***.*** ... گنجینه ... فشارکی ... ها ***.***

****.**** کنز الفشا ر کیو ن ************** Fesharkies's Treasure ****.****

***.*** ... گنجینه ... فشارکی ... ها ***.***

****.**** کنز الفشا ر کیو ن ************** Fesharkies's Treasure ****.****

***.*** ... گنجینه ... فشارکی ... ها ***.***

########## بنام خدا ##########
#پایگاه جامع اطلاع رسانی در موضوعات زیر #
..... با سلام و تحیت .. و .. خوشامدگویی .....
*** برای یافتن مطالب مورد نظر : داخل "طبقه بندی موضوعی " یا " کلمات کلیدی"شوید. ویا کلمه موردنظر را در"جستجو" درج کنید.***

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

من خود را مسئول می دانم

شنبه, ۲۸ مهر ۱۳۹۷، ۰۶:۱۰ ق.ظ

آیة الله فشارکی 


مجله  افق حوزه  8 آبان 1387 - شماره 205 
من خود را مسئول می دانم
1

آیة الله فشارکی استاد آیةاللّه العظمی حاج شیخ عبدالکریم حائری قدس سرهما بعد از درس از منبر پایین می آمد و شاگردان اطراف ایشان را می گرفتند و ایشان با صبر و حوصله، گاهی تا یک ساعت به پرسش های شاگردانش پاسخ می داد.

روزی یکی از شاگردان گفت:

آقا شما خسته شدید، یک درس روی منبر گفتید، یک درس هم پایین منبر

ایشان در پاسخ فرمودند: من خودم را مسئول و موظف عنداللّه می دانم که وقتی کسی چیزی را نفهمیده، تفهیم کنم و مطمئن شوم چیزی را که سؤال کرده، فهمیده است؛ لذا برای من مسئله ای نیست، من خستگی ها و سختی ها را تحمّل می کنم.ماهنامه پاسدار اسلام شماره 331.




https://hawzah.net/fa/Magazine/View/6435/6864/82458/من-خود-را-مسئول-می-دانم/?SearchText=فشارکی