***.*** ... گنجینه ... فشارکی ... ها ***.***

****.**** کنز الفشا ر کیو ن ************** Fesharkies's Treasure ****.****

***.*** ... گنجینه ... فشارکی ... ها ***.***

****.**** کنز الفشا ر کیو ن ************** Fesharkies's Treasure ****.****

***.*** ... گنجینه ... فشارکی ... ها ***.***

########## بنام خدا ##########
#پایگاه جامع اطلاع رسانی در موضوعات زیر #
..... با سلام و تحیت .. و .. خوشامدگویی .....
*** برای یافتن مطالب مورد نظر : داخل "طبقه بندی موضوعی " یا " کلمات کلیدی"شوید. ویا کلمه موردنظر را در"جستجو" درج کنید.***

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

مهندس محمد حسین جعفری فشارکی

اصفهان، پایگاه فرهنگ و تمدن اسلامی

با اتصال خیابان بابوکان به خیابان امام جواد(ع):
دسترسی های محلی خیابان بابوکان افزایش می یابد

مدیر منطقه ۲ شهرداری اصفهان با اشاره به افزایش دسترسی های محلی خیابان بابوکان گفت: عملیات اجرایی اتصال خیابان بابوکان به خیابان امام جواد (ع) بزودی آغاز می شود.

محمد حسین جعفری فشارکی در گفتگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: محله بابوکان یکی از محلات منطقه ۲ در خیابان امام خمینی محسوب می شود که برای ایجاد دسترسی های محلی به زودی عملیات اجرایی اتصال خیابان بابوکان به خیابان امام جواد به طول ۶۷۰ متر آغاز می شود.

وی با اشاره به اینکه با اتصال خیابان بابوکان به خیابان امام جواد (ع) تردد شهروندان تسهیل می یابد، افزود: این پروژه با اعتبار یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان تا پایان سال جاری تکمیل می شود.

مدیر منطقه ۲ شهرداری اصفهان با اشاره به دیگر پروژه های منطقه عنوان کرد: آسفالت معابر فرعی منطقه به منظور تردد روان شهروندان بر اساس اولویت در دست اجراست.

جعفری با اشاره به اینکه آسفالت معابر فرعی سطح منطقه تاکنون ۶۰ درصد پیشرفت داشته است، عنوان کرد: در این راستا هم اکنون آسفالت محله های بابوکان، شهیدان و غیره در دست انجام است.


http://new.isfahan.ir/Index.aspx?page_=news&lang=1&tempname=allnews95&sub=0&sampledetails=&PageID=43478&PageIDF=1348&BlockName=tool_news_sample_isfahan95_block14627&isPopUp=false


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۶/۳۱