برگرفته از سیره حضرت زهرا س و حضرت زینب س عطا کند.

اصلانی با اشاره به الگوی نه شرقی و نه غربی انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: الگویی که به تاثیر حضرت زهرا(س)، حضرت خدیجه(س) و حضرت زینب(س) باشد بر خلاف الگوهای غربی و شرقی است؛ این الگو در برگیرنده عفاف و پاکدامنی است که با همین عفاف، زن ایرانی توانسته است در جهان به جایگاه بالایی دست پیدا کند.

وی تاکید کرد: انقلاب اسلامی توانست زن را به یک جایگاه بزرگ برساند که این جایگاه اعتبار بخشیدن و احترام گذاشتن به زنان است.

رئیس بسیج جامعه زنان کشور با بیان اینکه در کشور زنان با صلابت و قدرتمندی هستند بیان داشت: در این رابطه می توان به مادران شهدا اشاره کرد مانند مادر شهید حدادی از شهدای امنیت که بعد از شهادت فرزندش با یک روحیه ی مستحکم و با صلابت ایستادگی کرد و توانست چنین جوانی را به جایگاه والایی برساند؛ اینها همان الگوی  نه شرقی و نه غربی هستند.  

اصلای با اشاره به قعالیت های بسیح زنان گفت: بیش از 9 میلیون نفر زن در بسیج حضور و در همه عرصه ها فعالیت گسترده ای دارند؛ در حقیقت بسیج زنان بزرگترین تشکل زنان در جهان است.

http://farhangesadid.ir/fa/news/435/انقلاب-اسلامی-توانست-الگوی-نه-شرقی-و-نه-غربی-زن-را-ایجاد-کند-بسیج-زنان-بزرگترین-تشکل-زنان-جهان-استنگاه-امام-راحل-هویت-بخشی-به-زن-ایرانی-بود

زراقی گفت: در رژیم منحوس پهلوی از زیبایی زن استفاده می شد نه از علم آن؛ آیا در ایران حقوق زن بیشتر حفظ می شود یا آمستردام که زنان را در ویترین می گذارند و می فروشند.

تاریخ انتشار: ۱۲:۳۳ - ۱۶ تیر ۱۳۹۷
پ

به گزارش فرهنگ سدید، پروفسور مریم رزاقی آذر فوق تخصص غدد و متابولیسم کودکان در دوازدهمین شنبه انقلاب با محور زنان و خانواده که به همت جنبش مردمی پاسداشت چهل سال انقلاب اسلامی درمنزل خانم رقیه حداد برگزار شد در سخنانی اظهار داشت: انقلاب برای استقلال انجام شد، قبل از انقلاب هر آنچه که آمریکا می گفت باید انجام می شد.

وی ادامه داد: خارجی ها قصد داشتند فساد را وارد کشور کنند و تا حدودی توانستند آن را با موضوع آزادی زن رقم بزنند.  

رزاقی با اشاره به استفاده ابزاری از زن قبل از انقلاب گفت: در رژیم منحوس پهلوی از زیبایی زن استفاده می شد نه از علم آن؛ آیا در ایران حقوق زن بیشتر حفظ می شود یا آمستردام که زنان را در ویترین می گذارند و می فروشند.

این پزشک متخصص تصریح کرد: اسلام و فرامین آن برای حفظ حقوق زنان است و این موضوعی است که اسلام را با سایر ادیان متمایز می کند.

رزاقی با بیان اینکه پس از انقلاب با یک استدلال جهانی مواجه شدیم که دموکراسی را وارونه جلوه می داد بیان کرد: در همین راستا آمریکا به همه کشورها دستور می‌دهد و ظلم می‌کند  و این نمونه عینی استبداد است.

این پزشک متخصص با اشاره به سواستفاده از جایگاه زن در سایر کشورها تشریح کرد: علیرغم اینکه زن در کشور های خارجی به درجات بالا می رسد اما در موارد زیادی از آنها سو استفاده جنسی شده و در حقیقت از زن استفاده تجاری می‌شود.

این چهره موفق  علمی کشورمان ادامه داد: اگر فیلم های قبل از انقلاب را بررسی کنیم خواهیم دید که زن تنها یک رقاص در میان مردان هیز بود اما اکنون زن در سینما به عنوان شخصیت علمی شناخته می شود و زن را به عنوان یک فرد وارسته نشان می دهند.

وی با اشاره به جایگاه علمی زنان قبل از انقلاب اسلامی گفت: تعداد اساتید زن در زمان پهلوی بسیار کم بود و آن تعدادی که وجود داشت نیز مورد تمسخر قرار می گرفتند و در کنگره های مختلف نیز از زنان استفاده نمی شد.

رزاقی ادامه داد: اکنون تعداد اساتید خانم بسیار زیاد است و زنان در همه عرصه های علم وارد شده اند به گونه ای که کشورهای منظقه از ایران الگو گرفته اند و از این رو در کنگره ها حاضر می شوند.

این پزشک متخصص اظهار داشت: در صدر اسلام زنان در عرصه های مختلف اجتماع حضور داشتند و اسلام جایگاه شخصیتی و لیاقتی به آنها داده بود و در این بین هیچ تبعیضی وجود نداشت. به طور مثال حضور حضرت فاطمه(س) در بین اقشار مختلف جامعه و همچنین و نطق حضرت زینب(س) در کاخ یزید نمونه ای از حضور زن در عرصه اجتماعی است.

وی با اشاره به نگاه ویژه اسلام به زنان تصریح کرد: زنان باید نسبت به جایگاه خود در جامعه آگاه شوند و بدانند که نباید موجبات لذت مردان را فراهم کنند و لازم است تا زنان دارای شخصیت اجتماعی برای خود باشند؛ اسلام فقط می گوید اجازه ندهید از زن استفاده ابزاری شود.

رزاقی در بخشی از نشست در پاسخ به سوالی در خصوص ازدواج دختر در قبل از 18 سال گفت: مسلما ازدواج کردن در سنین پایین موجب پیشرفت می شود اکنون موانع ازدواج زیاد شده و عده ای رو به سنت روابط نامشروع می برند و نام این موضوع را تمدن می گذارند.

این پزشک متخصص ادامه داد: بنده در 17 سالگی عقد کردم و در آن زمان اگر مدرسه متوجه این موضوع می شد من را از مدرسه اخراج می کرد اما شرط خانواده برای ازدواج، ادامه تحصیلات من بود و اکنون با حمایت خانواده خود مراحل علمی بالارا پشت سر گذاشته ام.  

رزاقی در پایان گفت: پدر، مادر و رسانه ها در فرهنگ سازی ازدواج و آمادگی قبل از آن نقش بسزایی دارند؛ اکنون فرهنگ ها ارتقا یافته و مردان و زنان در مدیریت خانواده همراه هستند اما ظرفیت بیشتر برای کار در این حوزه حضور دارد.

http://farhangesadid.ir/fa/news/433/پهلوی-از-زیبایی-زن-استفاده-می‌کرد-نه-علم-آن-اساتید-زن-در-دوران-پهلوی-محدود-بود-و-مسخره-می‌شدندزن-در-سینمای-قبل-از-انقلاب-یک-رقاصه-بود-اما-امروز-یک-شخصیت-وارسته-است-نگاه-امروز-غرب-به-جایگاه-زن-تجاری-است

خزعلی گفت: اگر تنها بخواهیم دستاوردهای انقلاب اسلامی در حوزه زنان و خانواده را به صورت تیتر ینوسیم حداقل یک کتاب 250 صقحه‌ای می‌شود.

تاریخ انتشار: ۱۱:۴۹ - ۱۶ تیر ۱۳۹۷
پ

به گزارش فرهنگ سدید، دکتر کبری خزعلی عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی در دوازدهمین شنبه انقلاب با محور زنان و خانواده که به همت جنبش مردمی پاسداشت چهل سال انقلاب اسلامی درمنزل خانم رقیه حداد برگزار شد در سخنانی با اشاره به اهداف انقلاب اسلامی از بدو تاسیس تا به امروز اظهار داشت: هدف نخست پیروزی انقلاب اسلامی بود و این انقلاب با پیش بینی‌های ائمه اطهار حاصل شد همانطور که در روایات آمده است مردی از قم بر می‌خیزد و حکومت الهی و اسلامی ایجاد می‌کند.

خزعلی ادامه داد: دومین هدف از انقلاب اسلامی، بیداری کشورهای اسلامی و طغیان علیه ظلم و استبداد بود و نتیجه این اهداف به سومین هدف ختم می شود که ان شاالله انقلاب اسلامی به انقلاب بزرگ جهانی حضرت مهدی(عج) و ظهور ایشان پیوند بخورد.

 عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی با اشاره به اقدامات قابل توجه انقلاب اسلامی در حوزه زن و خانواده تصریح کرد: اگر تنها بخواهیم دستاوردهای انقلاب اسلامی در این حوزه را به صورت تیتر ینوسیم حدااقل یک کتاب 250 صقحه‌ای می شود.

خزعلی گفت: قبل از انقلاب، حکومت های قبلی در صدد به ابتدال کشاندن زن در جامعه و خانواده بودند تا بتوانند زن را مانند یک کالا در جامعه رواج دهند.

این فعال حوزه زنان و خانواده با اشاره به نوع نگاه پهلوی به جایگاه زن خاطرنشان کرد: جایگاه زن در دوران پهلوی بسیار نامناسب و دون شان یک زن ایرانی واسلامی بود.

وی ادامه داد: این سیاست غلط در دوران پهلوی با موضوع برابری جنسیتی زن و مرد مطرح و باعث شد زنان در معرض آسیب های اجتماعی قرار گیرند.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی در ادامه به سیاست های انقلاب اسلامی برای حفظ جایگاه زنان اشاره و بیان کرد: انقلاب اسلامی تشکیلاتی برای ارتقاء جایگاه زن ایجاد کرد که آن را در بالاترین جایگاه قرار داده و بتواند در سیاست های کلان کشور صاحب نظر باشد.

وی درهمین رابطه گفت: بعد از انقلاب اسلامی، شورایی با عنوان شورای فرهنگی اجتماعی زنان تشکیل شد که به لحاظ جایگاه اثرگذاری و تصویب قوانین بالای سه قوه عالی کشور قرار دارد؛ همین موضوع به خوبی از نگاه ویژه انقلاب اسلامی به جایگاه زن در تصمیمات کلان اشاره دارد.

خزعلی بیان داشت: شورای عالی زنان در همه بخش هایی که مرتبط با زنان و خانواده است از جمله ورزش، حجاب و عفاف، خانواده، احتماع، سیاست و ... مصوباتی داشته که این مصوبات با 236 بند به تصویب رسیده است.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنکی با انتقاد از برخی سیاست های غلط در حوزه زنان خاطرنشان کرد: سالیان گذشته سیاست‌های غلط فمنیستی درباره خانواده در کشور در حال اتفاق بود که با تشکیل شورای خانواده تا حدودی توانستیم این سیاست غلط را خنثی کنیم.

وی با اشاره به تداوم برخی از همین سیاست های غلط در سال های اخیر تصریح کرد: در سال 94 برخی چه به صورت بودجه‌ای و جه در عمل در فکر حذف و انحلال شورای عالی زنان بودند اما موفق نشدند.

خزعلی گقت: در سال 92 نیز سیاست هایی درباره زنان که با بیش از 300 بند در حال اجرا بود متوقف شد که با اصرار شورای عالی و زنان، این جلسه در سال گذشته و بعد از مدت ها تشکیل شد.

وی ادامه داد: مصوبه این جلسه این بود که رویکرد ما باید بر اساس سیاست‌های جوامع بین المللی انجام شود؛ یعنی بازگشت به همان سیاست‌های اشرف پهلوی که این یک عقب گرد برای کشور و نظام بود.

خزعلی با بیان اینکه بعد از انقلاب اسلامی ثابت شد که زن در جایگاه والایی قرار دارد تصریح کرد: کشور احتیاج به یک وزارتخانه‌ای مخصوص زنان و خانواده دارد که بتواند بر اساس سیاست های مقام معظم رهبری و نظام اسلامی بتواند اجرا کند.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنکی ادامه داد: هدف از تشکیل وزارتخانه زنان و خانواده باید حمایت از زنان، خانواده ها، کودکان و نوجوانان باشد تا بتواند با کمک به خانواده ها زمینه‌ساز ایجاد خانواده ایرانی واسلامی شود.

http://farhangesadid.ir/fa/news/432/زنان-در-انقلاب-اسلامی-به-بالاترین-جایگاه%E2%80%8Eهای-اجتماعی-سیاسی-و-بالاتر-از-3-قوه-عالی-کشور-رسیدند-عناوین-دستاوردهای-انقلاب-در-حوزه-زنان-یک-کتاب-250-صفحه‌ای-می‌شودلزوم-تشکیل-وزارت-زنان-وخانواده

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۴/۱۶