***.*** ... گنجینه ... فشارکی ... ها ***.***

****.**** کنز الفشا ر کیو ن ************** Fesharkies's Treasure ****.****

***.*** ... گنجینه ... فشارکی ... ها ***.***

****.**** کنز الفشا ر کیو ن ************** Fesharkies's Treasure ****.****

***.*** ... گنجینه ... فشارکی ... ها ***.***

########## بنام خدا ##########
#پایگاه جامع اطلاع رسانی در موضوعات زیر #
..... با سلام و تحیت .. و .. خوشامدگویی .....
*** برای یافتن مطالب مورد نظر : داخل "طبقه بندی موضوعی " یا " کلمات کلیدی"شوید. ویا کلمه موردنظر را در"جستجو" درج کنید.***

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

جواد محمدی فشارکی


تاریخ: ۱۴:۳۸ - ۱۳۹۶/۰۵/۱۸ کدخبر: ۱۳۹۶۰۵۱۸۰۰۰۹۱۶
رئیس بازرسی اتاق اصناف اصفهان در بازدید از دفتر خبرگزاری فارس:
مشتری پروپا قرص خبرگزاری فارس هستم/ خبرنگاران مظلوم، چشم مسؤولان و زبان مردم هستند
رئیس بازرسی و نظارت اتاق اصناف استان اصفهان در بازدید از دفتر خبرگزاری فارس استان اصفهان گفت: مشتری پروپا قرص خبرگزاری فارس هستم.

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، جواد محمدی فشارکی پیش از ظهر امروز با حضور در دفتر خبرگزاری فارس استان اصفهان به مناسبت روز خبرنگار اظهار داشت: باید اذعان کرد که هر روز، روز خبرنگار است و نمی‌توان یک روز را مختص خبرنگاران دانست.

وی افزود: البته این قشر معمولاً مظلوم واقع می‌شوند، امیدوارم همین یک روز حداقل قدر دانسته شود، خبرنگاران چشم مسؤولان و زبان مردم هستند و همکاری با رسانه‌ها از انتشار شایعات جلوگیری می‌کند.

رئیس بازرسی و نظارت اتاق اصناف استان اصفهان با تاکید بر این که رسانه هم باید امید را به جامعه تزریق کند و هم نقاط ضعف را یادآور شد: عملکرد صحیح رسانه‌ها این اطمینان و اعتماد را برای مردم ایجاد می‌کند.

محمدی با بیان این که مشتری پروپاقرص خبرگزاری فارس هستم، خاطر نشان کرد: از این موضوع استقبال می‌کنم که هر نقطه ضعفی در مجموعه بازرسی اتاق اصناف هست از سوی خبرنگاران مطرح شود.

*تعامل رسانه‌ها و نهادها می‌تواند از انتشار شایعات و سردرگمی مردم جلوگیری کند

علی صالحی مدیر خبرگزاری فارس استان اصفهان نیز در این دیدار تصریح کرد: برخی مسؤولان در همین یک روز هم ارزشی برای کار خبرنگاری قائل نمی‌شوند اما در طول سال توقع دارند صرفاً فعالیت‌های مثبت‌شان اطلاع‌رسانی شود.

و افزود: هر چه ارتباط میان رسانه‌ها و نهادها بیشتر شود، سرعت، صحت و کیفیت اخبار نیز بیشتر خواهد شد، این می‌تواند از انتشار شایعات و ایجاد سردرگمی برای مردم جلوگیری کند.

صالحی با اشاره به فعالیت صفحات مربوط به خبرگزاری فارس در شکه‌های اجتماعی گفت: بیش از آن که تعداد عضو در شبکه‌های اجتماعی برای ما مهم باشد، مرجعیت و جریان‌سازی اهمیت دارد.

مدیر خبرگزاری فارس استان اصفهان با تاکید بر این که سعی ما بر این بوده که ساختار حرفه‌ای را در کنار مطالبه‌گری با هم داشته باشیم، اظهار داشت: پیگیری دغدغه‌های مردمی در اولویت کار خبرگزاری فارس قرار گرفته و چه اعتراض‌ها و تجمعات قشرهای مختلف و چه دستاوردها و رویدادهای مثبت از سوی خبرگزاری فارس اصفهان انعکاس داده خواهد شد.

انتهای پیام/63064/ 30




http://isfahan.farsnews.com/news/13960518000916

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۸/۰۷