***.*** ... گنجینه ... فشارکی ... ها ***.***

****.**** کنز الفشا ر کیو ن ************** Fesharkies's Treasure ****.****

***.*** ... گنجینه ... فشارکی ... ها ***.***

****.**** کنز الفشا ر کیو ن ************** Fesharkies's Treasure ****.****

***.*** ... گنجینه ... فشارکی ... ها ***.***

########## بنام خدا ##########
#پایگاه جامع اطلاع رسانی در موضوعات زیر #
..... با سلام و تحیت .. و .. خوشامدگویی .....
*** برای یافتن مطالب مورد نظر : داخل "طبقه بندی موضوعی " یا " کلمات کلیدی"شوید. ویا کلمه موردنظر را در"جستجو" درج کنید.***

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
محبوب ترین مطالب

مدیر نظارت و بازرسی اصناف استان اصفهان

محمد جواد محمدی فشارکی


اجاره دادن منزل مسکونی به عنوان انبار کالا جرم است
مدیر نظارت و بازرسی اصناف استان اصفهان گفت : اجاره دادن منزل مسکونی به عنوان انبار کالا جرم است و با افرادی که منزل مسکونی خود را برای انبار کالا اجاره می دهند طبق قانون به شدت برخورد می شود.
اجاره دادن منزل مسکونی به عنوان انبار کالا جرم است

محمد جواد محمدی فشارکی مدیر نظارت و بازرسی اصناف استان اصفهان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،اظهار داشت: با توجه به شدت بازرسی ها در سطح بازار و شناسایی انبارهای بدون مجوز و برخورد با آنها ، سودجویان انبارهای کالای خود را به کوچه و پس کوچه ها و منازل مسکونی برده اند.

وی بیان داشت : در همین ارتباط به اتحادیه املاک نامه زدیم که از اجاره دادن هر گونه منزل مسکونی به افراد برای انبار کالا خودداری کنند و به ما اطلاع دهند.

مدیر نظارت و بازرسی اصناف استان اصفهان تصریح کرد : همچنین از مردم می خواهیم هر گونه انبار کالایی که در محله خود در منزل مسکونی مشاهد کردند با تماس به شماره تلفن های 32352012 الی 13 تماس بگیرند و گزارش بدهند.

وی خطاب به مردم گفت: مردم باید هوشیار باشند که اجاره دادن منازل استیجاری خود برای انبار کالا جرم و تخلف است و طبق قانون با مالکان به شدت برخورد و منزل آنها مهروموم می شود.

محمدی از شناسایی 48 انبار از زمان اجرای طرح شناسایی انبارهای احتکار شده خبر داد و با بیان اینکه این انبارها، به اداره کل تعزیرات حکومتی معرفی شده است، ادامه داد: کالاهای شناسایی شده شامل چسب کفش، کاغذ، حبوبات، برنج، آهن، میلگرد پوشک، لوازم خانگی، ورق آلومینیوم و تجهیزات پزشکی است.

وی با اشاره به اینکه 40 سال با بحران های مختلفی مواجه شدیم و مشکلات رفع شده است ، افزود : تمام کالاهای اساسی که مردم نیاز دارند وجود دارد و هیچ نگرانی در حوزه تامین کالاهای اساسی نیست و تا دو سال هم هیچ کالایی وارد نشود ، موجود است و مردم نگران تامین مواد غذایی خود نباشند.

انتهای پیام/م

سودجویان انبارهای کالای خود را به کوچه و پس کوچه ها و منازل مسکونی برده اند 




http://www.mokhbernews.ir/Home/ShowNewsInfo/8614423

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۸/۰۷