***.*** ... گنجینه ... فشارکی ... ها ***.***

****.**** کنز الفشا ر کیو ن ************** Fesharkies's Treasure ****.****

***.*** ... گنجینه ... فشارکی ... ها ***.***

****.**** کنز الفشا ر کیو ن ************** Fesharkies's Treasure ****.****

***.*** ... گنجینه ... فشارکی ... ها ***.***

########## بنام خدا ##########
#پایگاه جامع اطلاع رسانی در موضوعات زیر #
..... با سلام و تحیت .. و .. خوشامدگویی .....
*** برای یافتن مطالب مورد نظر : داخل "طبقه بندی موضوعی " یا " کلمات کلیدی"شوید. ویا کلمه موردنظر را در"جستجو" درج کنید.***

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
محبوب ترین مطالب

دبیر کمیته زیرساخت‌ها و عمرانی کشور در همایش شنبه‌های انقلاب: دکترسید جواد هاشمی فشارکی

 https://dnws.ir/301692

 

 

دبیر کمیته زیرساخت‌ها و عمرانی کشور در همایش شنبه‌های انقلاب:
هاشمی فشارکی با اشاره به وضعیت کشور در دوران رژیم پهلوی گفت: غربی‌ها نه‌تنها دلسوز کشور ما نبودند، بلکه عقب‌ماندگی ما در سایر حوزه‌ها را خواستار بودند؛ لذا خروج این مستشاران از کشور و عدم نیاز به تخصص آن‌ها و جایگزینی نخبه‌ها و متخصصان ایرانی، از برجسته‌ترین دستاورد‌های انقلاب است.
 
کد خبر: ۳۰۱۶۹۲
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۰ - 28July 2018
 

عدم نیاز به مستشاران غربی برای پیشرفت در عرصه‌های کشور از بارزترین دستاورد‌های انقلاب اسلامیبه گزارش خبرنگار اخبار داخلی دفاع پرس، سید جواد هاشمی فشارکی دبیر کمیته زیرساخت‌ها و عمرانی کشور در شانزدهمین همایش شنبه‌های انقلاب که صبح امروز (شنبه ششم مردادماه) برگزار شد، با بیان این‌که در طول این 40 سال که از عمر با برکت انقلاب می‌گذرد، شاهد موفقیت‌های چشم گیری در تمام حوزه‌های کشور بودیم، اظهار داشت: اما نباید در این مقطع حساس که دشمنان با تمام وجود با سیاه نمایی سعی در ایجاد ناامیدی در جامعه دارند، در انجام اقداماتی که منجر به پیروزی و افزایش دستاورد‌های انقلاب می‌شود، متوقف شویم.

وی دستاورد‌های انقلاب را در قیاس با موفقیت‌هایی که سایر انقلاب‌ها در کشور‌های مختلف به دست آوردند، بی‌بدیل عنوان کرد و گفت: گستره برق رسانی در کشور ساخت، ساخت و آبادانی 29 برابری در روستاها، جهش 30 برابری صنعت تونل سازی در کشور توسط صنعتگران بومی، رشد 30 برابری مخازن کشور نسبت به دوران قبل از انقلاب از دیگر دستاورد‌های بزرگ نظام مقدس جمهوری اسلامی بعد از سرنگونی رژیم طاغوت است.

دبیر کمیته زیرساخت‌ها و عمرانی کشور با بیان این‌که در زمان قبل از انقلاب ما در تلویزیون برنامه‌های متنوع و آموزنده نداشتیم، افزود: وجود 2 شبکه سیاه و سفید و آن هم در زمان‌های تعیین شده و محدود اوج افتخارات کاذب مقامات پهلوی بود. امروز رسانه ملی با دارا بودن شبکه‌های استانی مختلف در ساخت و به نمایش گذاشتن انواع برنامه‌های گسترده در خدمت رسانی به مردم و ترویج فرهنگ ایرانی اسلامی پیشتاز است. امروز ما شاهد رشد 30 برابری در عرصه رسانه هستیم.

وی با ذکر نمونه‌های فراوان از موفقیت‌های حاصل شده در دوران بعد از انقلاب تصریح کرد: ساخت و احداث 100 برابری اماکن ورزشی در کشور، رشد 120 برابری گاز رسانی نسبت به دوران پهلوی یکی دیگر از پیروزی‌های به دست آمده است. امروز ما نه تنها در گاز رسانی به سایر نقاط کشور مشکلی نداریم بلکه می‌توانیم به سایر کشور‌های متقاضی گاز صادر کنیم.

هاشمی فشارکی با بیان این‌که در زمان طاغوت توجه‌ای به وضعیت معیشتی و امورات روستانشینان صورت نمی‌گرفت، افزود: افزایش 500 برابری راه‌های روستایی یکی دیگر از اقدامات قابل توجهی است که برای ایجاد رفاه حال روستانشینان انجام شده است، این در حالی است که در زمان قبل از انقلاب در بسیاری از روستا‌ها و نقاط دور افتاده کشور عبور و مرور به شدت با سختی صورت می‌گرفت. امروز بسیاری از این راه‌ها آسفالت گذر از آن‌ها تسهیل شده است.

وی با توجه به اینکه موفقیت‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی در دوران بعد از انقلاب در منطقه و جوامع بین‌المللی نیز به وضوح قابل مشاهده است، گفت: رتبه اول در زمینه زیرساخت‌های بهداشتی و پزشکی در منطقه، رتبه دوم جهانی از نظر سرعت ساخت و احداث مترو، رتبه هشتم جهان از نظر جا به جایی مسافر به وسیله صنعت مترو، رتبه نهم در جهان از نظر تعداد خطوط مترو و دستیابی به انواع و اقسام ماهواره‌ها باعث شده که ما در بین 9 کشور برتر جهان در این خصوص بدرخشیم، از دیگر دستاورد‌های عظیم انقلاب است.

هاشمی فشارکی در پایان با بیان این‌که در زمان پهلوی، مقامات رژیم طاغوت قدرت و سلطنت خود را در گرو باج دهی به غربی‌ها مشاهده می‌‎کردند، یادآور شد: در زمان پهلوی حضور مستشاران غربی و به ویژه آلمانی‌ها و آمریکایی‌ها در تمام عرصه‌های مهم کشور بیش از حضور متخصصان بومی بود که این امر روند موفقیت‌ها را با کندی مواجه می‌کرد؛ چراکه غربی‌ها نه تنها دلسوز کشور ما نبودند بلکه عقب ماندگی ما در سایر حوزه‌ها را خواستار بودند؛ لذا خروج این مستشاران از کشور و عدم نیاز به تخصص آن‌ها و جایگزینی نخبه‌ها و متخصصان ایرانی، از برجسته‌ترین دستاورد‌های انقلاب است.

انتهای پیام/ 151