***.*** ... گنجینه ... فشارکی ... ها ***.***

****.**** کنز الفشا ر کیو ن ************** Fesharkies's Treasure ****.****

***.*** ... گنجینه ... فشارکی ... ها ***.***

****.**** کنز الفشا ر کیو ن ************** Fesharkies's Treasure ****.****

***.*** ... گنجینه ... فشارکی ... ها ***.***

########## بنام خدا ##########
#پایگاه جامع اطلاع رسانی در موضوعات زیر #
..... با سلام و تحیت .. و .. خوشامدگویی .....
*** برای یافتن مطالب مورد نظر : داخل "طبقه بندی موضوعی " یا " کلمات کلیدی"شوید. ویا کلمه موردنظر را در"جستجو" درج کنید.***

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
محبوب ترین مطالب

دکتر سیدجواد هاشمی فشارکی مسول مهندسی و طرح و برنامه مراسمات اربعین 



خانه / مطالب و رویدادها / ستاد مرکزی / بازدید مسئول کارگروه مراسمات ستادمرکزی اربعین از موکب های شهر نجف

به منظور برنامه ریزی بهتر امور مراسمات اربعین باشکوه حسینی در سال ١٣٩۵ آقای مداحی مسئول کارگروه مراسمات ستادمرکزی اربعین از چندین محل جهت ایجاد موکب مراسمات ویژه اربعین حسینی در شهرمقدس نجف بازدید کردند.
در این دیدار که مهندس حسین باقری جانشین مراسمات و دکتر سیدجواد هاشمی فشارکی مسول مهندسی و طرح و برنامه مراسمات اربعین و آقای حسین مختاری جانشین پشتیبانی مراسمات و همچنین عباسعلی طالب بیدختی مسئول موکب مسجد براثا حضور داشتند از نزدیک با چندین مکان مناسب موکب مراسمات در نجف بازدید به عمل آمد و با مالکان عراقی مذاکره و توافق صورت گرفت.
هیات مذکور با نماینده بعثه مقام معظم رهبری در شهرهای مقدس نجف و کاظمین ملاقات و ضمن ارائه گزارش از برنامه های مراسمات اربعین حسینی، نظرات آنان را اخذ و ملاک امور قرارگرفته و هماهنگی های لازم صورت گرفت.
جهت برگزاری پنج مراسم که یکی از آنها پخش مستقیم سراسری در ایام اربعین حسینی در شبستان سرداب مقدس امام زمان ( عجل الله التعالی الفرج الشریف) با آقای مهندس اسماعیلی مسئول ستادبازسازی عتبات عالیات در سامرا مذاکره و توافقات و هماهنگی های اولیه صورت پذیرفت وآقای مختاری بعنوان مسئول موکب مراسمات اربعین سامرا معرفی گردیدند.
همچنین از حسینیه و مسجد براثا بازدید بعمل آمد و طی جلسه با آقای ابومروه متولی مسجد توافقات اولیه صورت گرفت تا انشاالله پخش مراسم مستقیم در ایام اربعین صورت پذیرد. در این دیدار آقای بیدختی بعنوان مسئول موکب براثا معرفی گردید و مقرر شد سه روز قبل از ورود زوار گروه خدمه موکب در مسجد مستقر شده و تعمیرات لازم جداره های حسینیه و تاسیسات برقی و…. را انجام پذیرد.
براساس هماهنگی ها و پشتیبانی های صورت گرفته پیش بینی می شود در سال جاری ضمن برگزاری مراسم باشکوه اربعین حسینی در نقاط مختلف عراق، نظم و انضباط و کیفیت ارایه خدمات بهتری ارایه گردد.






http://eheyat.com/بازدید-مسئول-کارگروه-مراسمات-ستادمرک/

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۸/۰۸