***.*** ... گنجینه ... فشارکی ... ها ***.***

****.**** کنز الفشا ر کیو ن ************** Fesharkies's Treasure ****.****

***.*** ... گنجینه ... فشارکی ... ها ***.***

****.**** کنز الفشا ر کیو ن ************** Fesharkies's Treasure ****.****

***.*** ... گنجینه ... فشارکی ... ها ***.***

########## بنام خدا ##########
#پایگاه جامع اطلاع رسانی در موضوعات زیر #
..... با سلام و تحیت .. و .. خوشامدگویی .....
*** برای یافتن مطالب مورد نظر : داخل "طبقه بندی موضوعی " یا " کلمات کلیدی"شوید. ویا کلمه موردنظر را در"جستجو" درج کنید.***

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
محبوب ترین مطالب

مهندس جواد محمدی فشارکی


کد خبر: 862878
 لینک کوتاه: http://www.Javann.ir/003cTO
تاریخ انتشار: ۳۰ تیر ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۱
مدیر بازرسی و نظارت بر اصناف استان اصفهان:
درهمایش قاچاق کالا با حضور مسئولین و ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز، مسئولین استان و نخبگان فرهنگی روشهای اعمال سیاست های اقتصاد مقاومتی در مبارزه با قاچاق کالا و ارز بررسی وتبین شد.

به گزارش جوان، همایش  مبارزه با کالاهای فاچاق و نظارت بر عرضه آن دراصناف استان اصفهان  برگزار شد ،در این همایش مدیر بازرسی و نظارت بر اصناف استان اصفهان  اظهار داشت : تبیین ظرفیت های موجود در تشکل ها و سمن ها پیرامون تقبیح کالای قاچاق و پیامدهای آن بر تولیدات داخلی و استحاله ی فرهنگ مصرف وانحراف سیاستهای کلان اقتصاد مقاومتی رادر پی خواهد داشت .

مهندس جواد محمدی فشارکی با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر مصرفکالاهای ایرانی و تقویت تولید کنندگان            بیان نمودم : در این خصوص مباحثی چون مفهوم شناسی و آسیب شناسی اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی ،قاچاق کالا و ارز بطور کارشناسی  بررسی شده است که شامل رویکردها و روش ها، آسیب ها و موانع و مشکلات در این حوزه را در بر می گیرد.

وی با ابراز رضایت ازعملکرد دستگاههای ذی ربط مبارزه با قاچاق کالا گفت : خوشبختانه با تلاش های انجام شده توسط تمام نهادهای ذی ربط در چندسال اخیر شاهد کاهش قاچاق کالا در استان اصفهان بوده ایم ونیروی انتظامی استان به عنوان اولین دپوی این حرکت تلاشهای وافری از خود نشان داده است که جا دارداز زحمات سردار فرماندهی آقاخانی تشکرو قدر دانی نمائیم.

مدیر بازرسی و نظارت اصناف استان اصفهان ادامه داد: بحث پژوهش و تولیدات فرهنگی و رسانه ای در زمینه قاچاق امری است که در این جلسه مورد توجه مسئولان ارشد کشوری و استانی است و همگان می دانیم کالا های قاچاق سیاست اقتصاد مقاومتی را منحرف می کند

محمدی فشارکی تصریح کرد: امیدواریم با اصلاح رفتار مصرف کننده و قبیح نشان دادن مصرف کالای قاچاق برای مصرف کندگان بتوانیم در این زمینه بیش از پیش موفق باشیم.

وی با تشریح اقلام کشف شده توسط ماموران این نهاد اظهار کرد: در این هفته شاهد کشف قهوه قاچاق به ارزش 240 میلیارد ریال و همچنین کشف اقلام لوازم آرایشی و بهداشتی به ارزش 180 میلیارد و 816 میلیون و 500 هزار ریال بودیم.

این کار شناس حوزه بازرسی ونظارت بر عملکرد اصناف استان خاطر نشان کرد: ماموران این مدیریت توانسته اند لوازم خانگی قاچاق به ارزش 200 میلیون ریال، پوشاک به ارزش 300 میلیون ریال، کفش به ارزش 200 میلیون ریال، عینک به ارزش یک میلیارد و 200 میلیون ریال و ادوات و مواد دخانی قاچاق به ارزش یک میلیون و 900 هزار ریال در روز های اخیر کشف و تحویل مراجع قانونی شده است.

مدیر بازرسی و نظارت اصناف استان مبارزه با قاچاق در سطح عرضه را یکی از وظایف قانونی این نهاد برشمرد و افزود: افزایش نظارت ها در مبادی ورودی کشور قطعا کار نظارت و برخورد در سطح عرضه را برای ما آسان تر خواهد کرد.

شایان ذکر است در حاشیه این همایش ، نمایشگاه نمونه کالاهای قاچاق که توسط بازرسان مدیریت بازرسی و نظارت اصناف استان کشف و ضبط شده بود به نمایش در آمده بود که مورد بازدید حاضران جلسه به عمل آمد.




http://javanonline.ir/fa/news/862878/کالا-های-قاچاق-سیاست-اقتصاد-مقاومتی-را-منحرف-می-کند

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۸/۰۷