***.*** ... گنجینه ... فشارکی ... ها ***.***

****.**** کنز الفشا ر کیو ن ************** Fesharkies's Treasure ****.****

***.*** ... گنجینه ... فشارکی ... ها ***.***

****.**** کنز الفشا ر کیو ن ************** Fesharkies's Treasure ****.****

***.*** ... گنجینه ... فشارکی ... ها ***.***

########## بنام خدا ##########
#پایگاه جامع اطلاع رسانی در موضوعات زیر #
..... با سلام و تحیت .. و .. خوشامدگویی .....
*** برای یافتن مطالب مورد نظر : داخل "طبقه بندی موضوعی " یا " کلمات کلیدی"شوید. ویا کلمه موردنظر را در"جستجو" درج کنید.***

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
محبوب ترین مطالب

پرستوهای مهاجر به اصفهان باز گشتند

دوشنبه, ۷ آبان ۱۳۹۷، ۰۴:۵۷ ق.ظ

شهید رسول محمدی فشارکی فرزند حسین از شهر اصفهان که در منطقه فکه تفحص شده است.


کد خبر: 862212
 لینک کوتاه: http://www.Javann.ir/003cIe
تاریخ انتشار: ۲۶ تیر ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۴
]پرستوهای مهاجر به اصفهان باز گشتند
خالصانه آمده‌ایم تا زیارتتان کنیم و با دل‌های خسته ،اما امیدوار، خدا را در این مکان قدسی با بغض‌های شکسته فرا بخوانیم و بگوییم که شهداء ما شما را فراموش نکرده‌ایم ،اصلاً مگر حماسه، شهادت، هویزه، طلائیه، بستان، صدای غرش توپ‌ها وباز صدای سوت خمپاره هارا می توان... ، آه مگر می توان حسین خرازی ،همت ، کاظمی و... را فراموش کرد؟ ما آمدیم تا بگوییم که شما در روح وروان ما جای دارید، آمده‌ایم تا بگوییم وبگرییم که هان ای عاشوراییان این هفته عاشورایی دیگر است، آمده ایم تا فریاد بزنیم ای شهدا، راه شما، اندیشه شما و تفکر شما در روح و روان جامعه شیعه جای داردوما در پی مردانگی شما که نگذاشتید که نااهلان بر ناموس کشور تعدی بکند راهتان را ادامه دهیم وبدانید برجامها وخنده بعضی از آنان که برای تکه نانی ،وجرعه آبی ومقامی و...پا روی خون شما گذاشته وقهقه مستانشان دل ددمنشان دهر را شاد می کند در امن غضب تم گرفتارند. ای شهداء ای عاشقان کوی عشق، ای غلطیده‌شدگان در سرب‌های سرد و سنگین که به عشق دین ومیهن و انقلاب و اسلام، سر بر سودای عشق گذاشتید، اینجا کجاست؟ ما کیستیم و شما که بودید؟ و کجایید؟ بر تابوت کدامتان بگرییم که بغض امان نمی‌دهد،ای سفر کردها، به شهرو دیارتان خوش آمدید ،خوش آمدید.

هم زمان با ایام شهادت امام صادق (ع) پیکر مطهر 20 شهید تازه تفحص شده در استان اصفهان تشییع خواهد شد. به گزارش جوان هم زمان با ایام شهادت امام صادق (ع) پیکر مطهر 20 شهید تازه تفحص شده در استان اصفهان تشییع خواهد شد، این شهدا که هویت 10 شهید شناسایی شده است، از روز گذشته وارد اصفهان شده است، تریلی حامل شهدا از روز گذشته تا روز شهادت امام صادق (ع) در تمامی شهرستانهای استان مورد استقبال مردم واقع خواهند شود .

عصر روز گذشته کاروان شهدا به آران و بیدگل و کاشان رسید و با استقبال باشکوه مردم قدردان این خطه مواجه شد.

‌صبح امروز هم کاروان شهدا میهمان مردم نطنز و اردستان بود و پس از در شهرهای نائین و گلپایگان حضور می‌یابد تا این شهر ها هم عطر شهدا به خود بگیرد.

صبح یکشنبه 25 تیرماه هم مردم خوانسار، بوئین و میاندشت، داران و فریدون‌شهر از کاروان شهدا استقبال می‌کنند و عصر همان روز شهدا مهمان مردم چادگان و تیران و کرون خواهند بود.

برنامه صبح دوشنبه 26 تیرماه هم در ابتدا در میان مردم شهید پرور نجف‌آباد رقم خواهد خورد و عصر همان روز مردم دیار خمینی‌شهر و درچه از شهدا استقبال می‌کنند .صبح سه شنبه در چهارمین روز حضور شهدا در استان اصفهان، مردم فلاورجان و لنجان میزبان شهدا خواهند بود و عصر همان روز مردم مبارکه به استقبال شهدا می‌روند .چهارشنبه 28 تیر ماه هم مردم دهاقان، سمیرم و شرق اصفهان از شهدا استقبال می‌کنند و عصر همان روز اهالی شهرضا، برخوار، شاهین شهر و بهارستان میزبان شهدا خواهند بود.

پنجشنبه 29 تیر ماه و هم‌زمان با سالروز شهادت امام صادق علیه السلام، کاروان شهدا که حامل 20 شهید تازه تفحص شده است ، بعد از بازسازی عصر روز شهادت ساعت 16 بر دستان مردم اصفهان تشییع خواهد شد و پیکر 6 شهید در گلستان شهدا آرام خواهد گرفت.

روز جمعه و در آخرین روز میزبانی از شهدا ، پیکر مطهر بقیه شهدا در شهرستان‌های استان اصفهان به خاک سپرده خواهد شد، 10 تن از این شهدا که به تازگی تفحص شده اند شناسایی شده‌اند که اسامی‌شان به شرح زیر اعلام شده است:

شهید محمود عبدالهی فرزند مسیب از شهر اصفهان که در منطقه فکه تفحص شده است.

شهید صفا حیدرماه فرزند حسن از شهر اصفهان که در عملیات رمضان شهید شده است.

شهید مهدی صابری فرزند باقر از شهر درچه که در منطقه ام‌الرصاص تفحص شده است.

شهید محمدعلی کریمی معروف به حسین فرزند عباس از شهر درچه که در منطقه شرهانی تفحص شده است.

شهید محمدتقی ملک احمدی فرزند احمدعلی که به تازگی تفحص شده است.

شهید محسن یادگاری فرزند علی که در منطقه شرق دجله تفحص شده است.

شهید منوچهر برزگر فرجی فرزند مولا از شهر شاهین‌شهر که در منطقه شرق دجله تفحص شده است.

شهید علیرضا نکونام فرزند محمد اسماعیل از شهر گلپایگان که در منطقه ام‌الرصاص تفحص شده است.

شهید رسول محمدی فشارکی فرزند حسین از شهر اصفهان که در منطقه فکه تفحص شده است.

شهید مصطفی اورکی شیرانی فرزند رمضان از شهر اصفهان نیز در منطقه شرق دجله تفحص شده است از شهدای تازه تفحص شده استان اصفهان هست.





http://javanonline.ir/fa/news/862212/در-گلشن-عشق-آب-و-تاب-است-شهید-شیرازه-سرخ-انقلاب-است-شهید-دارد-چه-اگر-غروب-خورشید-اما-تفسیر-طلوع-آفتاب-است-شهید

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۸/۰۷