***.*** ... گنجینه ... فشارکی ... ها ***.***

****.**** کنز الفشا ر کیو ن ************** Fesharkies's Treasure ****.****

***.*** ... گنجینه ... فشارکی ... ها ***.***

****.**** کنز الفشا ر کیو ن ************** Fesharkies's Treasure ****.****

***.*** ... گنجینه ... فشارکی ... ها ***.***

########## بنام خدا ##########
#پایگاه جامع اطلاع رسانی در موضوعات زیر #
..... با سلام و تحیت .. و .. خوشامدگویی .....
*** برای یافتن مطالب مورد نظر : داخل "طبقه بندی موضوعی " یا " کلمات کلیدی"شوید. ویا کلمه موردنظر را در"جستجو" درج کنید.***

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
محبوب ترین مطالب

کسب مقام دومی با موضوع اشتغال در روستا

پنجشنبه, ۲۲ شهریور ۱۳۹۷، ۰۲:۰۱ ب.ظ

 اقای علیرضا (مجتبی) جعفری فشارکی


استارتاپ هنر یک رویداد آموزشی- تجربی در سراسر دنیاست که طی 3 روز متوالی ( در انتهای هفته ) برگزار می شود. در این برنامه شرکت کنندگان پرانگیزه ای شامل برنامه نویسان، مدیران تجاری، عاشقان استارتاپ، بازاریاب ها و طراحان گرافیک گرد هم می آیند تا طی 54 ساعت ایده هایشان را مطرح کنند، گروه تشکیل بدهند و به اجرای ایده های خود برای شروع یک کسب و کار موفق و خلاق بپردازند. این برنامه جهانی تا بحال بیش از یک هزار بار در بیش از 480 شهر دنیا برگزار گردیده و شبکه پهناوری از مشتاقان کارآفرینی را پدید آورده است. در این برنامه شرکت کنندگان در یک فضای مشترک قرار گرفته و با کمک مربیان خبره که از میان کارآفرینان موفق انتخاب شده اند، ایده های خود را به کسب و کار تبدیل کرده و طرح های خود را به نمایش می گذارند. پس از داوری، تیم های برگزیده معرفی شده و مورد حمایت قرار می گیرند تا طرح خود را به مرحله اجرایی برسانند.

دراین برنامه که در روزهای 7-8-9شهریور ماه1397 در اطاق بازرگانی اصفهان برگزار شد تیم برنو به مدیریت علیرضا (مجتبی) جعفری فشارکی پیرامون اشتغال در روستا به کسب مقام دومی دست یافت.



موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۶/۲۲