***.*** ... گنجینه ... فشارکی ... ها ***.***

****.**** کنز الفشا ر کیو ن ************** Fesharkies's Treasure ****.****

***.*** ... گنجینه ... فشارکی ... ها ***.***

****.**** کنز الفشا ر کیو ن ************** Fesharkies's Treasure ****.****

***.*** ... گنجینه ... فشارکی ... ها ***.***

########## بنام خدا ##########
#پایگاه جامع اطلاع رسانی در موضوعات زیر #
..... با سلام و تحیت .. و .. خوشامدگویی .....
*** برای یافتن مطالب مورد نظر : داخل "طبقه بندی موضوعی " یا " کلمات کلیدی"شوید. ویا کلمه موردنظر را در"جستجو" درج کنید.***

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
محبوب ترین مطالب

و محمدعلی لسانی فشارکی، مدیر گروه مطالعات قرآنی پژوهشگاه علوم انسانی و


 خبر: ۱۴۲۴۷۱۷
تاریخ انتشار: ۱۰ تیر ۱۳۹۳ - ۱۳:۳۷
مروری بر نشست‌های امشب نمایشگاه قرآن/
گروه اندیشه: امروز شش نشست از جمله نشست‌های «رسالت قرآن در عصر حاضر»، «بررسی کیفی و کمی پژوهش‌های قرآنی بانوان» و «بررسی تحلیلی انتقادی پژوهش آبراهام گایگر درباره ارتباط قرآن با منابع یهود» در نمایشگاه قرآن برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌الملی قرآن (ایکنا)، امروز شش نشست تخصصی در نمایشگاه بین‌المللی قرآن برگزار می‌شود که از این تعداد سه نشست در سالن هویزه و سه نشست در سالن کنفرانس مجموعه باغ موزه دفاع مقدس برگزار خواهد شد.
بنا بر این گزارش، اولین نشست سالن هویزه به سلسله نشست‌های «رسالت قرآن در عصر حاضر» اختصاص خواهد داشت و محمدعلی لسانی فشارکی، مدیر گروه مطالعات قرآنی پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی به عنوان دومین سخنران این سلسله نشست‌ها که به همت کمیته علمی نمایشگاه برگزار می‌شود، از ساعت ۱۸ تا ۱۹:۱۵ سخنرانی خواهد کرد.
سخنران هر دو نشست بعدی سالن هویزه که یکی از ساعت ۱۹:۳۰ تا ۲۰:۴۵ و دیگری از ساعت ۲۱:۴۵ تا ۲۳ و هر دو به همت کمیته علمی برگزار می‌شود، محسن معینی، مدرس دانشگاه خواهد بود.
معینی در سخنرانی نخست امشب خود در سومین نشست از سلسله نشست‌های «تحلیل و بررسی شناخت قرآن در فرهنگ عامه» سخنرانی خواهد کرد و در دومین سخنرانی خود نیز در سومین نشست از سلسله نشست‌های «آشنایی با منابع مطالعات قرآنی» به بیان سخنانی خواهد پرداخت.
از سه نشست سالن کنفرانس نیز نخستین نشست که به همت کمیته بانوان نمایشگاه از ساعت ۱۸ تا ۱۹:۱۵ برگزار می‌شود، نشست «بررسی کیفی و کمی پژوهش‌های قرآنی بانوان» است که با سخنرانی سعیده غروی برگزار خواهد شد.
دومین نشست سالن کنفرانس به چهارمین نشست از سلسله نشست شگفتی‌های علمی قرآن اختصاص خواهد داشت که به همت کمیته علمی نمایشگاه با سخنرانی نرجس توکلی با موضوع «قرآن و روش نگهداری غلات» از ساعت ۱۹:۳۰ تا ۲۰:۴۵ برگزار می‌شود.
نشست پایانی سالن کنفرانس نیز به همت کمیته علمی از ساعت ۲۱:۴۵ تا ۲۳ به موضوع «بررسی تحلیلی انتقادی پژوهش آبراهام گایگر درباره ارتباط قرآن با منابع یهود» با سخنرانی فاطمه بیگدلی می‌پردازد.




http://iqna.ir/fa/news/1424717/رسالت-قرآن-در-عصر-حاضر-و-ارتباط-قرآن-با-منابع-یهود-بررسی-می‌شود

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۷/۱۴