***.*** ... گنجینه ... فشارکی ... ها ***.***

****.**** کنز الفشا ر کیو ن ************** Fesharkies's Treasure ****.****

***.*** ... گنجینه ... فشارکی ... ها ***.***

****.**** کنز الفشا ر کیو ن ************** Fesharkies's Treasure ****.****

***.*** ... گنجینه ... فشارکی ... ها ***.***

########## بنام خدا ##########
#پایگاه جامع اطلاع رسانی در موضوعات زیر #
..... با سلام و تحیت .. و .. خوشامدگویی .....
*** برای یافتن مطالب مورد نظر : داخل "طبقه بندی موضوعی " یا " کلمات کلیدی"شوید. ویا کلمه موردنظر را در"جستجو" درج کنید.***

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

سید جواد هاشمی فشارکی، دبیر علمی این کنفرانس ....


رشد دانش پدافند غیرعامل زمینه ساز پیشرفت پایدار است

دریافت خبر : شنبه 22 مهر 1396 ساعت 15:5
رشد دانش پدافند غیرعامل زمینه ساز پیشرفت پایدار است

دبیر کمیته علمی دومین همایش «پدافند غیرعامل و پیشرفت پایدار» با اشاره به ۱۱۰ مقاله تاییدشده برای ارائه در این رویداد، افزایش دانش در زمینه های مختلف پدافند غیرعامل را از دستاوردهای این رویداد برشمرد.
به گزارش افتانا (پایگاه خبری امنیت فناوری اطلاعات)، دکتر سید جواد هاشمی فشارکی، دبیر علمی این کنفرانس درباره این رویداد گفت: دومین همایش ملی «پدافند غیرعامل و پیشرفت پایدار» با حمایت و مشارکت هفت وزارت خانه، پنج نهاد و ۳۰ دانشگاه و مرکز آموزش عالی با ۱۰ محور برگزار می شود. 
وی درباره «پدافندغیرعامل، پیشرفت پایدار مردم محور و نهادهای اجتماعی» که یکی از محورهای این رویداد است، گفت: مردم، اساسجمهوری اسلامی هستند و از آغاز پیروزی انقلاب این گونه بوده و در سند چشم انداز هم به آن پرداخته شده است. این موضوع در دوره های مختلف تجلی داشته است و در زمان دفاع مقدس هم مردم، اساس دفاع بودند، بنابراین مردم نقش بسیار اساسی در دفاع از کشور در هر حوزه ای دارند و عموم مردم، سازمان های مردم نهاد، بخش خصوصی و مخصوصا بسیج می توانند نقش بسیار ارزنده ای در پدافند غیرعامل و پیشرفت پایدار ایفا کنند.
وی ادامه داد: محور دوم، «پدافند غیرعامل و انرژی پایدار» است. بسیاری از فعالیت های امروز در حمل ونقل هوایی، زمینی، زیرزمینی و دریایی و نیز در اسکان، گرمایش و سرمایش وابسته به انرژی است و اگر دچار مشکل و کمبود انرژی شویم تمامی این حوزه ها دچار وقفه می شوند. انرژی پایدار یک اصل است که باید اقدامات لازم را در تمامی فرایندها ابتدا تا انتها مورد توجه داشته باشیم تا بتوانیم انرژی پایدار و تضمین شده داشته باشیم. «شهر پایدار و پدافند غیرعامل شهری» نیز موضوع دیگری ... 





https://tnews.ir/news/0ad596477305.html

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۷/۲۱