***.*** ... گنجینه ... فشارکی ... ها ***.***

****.**** کنز الفشا ر کیو ن ************** Fesharkies's Treasure ****.****

***.*** ... گنجینه ... فشارکی ... ها ***.***

****.**** کنز الفشا ر کیو ن ************** Fesharkies's Treasure ****.****

***.*** ... گنجینه ... فشارکی ... ها ***.***

########## بنام خدا ##########
#پایگاه جامع اطلاع رسانی در موضوعات زیر #
..... با سلام و تحیت .. و .. خوشامدگویی .....
*** برای یافتن مطالب مورد نظر : داخل "طبقه بندی موضوعی " یا " کلمات کلیدی"شوید. ویا کلمه موردنظر را در"جستجو" درج کنید.***

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

مرحوم آیت الله رحمت‌الله فشارکی اززبان فرزندش

سه شنبه, ۲۳ مرداد ۱۳۹۷، ۰۵:۲۴ ق.ظ

حجت الاسلام ابوالحسن فشارکی


آیت الله فشارکی درگذشت+عکس
مراسم تشییع پیکر آیت الله فشارکی جمعه 23 خرداد ساعت 9 صبح از مسجد امام حسن عسکری(ع) تا حرم حضرت معصومه(س) برگزار می شود.

به گزارش سراج24، حجت الاسلام ابوالحسن فشارکی فرزند مرحوم آیت الله فشارکی گفت: آیت الله رحمت‌الله فشارکی، از اساتید مبرز حوزه علمیه قم و از شاگردان مرحوم آیت الله بروجردی و حضرت امام خمینی (ره) و آیت الله سلطانی طباطبایی روز چهارشنبه بر اثر ایست قلبی دار فانی را وداع گفت.

وی ادامه داد: آیت الله فشارکی در سال 1304 در کوهپایه اصفهان متولد شد و از 15 سالگی در اصفهان، تهران، قم و مشهد به تحصیل و تدریس علوم حوزوی پرداخت.
 


حجت الاسلام فشارکی اظهار داشت: آن مرحوم موسس حوزه علمیه سمیرم اصفهان بود و مورد عنایت فوق العاده مرحوم آیت الله بروجردی بود چرا که در تدریس ادبیات عرب سرآمد بود به گونه ای که به بهترین مطول‌گوی قم مشهور شده بود.

وی با اشاره به اینکه آیت الله فشارکی از اساتید حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در مدرسه نواب مشهد بوده است، خاطرنشان کرد: حضرت آیت الله علوی گرگانی و آیات سیداحمد خاتمی، حسینی بوشهری، ری شهری، دری نجف آبادی محسنی گرکانی و بسیاری دیگر از بزرگان حوزه علمیه از شاگردان ایشان بودند.

حجت الاسلام فشارکی به حضور آیت الله فشارکی در جبهه های جنگ اشاره کرد و گفت: ایشان در بسیاری از جبهه ها به همراه لشکر 14 امام حسین(ع) و لشکر المهدی(عج) حضور داشت وحتی شهید حاج حسین خرازی از شاگردان ایشان بود ولی به خاطر تواضعی که داشت هرگز حاضر به مصاحبه و رسانه ای کردن این مطلب نشد.

وی در پایان گفت: مراسم تشییع پیکر آیت الله فشارکی جمعه 23 خرداد ساعت 9 صبح از مسجد امام حسن عسکری(ع) تا حرم حضرت معصومه (س) و مراسم بزرگداشت آن جمعه شب در مسجد امیرالمومنین(ع) دورشهر برگزار می شود.

مشرق این ضایعه را به خانواده آیت الله فشارکی تسلیت می گوید و برای آن مرحوم علو درجات را از ایزد منان خواستار است.

منبع:مشرق

http://seraj24.ir/fa/news-details/59239/آیت-الله-فشارکی-درگذشت+عکس/

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۵/۲۳