***.*** ... گنجینه ... فشارکی ... ها ***.***

****.**** کنز الفشا ر کیو ن ************** Fesharkies's Treasure ****.****

***.*** ... گنجینه ... فشارکی ... ها ***.***

****.**** کنز الفشا ر کیو ن ************** Fesharkies's Treasure ****.****

***.*** ... گنجینه ... فشارکی ... ها ***.***

########## بنام خدا ##########
#پایگاه جامع اطلاع رسانی در موضوعات زیر #
..... با سلام و تحیت .. و .. خوشامدگویی .....
*** برای یافتن مطالب مورد نظر : داخل "طبقه بندی موضوعی " یا " کلمات کلیدی"شوید. ویا کلمه موردنظر را در"جستجو" درج کنید.***

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
محبوب ترین مطالب

مراسم افتتاح رادیو انقلاب ، 20 آبان 1397

يكشنبه, ۲۰ آبان ۱۳۹۷، ۰۸:۲۰ ب.ظ

دکتر سید جواد هاشمی فشارکی

 20  آبان 1397

ساختمان شهدای رادیو


اینکه یک  رادیوبه مدت 4 ماه افتتاح و برنامه تولیدوارسال میکند فی نفسه خوب وقابل تقدیر هست

اینکه تکه هایی ازانرا در4 رادیوی دیگر منتشرمیکند، خوب وقابل تقدیر است 

لکن :

انبوه دستاوردهای 40 ساله دریک  برنمه نمی گنجد

همه افراد جذب این رادیو نمی شوند

بعبارتی جامعه عمومی پیان دستاوردها را دریافت نمیکند

ویک حرکت دل خوش کنک می باشد

بایستی نیروهای انقلاب فریب این حرکتهای فرعی را نخورد

صدا وسیما رسالت دارد 

انبوه دستاوردها در تمامی حوزه را

درتمامی شبکه ها 

وتمامی برنامه ها

وبرای تمامی صنوف

وتمامیرده های سنی ( از خردسال تا بزرگسال)

در تمامی روزها تا پایان سال 1397 تولید وارایه دهد

تا همه احاد جامعه با معارف انقلاب اشنا شوند

وبا تمام وجود مدافع ارزشهای انقلاب گردند

تا بتواند برنامه های عملیات روانی دشمن را خنثی نماید

باید مسولان رسانه ملی این مهم را توجه نمایند

باتشکر




دکتر سید جواد هاشمی فشارکی - اقای جهانگرد رفسنجانی - حجت الاسلام شکاری - حجت‌الاسلام هادی خمیسی  - اقای بیات


Image result for ‫رادیو انقلاب‬‎








زنگ آغاز "رادیو انقلاب" در ساختمان شهدای رادیو به صدا درآمد

«رادیو انقلاب» در حالی امروز رسماً شروع به کار می‌کند که در آستانه چهل‌سالگی انقلاب اسلامی قرار است دستاوردها و اتفاقات ناب رسانه‌ای جمهوری اسلامی ایران را روی آنتن شبکه‌های مختلف رادیویی ببرد.

زنگ آغاز "رادیو انقلاب" در ساختمان شهدای رادیو به صدا درآمد

به گزارش خبرنگار فرهنگی باشگاه خبرنگاران پویا، مراسم افتتاح «رادیو انقلاب» صبح امروز (یکشنبه بیستم آبان)، با حضور حمید شاه‌آبادی؛ معاون صدای رسانه ملی، جمعی از مسئولین کشوری و لشگری، مدیران شبکه‌های رادیویی، پیشکسوتان انقلاب،خانواده‌های شهدای انقلاب، آزادگان، جانبازان و روحانیون مبارز انقلاب، نخبگان و فرهیختگان در استودیوی شماره یک ساختمان شهدای رادیو سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران برگزار شد.

رادیو انقلاب برنامه‌ای 24 ساعته روی آنتن خواهد برد که دستاوردها، خدمات و پیشرفت‌های انقلاب اسلامی را به رخ خواهد کشید. البته پیش از این رادیو‌ انقلاب در راستای رسالت ذاتی خود و با عنایت به نکوداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب و سیاست‌های معاونت صدای رسانه ملی در راستای برنامه‌سازی و تولید محتوا با بهره‌گیری از ظرفیت‌های جدید حوزه‌های تولید پیام و انتشار آن، برای سومین سال در پانزدهم بهمن ماه سال 1396 راه اندازی شد و تاکنون نیز پشتیبان شبکه‌های رادیویی بوده است.

تبیین هویت و ماهیت انقلاب اسلامی و معرفی کارنامه چهل ساله نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با رویکردهای ظرفیت‌سازی، برندسازی، کیفی‌سازی و جریان‌سازی با موضوع انقلاب اسلامی را از اهداف اصلی این شبکه رادیویی است. رادیو انقلاب برای تولید برنامه‌ها، نه تنها به تولیدات مشترک با شبکه‌های رادیویی و تلویزیونی اقدام کرده بلکه  تولیدات ویژه رادیو انقلاب  را  با مراکز استانها، شبکه‌های تلویزیونی،معاونت سیاسی نیز در دستور کار خود قرار داده است.

همزمان با راه‌اندازی رادیو انقلاب از کتاب «روز شمار انقلاب» که با همکاری مرکز پژوهش‌های اسلامی‌صدا و سیما تولید شده، رونمایی  شد. تقدیر از برنامه‌سازان مسابقه آنونس و بسته‌های کوتاه رادیویی، رونمایی از لوح برنامه‌های تولیدی شنبه‌های انقلاب  با همکاری جنبش ملی پاسداشت انقلاب اسلامی، رونمایی از لوح تولیدات رادیویی شبکه‌های معاونت صدا، رونمایی از تولیدات جدید رادیو انقلاب و رونمایی از  لوح منتخب برنامه‌های مسابقه محور از دیگر برنامه‌ها‌ی این مراسم به شمار می‌رود.

در ابتدای مراسم، نجفی نماینده آیت الله نوری همدانی با یادی از شهدای انقلاب، متن پیام این مرجع عالیقدر را قرائت کرد؛ این پیام بدین شرح است:


«بسم الله الرحمن الرحیم
﴿وَقُلْ جَاءَ الْحَقُّ وَزَهَقَ الْبَاطِلُ ۚ إِنَّ الْبَاطِلَ کَانَ زَهُوقًا﴾﴿اسراء، 81﴾
و بگو که حق آمد و باطل نابود شد و بدرستی که باطل رفتنی و نابودشدنی است.
هم اکنون که در آستانه چهلمین سالگشت پیروزی انقلاب اسلامی ایران به رهبری بنیانگذار والای آن حضرت امام خمینی (ره) هستیم، فرصت مغتنمی است تا سیر انقلاب اسلامی از آغاز تا کنون بخوبی نمایان و دیده شود.
شناخت انقلاب اسلامی را باید با شناخت شخصیت محوری آن یعنی حضرت امام آغاز کرد، بخصوص بعد از رحلت مرجع عظیم الشان حضرت آیت الله العظمی بروجردی (اعلی الله مقامه) یعنی از سال 1340 و شروع موضع گیری‌های رسمی و آشکار ایشان در مقابله با رژیم ستم‌شاهی و غائله انجمن‌های ایالتی و ولایتی و حمله دژخیمان به مدرسه فیضیه و دستگیری حضرت ایشان و سپس کشتار خونین پانزده خرداد 1342 و در ادامه آن تبعیدشان به ترکیه و پس از آن به نجف اشرف و حوادث دوران طولانی نهضت امام خمینی تا پیروزی آن در بهمن 1357 و دوران ده ساله رهبری ایشان بعد از پیروزی و دوران جنگ تحمیلی و ارتحال ایشان در چهاردهم خرداد 1368 و ادامه نهضت مقدس و الهی ایشان بوسیله خلف صالح و شایسته‌شان یعنی حضرت آیت الله خامنه‌ای و مرور حوادث و رویدادهای سی‌ساله رهبری ایشان تا کنون، همه اینها مسائلی است که باید در فرصت بازخوانی انقلاب اسلامی دیده شود .
آنگاه معلوم می‌شود که این انقلاب از روزی که شروع شد به تعبیر قرآن کریم یک نهال کوچک بود و هم اکنون پس از گذشت بیش از نیم قرن از شروع آن و پس از گذشت چهل سال از پیروزی آن تبدیل به درخت تنومندی شده است که کفار و ستمگران را به خشم آورده است.
همان که قرآن کریم می‌فرماید: (کَزَرْعٍ أَخْرَجَ شَطْأَهُ فَآزَرَهُ فَاسْتَغْلَظَ فَاسْتَوَی عَلَی سُوقِهِ یُعْجِبُ الزُّرَّاعَ لِیَغِیظَ بِهِمُ الْکُفَّارَ) (فتح، 29)
کسانی که می‌خواهند رهرو خوبی برای انقلاب اسلامی و ادامه دهنده راه شهداء باشند، بخصوص جوانان عزیز بسیجی و جان برکف که همیشه آماده جانفشانی در راه اهداف این نهضت الهی و مقدس هستند باید با مطالعه در تاریخ و نهضت اسلامی ملت ایران با مبانی انقلاب اسلامی و سیره علمی و عملی امام خمینی(قدس سره) بخوبی آشنا شوند.
امام امت با اعتماد و اعتقاد راسخ به وعده های قرآن و سنت الهی، نهضت خود را آغاز کرد، او می‌دانست که پیروزی همواره از آن حق و اهل حق است و باطل همیشه محکوم به زوال است، لذا از هیمنه دشمنان و ستمگران نهراسید و با صبر و تحمل دوران سخت مبارزه، سرانجام شهد شیرین پیروزی بر ستمگران را نصیب ملت انقلابی و بزرگوار ایران کرد.
امام بر مبنای "احدی الحسنین" نهضت خود را آغاز کرد و اسلام را به صحنه زندگی مردم بازگرداند و وحدت کلمه‌ای در بین ملت ایران پدید آورد که یکی از موجبات پیروزی انقلاب اسلامی همین وحدت کلمه بود و حفظ اتحاد همواره باید مدنظر ملت مسلمان ما باشد.
حفظ اتحاد صرفا به حضور در تجمعات بزرگ و عمومی نیست، بلکه منظور وحدت دلها و نزدیک بودن قلوب مردم با یکدیگر و آماده برای کمک به همدیگر است همان که پیامبراکرم(ص) فرمودند:" مَنْ اَصْبَحَ و لم یَهْتَمُّ بِاُمورِ الْمُسْلِمینَ فَلَیْسَ مِنْهُمْ وَ مَنْ سَمِعَ رَجُلاً یُنادی یا لِلْمُسْلِمینَ فَلَمْ یُجِبْهُ فَلَیْسَ بِمُسْلِمٍ" (کافی، ج 2، ص 164) کسی که صبح کند، یعنی روز جدیدی را آغاز کند و اهتمامی به امور مسلمین نداشته باشد، مسلمان نیست، یک انسان مسلمان نمی‌تواند نسبت به وضعیت دیگر مسلمانان و رنج و محنتی که دارند بی‌تفاوت باشد.
از همین منظر است که ما نسبت به کمک به مسلمانان مظلوم و تحت ستم در فلسطین، یمن، سوریه و یا هرجایی که به آنان ظلم شود، ما در کنار مظلوم و در مقابل ظالم هستیم، این روح مکتب ماست، همان که حضرت امیرالمومنین(ع) فرمودند:" کونوا للظالم خصماً وللمظلوم عوناً " یعنی همیشه دشمن ظالم و یاری دهنده مظلوم باشید.
تبیین بحث ولایت فقیه توسط حضرت امام در نجف و لزوم تشکیل حکومت اسلامی و دمیدن روحیه جهاد و شهادت در نسل جوان در پرتو نهضت و قیام حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و مقابله با ستمگران و جهان‌خواران از نقاط بسیار مهم و بارز شناخت امام و انقلاب اسلامی است که امیدواریم در پرتو رهبری‌های خردمندانه و امام گونه مقام معظم رهبری این انقلاب همچنان سیر تکامل خود را طی کند که بحمدالله چنین بوده است.
هم اکنون دشمنان از شکوه و عظمت مقاومت اسلامی در سطح ملت‌های منطقه در هراسند و می‌دانند اگر روزی بخواهند به کشور عزیزمان تعرضی داشته باشند، پاسخ جمهوری اسلامی در سطح منطقه و جهان آنچنان کوبنده و محکم خواهد بود که تبعات آن برای آنان غیر قابل تصور است و این هیبت و عظمت با ایستادگی و مقاومت به دست آمده است.

امروزه امنیت کشورمان و رهایی مردم مظلوم سوریه و عراق را از شر داعشیان، این جیره خواران و پرورش یافتگان صهیونیزم و وهابیت، مرهون شهدای مدافع حرم هستیم و خدای بزرگ را شاکر هستیم که علیرغم تلاشهای گوناگون دشمنان و مخصوصا آمریکای جنایتکار و اسرائیل غاصب در تضعیف ملت ایران و تحمیل محاصره‌های شدید اقتصادی، انقلاب اسلامی همچنان به پیش می‌رود و همانطور که امام راحل بارها از این نهضت به عنوان مقدمه ظهور حضرت ولی عصر ارواحنا فداه یاد کرده اند، امیدوارم این انقلاب به قیام جهانی آن حضرت متصل شود که فرموده است: (إِنَّهُمْ یَرَوْنَهُ بَعِیداً وَ نَراهُ قَرِیباً) (معارج، 6 و 7)
در پایان از تلاش مسئولان صدا و سیما در راه اندازی رادیو انقلاب به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران تشکر و تقدیر می‌کنم و امیدوارم بتوانید با تولید برنامه‌های فاخر و ارزنده در تبیین اهداف انقلاب اسلامی و بازخوانی رویدادهای آن از ابتداء تا کنون و کمک به شناخت همه جانبه آن برای نسل جدید که شاهد روزهای انقلاب نبوده اند، موفق و موید باشید.»

علیرضا حبیبی دبیر ستاد چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی و مدیر رادیو انقلاب تصریح کرد: در این بهار چهل سالگی صداوسیما عزم را جزم کرده تا این دستاوردهای متعالی را به سمع و نظر همگان برساند. رادیو انقلاب تلاش می کند سن معرفی تاریخ معاصر ایران و تاثیرات انقلاب، چگونگی موفق شدن در شکستن طاغوت و دستاوردهای چهل ساله را 24 ساعته در تهران و شهرستان ها فعال خواهد بود و از طریق رادیونما هم قابل دریافت است. از امروز تا پایان سال کار تولیدی و غیرتولیدی کار می کند.

وی با شعار گفتمان انقلاب اسلامی و اتحاد ملی بر دو محور اساسی افتخار به گذشته و امید به آینده، تاکید کرد: مردم علاقه مند به عنوان شهروند رادیو محتواهای غنی در اختیار ما قرار دهند و در این کار انقلابی مشارکت داشته باشند. رسالت ما در این جنگ نابرابر رسانه ای دشمن قصد داریم اقدامات و اهداف متعالی انقلاب اسلامی را به رخ بکشیم. به صورت زنده از اول وقت صبح تا نیمه های شب گفته ها و ناگفته های انقلاب را از طریق رادیو، رسانه ای می کنیم.

حمیدرضا شاه آبادی معاون صدای رسانه ملی در افتتاح رادیو انقلاب، گفت: رادیو انقلاب میوه جدیدی است از تلاش های خانواده رادیو که با یک احساس مسئولیتی نسبت به تکالیف رسانه ای که باید اصحاب رسانه نسبت به چهل سالگی انقلاب داشته باشند. مردم همیشه از حرکت های فصلی رادیویی و اقدامات جدید صدای رسانه ملی استقبال کرده اند و انقلاب هم از امروز صاحب شبکه رادیویی شد تا از گفته ها و ناگفته های انقلاب بیشتر بدانند.

وی بیان کرد: چهل سال از یک تصمیم و اقدام مهمی به اندازه همه قرن ها می گذرد؛ اقدام بزرگی که آرزوی انبیا و اولیا بود وجزو اهداف بعثت و امامت و ولایت به شمار می رود. امروز بعد از گذشت چهار دهه انقلاب باید مروری بر نقاط پیروزی و سرافرازی هایمان داشته باشیم. کجا عقب هستیم و در کجا به پیشرفت رسیدیم و مردم را از این اتفاقات آگاه کنیم. رادیو انقلاب قرار است از این فرصت چهل ساله چنین استفاده ای کند.

شاه آبادی ادامه داد: اگر بخواهیم ریشه پیروزی های انقلاب را بررسی کنیم به همدلی و وحدت مردمی می رسیم که شکست برای ملت ها از جانب از هم گسیختگی و خلل در این یکپارچگی اتفاق می افتد. مسیر عبور و پیشرفت کشور همین همدلی مردم بوده و هرجا این یکپارچگی و اتفاق نظر بوده شاهد توسعه و پیشرفت بوده ایم و هستیم.

معاون رئیس صداوسیما با اشاره به راه نفوذ دشمنان برای اختلال در مشارکت های مردمی، گفت: رسانه امروز وظیفه آگاهی و نزدیکی اتفاق نظرهاست؛ یکی از دلایل ایجاد امنیت پایدار همه به میدان آمدند. هرجا در مدیریت های کشوری ادامه دهنده راه های قبلی نبودیم نقصان ایجاد شده است. رسانه وظیفه دارد دلایل ناکامی ها و پیروزی ها را موشکافانه تبیین کند که باید وفاق و همدلی گذشته امروز تقویت شود و این هم باید دغدغه رسانه ها خصوصا صداوسیما باشد.

شاه آبادی افزود: آن چیزی که هدف جدی رسانه است و رادیو به عنوان رسانه گرمابخش ایجاد و تقویت وفاق ملی است. ما باید این فرهنگ نگاه ملی و نه شخصی را در جامعه نهادینه کنیم. چرا که اگر به توفیقاتی رسیده ایم برپایه همین وفاق ها بوده است. در دهه پنجم انقلاب باید به این نقطه قوت برگردیم. رادیو انقلاب در راستای تقویت وفاق ملی و روشنگری مسیر انقلاب گام بردارد. به مدت چهار ماه 24 ساعته یادآوری گذشته و چشم انداز آینده انقلاب را خواهیم داست.

در ادامه این مراسم، سردار محمدرضا نقدی عنوان کرد: 40 سالگی انقلاب مثل اصل انقلاب حادثه‌ای استثنایی است و دشمن تلاش می کند شیرینی این انقلاب را با جنگ روانی از ما بگیرد. انقلاب روسیه در پنج سالگی و انقلاب چین بعد از چند سال به دست افراد دیگری افتادند. انقلابی که در کتاب ها از آن به عنوان کبیر یاد می کنند در دهمین سال خودش به بناپارت رسید. انقلاب مصر و تونس نیز به سال نکشید.

وی افزود: انقلاب ما اما در دهه چهارم قرار دارد و دشمن تلاش می کند این عظمت را با افزایش و کاهش قیمت ارز مقایسه کند و به گونه ای ارزش این انقلاب را پایین بیاورد.  انقلاب اسلامی ملت ایران را از چند هزار سال خفقان نجات داد. ملت عظیم و بافرهنگ ایران چند هزار سال اسیر دیکتاتوری شاهان بود یک نفر برای مردم تصمیم می گرفت و او از همه خبیث تر بود.

معاون فرهنگی سپاه تأکید کرد: مبارزه‌های زیادی که ملت ایران در این سال ها انجام داده بود به نتیجه نرسیده بود. البته ماجرای نهضت‌ها در طول تاریخ بوده است اما چون قلم تاریخ در دست خود حاکمان بوده است اینها در حاشیه می آید. این مساله کوچکی نیست که ملتی بعد از چند هزار سال آزاد شد و خون ریزترین آدم ها مثل چنگیز مثل هارون الرشیدها بر این ملت حاکمیت کردند. افراد بی سوادی مثل رضاخان که علی رغم وجود فیلسوفان و اندیشمندان رهبر یک کشور می شود و خون ما دست او می افتد.

سردار نقدی به نجات انقلاب از طاغوت، خاطرنشان کرد: انقلاب، ملت را از سیاهی ها و شکنجه های رژیم پهلوی نجات داد. ملتی را که 200 سال گرفتار استعمار شده بود، آزاد کرد. رژیم پهلوی کشاورزی و صنعت ما را نابود کرد و ملت راربع فقر و نابودی کشاند. 70 درصد ملت ما بی سواد بودند و بیماری های زیادی رایج بود و در یک خط می توان گفت 70 درصد مردم ایران در سال 57 در روستاها زندگی می کردند یعنی آب و برق و مراکز بهداشتی نداشتند.

وی عنوان کرد: ما نباید اسیر تصویرسازی هایی شویم که دشمن برایمان ایجاد می کند. انقلاب اسلامی در تمام مولفه های قدرت در این 40 سال بالا آمده و آمریکا در تمام مولفه های قدرت پایین آمده است.

معاون فرهنگی سپاه در پایان تصریح کرد: امروز ابرقدرتی وجود ندارد و انقلاب اسلامی سبب فروپاشی ابرقدرت های شوروی و آمریکا شد. عده ای سوریه را به واسطه داعش اشغال کردند و شکست خوردند. عراق را با هزینه های میلیاردی اشغال کردند و حالا باید عظمت اربعین را ببینند.

گفتنی است، در پایان مراسم از برنامه‌سازان حوزه انقلاب تجلیل شد.

انتهای پیام/

https://www.tasnimnews.com/fa/news/1397/08/20/1872918/زنگ-آغاز-رادیو-انقلاب-در-ساختمان-شهدای-رادیو-به-صدا-درآمد

Image result for ‫ارم صدا و سیما‬‎

با حضور معاون صدای رسانه ملی؛

آغاز به کار رادیو انقلاب

شبکه رادیو انقلاب با حضور حمید شاه آبادی معاون صدای رسانه ملی و جمعی از هنرمندان این عرصه در ساختمان شهدای رادیو افتتاح شد.

آغاز بکار رادیو انقلاببه گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، قرار است در این رادیو برنامه هایی با محوریت دستاوردهای انقلاب اسلامی طی ۴۰ سال و نقاط قوت و ضعف دستگاه های مختلف شنیده شود.

رادیو انقلاب روی موج اف ام ردیف ۹۵.۵ مگاهرتز قابل دریافت است و تا پایان سال مهمان شنوندگانش می شود .


http://www.iribnews.ir/fa/news/2274386/آغاز-به-کار-رادیو-انقلاب


تاریخ انتشار: ۱۵:۳۷ - ۲۰ آبان ۱۳۹۷
پ

به گزارش فرهنگ سدید، مراسم افتتاحیه رادیو انقلاب و رونمایی از لوح فشرده و کتاب «شنبه های انقلاب» با حضور مسئولان کشور در استودیوی شهدای رادیو برگزار شد و این شبکه رادیویی با هدف تبیین دستاورد های انقلاب اسلامی در این چهل سال از عمر پیروزی انقلاب راه اندازی شد.

در این مراسم افرادی همچون شاه آبادی معاون صدا سازمان صدا و سیما، سردار نقدی معاون فرهنگی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، حبیبی مدیر رادیو انقلاب و مدیران شبکه های رادیویی و کارشناسان این حوزه حضور داشتند.

رادیو انقلاب با هدف تبیین دستاودر‌های انقلاب اسلامی افتتاح شد/ نقدی: دشمن در تلاش است شیرینی دستاورد‌های چهل ساله انقلاب را تلخ کند/ شاه آبادی: رادیو انقلاب میوه جدید معاونت صدای رسانه ملی است/ حبیبی: تبیین دستاودر‌های انقلاب اسلامی هدف اصلی رادیو انقلاب

پس از گذشت چهل سال، انقلاب اسلامی تبدیل به درخت تنومندی شده که کفار و ستمگران را به خشم آورده است

بر اساس این گزارش، در ابتدای این نشست متن پیام مرجع عالیقدر حضرت آیت الله العظمی نوری همدانی به مناسبت افتتاح رادیو انقلاب توسط مرتضی نجفی قدسی مدیر دارالقرآن علامه طباطبایی قرائت شد، که متن کامل آن به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

﴿وَقُلْ جَاءَ الْحَقُّ وَزَهَقَ الْبَاطِلُ إِنَّ الْبَاطِلَ کَانَ زَهُوقًا﴾﴿اسراء، ۸۱﴾

و بگو که حق آمد و باطل نابود شد و بدرستی که باطل رفتنی و نابودشدنی است.

هم اکنون که در آستانه چهلمین سال‌گشت پیروزی انقلاب اسلامی ایران به رهبری بنیانگذار والای آن حضرت امام خمینی(ره) هستیم، فرصت مغتنمی است تا سیر انقلاب اسلامی از آغاز تا کنون به‌خوبی نمایان و دیده شود.

شناخت انقلاب اسلامی را باید با شناخت شخصیت محوری آن یعنی حضرت امام آغاز کرد، بخصوص بعد از رحلت مرجع عظیم الشان حضرت آیت الله العظمی بروجردی (اعلی الله مقامه) یعنی از سال ۱۳۴۰ و شروع موضع گیری‌های رسمی و آشکار ایشان در مقابله با رژیم ستم شاهی و غائله انجمن‌های ایالتی و ولایتی و حمله دژخیمان به مدرسه فیضیه و دستگیری حضرت ایشان و سپس کشتار خونین پانزده خرداد ۱۳۴۲ و در ادامه آن تبعیدشان به ترکیه و پس از آن به نجف اشرف و حوادث دوران طولانی نهضت امام خمینی تا پیروزی آن در بهمن ۱۳۵۷ و دوران ده ساله رهبری ایشان بعد از پیروزی و دوران جنگ تحمیلی و ارتحال ایشان در ۱۴ خرداد ۱۳۶۸ و ادامه نهضت مقدس و الهی ایشان بوسیله خلف صالح و شایسته شان یعنی حضرت آیت الله خامنه‌ای و مرور حوادث و رویداد‌های سی ساله رهبری ایشان تا کنون، همه این‌ها مسائلی است که باید در فرصت بازخوانی انقلاب اسلامی دیده شود.

آنگاه معلوم می‌شود که این انقلاب از روزی که شروع شد به تعبیر قرآن کریم یک نهال کوچک بود و هم اکنون پس از گذشت بیش از نیم قرن از شروع آن و پس از گذشت چهل سال از پیروزی آن تبدیل به درخت تنومندی شده است که کفار و ستمگران را به خشم آورده است.

همان که قرآن کریم می‌فرماید: (کَزَرْعٍ أَخْرَجَ شَطْأَهُ فَآزَرَهُ فَاسْتَغْلَظَ فَاسْتَوَى عَلَى سُوقِهِ یُعْجِبُ الزُّرَّاعَ لِیَغِیظَ بِهِمُ الْکُفَّارَ)(فتح، ۲۹)

کسانی که می‌خواهند رهرو خوبی برای انقلاب اسلامی و ادامه دهنده راه شهداء باشند، بخصوص جوانان عزیز بسیجی و جان برکف که همیشه آماده جانفشانی در راه اهداف این نهضت الهی و مقدس هستند باید با مطالعه در تاریخ و نهضت اسلامی ملت ایران با مبانی انقلاب اسلامی و سیره علمی و عملی امام خمینی (قدس سره) بخوبی آشنا شوند.

امام امت با اعتماد و اعتقاد راسخ به وعده‌های قرآن و سنت الهی، نهضت خود را آغاز کرد، او می‌دانست که پیروزی همواره از آن حق و اهل حق است و باطل همیشه محکوم به زوال است، لذا از هیمنه دشمنان و ستمگران نهراسید و با صبر و تحمل دوران سخت مبارزه، سرانجام شهد شیرین پیروزی بر ستمگران را نصیب ملت انقلابی و بزرگوار ایران کرد.

امام بر مبنای «احدی الحسنین» نهضت خود را آغاز کرد و اسلام را به صحنه زندگی مردم بازگرداند و وحدت کلمه‌ای در بین ملت ایران پدید آورد که یکی از موجبات پیروزی انقلاب اسلامی همین وحدت کلمه بود و حفظ اتحاد همواره باید مدنظر ملت مسلمان ما باشد.

حفظ اتحاد صرفاً به حضور در تجمعات بزرگ و عمومی نیست، بلکه منظور وحدت دل‌ها و نزدیک بودن قلوب مردم با یکدیگر و آماده برای کمک به همدیگر است همان که پیامبراکرم (ص) فرمودند:" مَنْ اَصْبَحَ و لم یَهْتَمُّ بِاُمورِ الْمُسْلِمینَ فَلَیْسَ مِنْهُمْ وَ مَنْ سَمِعَ رَجُلاً یُنادى یا لِلْمُسْلِمینَ فَلَمْ یُجِبْهُ فَلَیْسَ بِمُسْلِمٍ" (کافى، ج. ۲، ص. ۱۶۴) کسی که صبح کند، یعنی روز جدیدی را آغاز کند و اهتمامی به امور مسلمین نداشته باشد، مسلمان نیست، یک انسان مسلمان نمی‌تواند نسبت به وضعیت دیگر مسلمانان و رنج و محنتی که دارند بی‌تفاوت باشد.

از همین منظر است که ما نسبت به کمک به مسلمانان مظلوم و تحت ستم در فلسطین، یمن، سوریه و یا هرجایی که به آنان ظلم شود، ما در کنار مظلوم و در مقابل ظالم هستیم، این روح مکتب ماست، همان که حضرت امیرالمومنین(ع) فرمودند:« کونوا للظالم خصماً وللمظلوم عوناً » یعنی همیشه دشمن ظالم و یاری دهنده مظلوم باشید.

تبیین بحث ولایت فقیه توسط حضرت امام در نجف و لزوم تشکیل حکومت اسلامی و دمیدن روحیه جهاد و شهادت در نسل جوان در پرتو نهضت و قیام حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و مقابله با ستمگران و جهانخواران از نقاط بسیار مهم و بارز شناخت امام و انقلاب اسلامی است که امیدواریم در پرتو رهبری‌های خردمندانه و امام گونه مقام معظم رهبری این انقلاب همچنان سیر تکامل خود را طی کند که بحمدالله چنین بوده است.

هم اکنون دشمنان از شکوه و عظمت مقاومت اسلامی در سطح ملت‌های منطقه در هراسند و می‌دانند اگر روزی بخواهند به کشور عزیزمان تعرضی داشته باشند، پاسخ جمهوری اسلامی در سطح منطقه و جهان آنچنان کوبنده و محکم خواهد بود که تبعات آن برای آنان غیر قابل تصور است و این هیبت و عظمت با ایستادگی و مقاومت به دست آمده است.

امروزه امنیت کشورمان و رهایی مردم مظلوم سوریه و عراق را از شر داعشیان، این جیره خواران و پرورش یافتگان صهیونیزم و وهابیت، مرهون شهدای مدافع حرم هستیم و خدای بزرگ را شاکر هستیم که علیرغم تلاش‌های گوناگون دشمنان و مخصوصا آمریکای جنایتکار و اسرائیل غاصب در تضعیف ملت ایران و تحمیل محاصره‌های شدید اقتصادی، انقلاب اسلامی همچنان به پیش می‌رود و همانطور که امام راحل بار‌ها از این نهضت به عنوان مقدمه ظهور حضرت، ولی عصر ارواحنا فداه یاد کرده اند، امیدوارم این انقلاب به قیام جهانی آن حضرت متصل شود که فرموده است: (إِنَّهُمْ یَرَوْنَهُ بَعِیداً وَ نَراهُ قَرِیباً) (معارج، ۶ و ۷)

در پایان از تلاش مسئولان صدا و سیما در راه اندازی رادیو انقلاب به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران تشکر و تقدیر می‌کنم و امیدوارم بتوانید با تولید برنامه‌های فاخر و ارزنده در تبیین اهداف انقلاب اسلامی و بازخوانی رویداد‌های آن از ابتداء تا کنون و کمک به شناخت همه جانبه آن برای نسل جدید که شاهد روز‌های انقلاب نبوده اند، موفق و موید باشید.

والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته

حسین نوری همدانی

 

رادیو انقلاب پلی میان مردم و مسئولین خواهد بود / تبیین دستاودرهای انقلاب اسلامی هدف اصلی رادیو انقلاب/ مردم در بخش «شهروند مخاطب»  دستاوردهای انقلاب در شهر و استان خود را معرفی کنند

رادیو انقلاب با هدف تبیین دستاودر‌های انقلاب اسلامی افتتاح شد/ نقدی: دشمن در تلاش است شیرینی دستاورد‌های چهل ساله انقلاب را تلخ کند/ شاه آبادی: رادیو انقلاب میوه جدید معاونت صدای رسانه ملی است/ حبیبی: تبیین دستاودر‌های انقلاب اسلامی هدف اصلی رادیو انقلاب

در ادامه این مراسم، علی رضا حبیبی مدیر ادیو انقلاب و دبیر ستاد پاسداشت چهل سال انقلاب اسلامی طی سخنانی اظهار کرد: رادیو انقلاب فعالیت خود را با شعار «صدای انقلاب اسلامی و گفتمان اسلام» آغاز کرده است و بناست این شبکه رادیویی ضمن معرفی دستاورد های انقلاب اسلامی، واقعیت های انقلاب و نقاط قوت و ضعف را به صورت واقع گرایانه معرفی کند.

حبیبی ادامه داد: این شبکه رادیویی به صورت 24 ساعته بر روی موج 95.5 مگاهرتز قابل دریافت است و از 20 آبان تا پایان سال جاری محتوای مورد نیاز پیرامون دستاورد های انقلاب اسلامی را جمع آوری و به مردم ارائه می کند.

مدیر رادیو انقلاب تصریح کرد: این شبکه رادیویی تلاش می کند تا پلی میان مردم و مسئولین باشد و مردم را به نمایندگان مجلس، ائمه جمعه، استانداران، فرمانداران و دیگر مسئولان کشور متصل کند.

وی در پایان سخنان خود خاطرنشان کرد: در این جنگ نابرابر رسانه ای، رسالت ما معرفی اقدامات و دستاوردهایی است که در این کشور به واسطه انقلاب اسلامی محقق شده است  در این راستا شبکه رادیو انقلاب در برنامه های خود بخشی به نام شهروند مخاطب دارد که مردم می توانند دستاورد های شهر و استان خود را ارائه و معرفی کنند.

در ادامه این مراسم در قالب کلیپی فعالیت های جنبش مردمی پاسداشت چهل سال انقلاب اسلامی معرفی شد. این جنبش مردمی، از 40 کمیته تشکیل شده است که تاکنون 30 نشست با عنوان «شنبه های انقلاب» را برگزار کرده است و در هر کدام از این نشست ها، به معرفی و تبیین دستاورد های انقلاب اسلامی در حوزه های خاص پرداخته است.

 

رادیو انقلاب میوه جدید معاونت صدای رسانه ملی/ هدف رسانه تحقق وفاق و همدلی ملت در تصمیمات مهم ملی است

رادیو انقلاب با هدف تبیین دستاودر‌های انقلاب اسلامی افتتاح شد/ نقدی: دشمن در تلاش است شیرینی دستاورد‌های چهل ساله انقلاب را تلخ کند/ شاه آبادی: رادیو انقلاب میوه جدید معاونت صدای رسانه ملی است/ حبیبی: تبیین دستاودر‌های انقلاب اسلامی هدف اصلی رادیو انقلاب

دکتر حمید شاه آبادی معاون صدا سازمان صدا و سیما از دیگر مهمان این مراسم بود که طی سخنانی اظهار کرد: قبل از هرچیز از همکاران خود در رادیو تشکر می کنم که این افراد، مصداق بارز خانواده رادیو هستند.

شاه آبادی ادامه داد: از مردم هم باید تشکر کرد زیرا همراه برنامه های رادیویی هستند و براساس نظرسنجی ها از برنامه های جدید به خصوص رادیوهای فصلی استقبال کرده اند.

معاون صدا سازمان صدا و سیما اضافه کرد: رادیو انقلاب میوه جدیدی در معاونت صدا است که بناست دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران را پیگیری و معرفی کند.

وی تصریح کرد: واقعیت این است که در زندگی تصمیماتی گرفته می شود که لازمه بقای آن چند نکته است. اولا پس از تحقق تصمیم، تامل کنیم و به گذشته نگاه کنیم که واقعا در راستای انطباق با هدف در کجای کار قرار داریم و ناکامی ها و کاستی های در کدام بخش ها بوده است.

شاه آبادی ادامه داد: ثانیا وضعیت فعلی خود را تبیین و داشته های خود را ترسیم کنیم و در نهایت ثالثا چشم اندازی برای آینده داشته باشیم.

معاون صدا سازمان صدا و سیما تشریح کرد: 40 سال از اقدام و تصمیم مهم مردم ایران برای تحقق انقلاب اسلامی گذشته است، تصمیمی که مردم در چهار دهه پیش گرفتند و و رژیم تا دندان مسلح پهلوی را سرنگون کردند و حکومت اسلامی را برپا کردند. اقدامی که آرزوی پیامبران و امامان بوده است و امروز پس از گذشت چهل سال، باید نقاط قوت و ضعف و دستاوردهای انقلاب را بررسی و معرفی کنیم و وضعیت کنونی کشور را با گذشته و با آنچه که باید می بودیم، مقایسه کنیم و در نهایت چشم انداز آینده را ترسیم کنیم.

وی افزود: امروز ما در برهه ای حساس قرار داریم و دهه پیش روی ما بسیار مهم و سرنوشت ساز است. امروز برخورداری از امنیت موضوع مهمی است که حتی دشمن به دستاوردهای انقلاب اسلامی در این زمینه اذعان دارد و این حاصل هم مسیر بودن دولت ها در تحقق این امر بوده است.

شاه آبادی افزود: در هرزمینه ای که تصور کردیم، عقل کُل هستیم و کارهای افراد قبلی را نادیده گرفتیم، پیشرفتی حاصل نشده است.

معاون صدا سازمان صدا و سیما با اشاره به اینکه لازم است تا به وفاق و هم دلی در کشور دست یابیم، گفت: در هرکجای کشور که شکافی ایجاد شد، پیشرفتی به دست نیامد.

وی تصریح کرد: آنچه که هدف رسانه است، وفاق و همدلی ملت به ویژه در تصمیمات ملی است. هرکجا که در تصمیمات ملی، شخص را دیدیم و نه ملت را آنجا آغاز سقوط است و هرجا که منافع خود را دیدیم و نه منافع ملی را در آنجا نیز ضربه می خوریم.

 

انقلاب اسلامی  نقطه عطف تاریخ بشریت است / دشمن در تلاش است شیرینی دستاوردهای چهل ساله انقلاب را تلخ کند/ در دوران پهلوی نه تنها مردم  بلکه شاه هم حق رای نداشت / قبل از انقلاب، تمام امکانات خرج نابودی مردم آزادی خواه می شد/ انقلاب آزادی آورد و این آزادی در 40 سال پایدار ماند / انقلاب اسلامی ابرقدرت ها را تحقیر کرد

رادیو انقلاب با هدف تبیین دستاودر‌های انقلاب اسلامی افتتاح شد/ نقدی: دشمن در تلاش است شیرینی دستاورد‌های چهل ساله انقلاب را تلخ کند/ شاه آبادی: رادیو انقلاب میوه جدید معاونت صدای رسانه ملی است/ حبیبی: تبیین دستاودر‌های انقلاب اسلامی هدف اصلی رادیو انقلاب

در بخش دیگر این مراسم سردار نقدی معاون فرهنگی اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار کرد: انقلاب اسلامی حادثه عظیم و نقطه عطفی در تاریخ بشریت است. حادثه ای استثنایی که تمام مناسبات داخلی و خارجی را متحول کرد و مناسبات اجتماعی، فرهنگی و سیاسی را زیر و رو ساخت.

وی اضافه کرد: چهل سالگی انقلاب همانند اصل انقلاب، حادثه ای استثنایی بود، دشمن تلاش می کند شیرینی این پیروزی را با تصویر سازی غلط از مردم ما بگیرد و اجازه ندهند از پیروزی مردم قدر شناسی شود.

نقدی با اشاره به اینکه اکثر انقلاب های دنیا در ابتدای مسیر خود منحرف شدند، تصریح کرد: به عنوان نمونه استالین در روسیه رهبر شد علیرغم تمام توصیه هایی که رهبری قبل این کشور گفته بود که اجازه ندهید این فرد به رهبری برسد و یا انقلاب چین پس از مرگ رهبر خود به دست کسی افتاد که دو مرتبه توسط مائو به اردوگاه کار اجباری فرستاده شده بود، انقلاب فرانسه که از آن به عنوان انقلاب کبیر یاد می شود اما هیچ شباهت ماهوی به کبیر ندارد نیز به انحراف رفت و چند سال بیشتر دوام نیاورد. سرنوشت انقلاب مشروطه، مصر، لیبی و تونس چه شد؟ اما انقلاب اسلامی به پیروزی رسید و این افتخار است؛ انقلابی که علیه تمام زشتی ها و پلیدی ها قیام کرد و در مقابل تمام دشمنی ها ایستاد و بر آن غلبه کرد.

معاون فرهنگی اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: دشمن تلاش می کند عظمت و بزرگی را با حوادث کوچک ارزیابی کند، حادثه ای که دنیا را متحول کرده با ظهور چند مفسد و یا گرانی ارزیابی می کند. این انقلاب باید در شأن خود ارزیابی شود. انقلاب برکاتی برای بشریت داشته که برای آن باید قرن ها پاسداشت شود.

وی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی مردم را از چندین هزار سال خفت نجات داد،افزود: مردم فرهیخته ایران که بزرگ ترین دانشمندان، عالمان، هنرمندان و...  را در میان خود داشت، چندین هزار سال گرفتار استبداد شاهان بود و نابودی سیستم شاهی و استکباری یکی از دستاورد های انقلاب اسلامی است.

نقدی تصریح کرد: در طول تاریخ قلم در دست طاغوتی ها بوده است از این رو شاهان را محور تاریخ گذاشته اند و افراد بزرگ و برجسته تاریخ را در حاشیه به عنوان یاغی معرفی کرده اند. در حقیقت چند هزار سال مبارزه آزادی خواهان و حق طلبان با پیروزی انقلاب اسلامی ایران محقق شد.

معاون فرهنگی اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: بر ملت ایران خون ریزترین افراد تاریخ همچون مغولان، یزیدان، هارون و رشیدان و حتی افرادی همچون رضاخان بی سواد که امضا کردن نمی دانست ، حاکمیت کرده است، در حالی که در همین کشور هزاران فیلسوف، دانشمند و افراد فرهیخته نیز وجود داشته است.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر زندگی شاهان پهلوی در دسترس است و خاطراتی که خود این افراد منتشر کرده اند منتشر شده است، گفت: تنها با مطالعه این کتاب ها می توان دید که چه خانواده لجن و کثیفی بوده اند که هرچه به آن ها نسبت داده شود، صحیح است. از قماربازی، فساد شدید اخلاقی، قاچاق مواد مخدر، آدم کشی، شکنجه و... در کارنامه این افراد وجود دارد.

نقدی با بیان اینکه انقلاب کشور را از دست چنین افرادی نجات داد که نمی توان آن را با چند رویداد کوچک مقایسه کرد، افزود: در رژِیم گذشته نه تنها مردم حق رای نداشتند بلکه شاه هم حق رای نداشت. در کتاب خاطرات شاه آمده است که در گفت و گو با مادر خود بیان کرده که نظامیان ایران را برای مبارزه به ویتنام فرستاده اند در حالی که من از این موضوع خبر نداشته ام.

معاون فرهنگی اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: کشوری که 6 میلیون بشکه نفت در روز فروش داشت و نصف جمعیت امروز را داشت، در وضع فلاکت باری به سر می برد؛ بی سوادی، بیماری، عمرکوتاه و... تماما حاصل مدیریت شاه بوده است.

وی اضافه کرد: طبق اسناد آن زمان، 70 درصد جمعیت کشور در روستاها زندگی می کردند که از این تعداد، تنها 1 درصد از آب شرب بهره مند بودند و یا تنها 4 درصد از روستاها دارای برق بودند، گاز و راه ارتباطی هم که اصلا وجود نداشت و مردم با حیوان به سفر می رفتند.

نقدی با بیان اینکه با تمام مشکلات موجود که گفته شد امکانات کشور خرج نابودی مردم آزادی خواه جهان می شد، افزود: 35 هواپیمای F5 ایران که هنوز هم تحویل ما نشده بود، علیه مردم ویتنام در جنگ به کار گرفته شد و یا در زمانی که تمام کشورهای منطقه نفت خو را علیه اسرائیل بستند، شاه نفت کشور را رایگان در اختیار اسرائیل قرار داد.

معاون فرهنگی اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: خاطرات خانم دباغ را بخوانید، دختر 14 ساله او را در پشت در زندان شکنجه کردند و آن قدر فشار بر روی این زن مبارز زیاد بود که زمانی که خبر شهادت دخترش را شنید آرام گرفت و خدا را شکر کرد.

امروز تمام کشورهای دنیا گواهی می دهند که ایران، مستقل ترین کشور جهان است

وی با اشاره به اینکه پس از پیروزی انقلاب اسلامی سرنوشت مردم به دست خودشان سپرده شد،تصریح کرد: امروز تمام کشورهای دنیا گواهی می دهند که ایران، مستقل ترین کشور جهان است، انقلاب آزادی را برای مردم کشور به ارمغان آورد و این آزادی چهل سال است که پایدار است.

نقدی افزود: امروز مردم می توانند به شمالی ترین و یا جنوبی ترین نقطه کشور بروند و از کشور و مسئولین انتقاد کنند، حتی دانش آموزان هم در حضور بالاترین مقام های نظامی و کشوری بدون استرس از کشور انتقاد می کنند.

معاون فرهنگی اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اضافه کرد: امروز بزرگترین سد در مقابل دیکتاتوری، ولایت فقیه است و این موضوع  بارها در حمایت، حفظ و صیانت از آرای مردم مشاهده شده است.

وی با بیان اینکه در تمام مولفه ها، قدرت و توان جمهوری اسلامی ایران ارتقا یافته است، در حالی که دشمن اصلی آن آمریکا در تمامی این مولفه ها افول کرده است، تصریح کرد: قبل از انقلاب 2 ابر قدرت در جهان وجود داشت در حالی که امروز هیچ ابرقدرتی در جهان وجود ندارد. بلوک شرق با تحولاتی که انقلاب اسلامی ایجاد کرد، فروپاشید و بلوک غرب نیز در همه جا با سد انقلاب اسلامی ایران روبه رو شده است به طوری که انقلاب اسلامی موفق به تحقیر ابر قدرت ها شده است.

نقدی با اشاره به اینکه استکبار در حمله به لبنان، سوریه، عراق، لیبی و یمن شکست خورده است و این نتیجه مقاومت انقلاب اسلامی ایران است، گفت: زمانی که ناو آمریکا به سمت کشوری حرکت می کرد، دولت آن کشور با شنیدن این خبر سقوط می کرد اما امروز تفنگداران آمریکایی در خلیج فارس مقابل نیروهای ایرانی زانو می زنند و اسیر می شوند و خود را خیس می کنند.

معاون فرهنگی اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: رسانه های خارجی علیه دستاوردهای انقلاب اسلامی به پا خواسته اند و حادثه هایی که بارها در کشور آنها اتفاق می افتد، با یک بار روی دادن در ایران، بسیار بزرگ جلوه داده می شود. به عنوان نمونه در کشورهای غربی، زنان همواره در معرض تجاوزهای جنسی قرار دارند که اگر این اتفاق در ایران روی دهد این خبر را بزرگ می کنند و تمام لحظات آن را پوشش می دهند.

وی ادامه داد: امروز جنگ اصلی، جنگ رسانه‌هاست، اهرم جنگ اقتصادی هم رسانه است لذا باید در این زمینه بسیار فعال و پویا عمل کنیم.

در پایان این مراسم از سید مهدی اندرزگو فرزند شهید اندرزگو و مهدی تهرانی مقدم برادر شهید تهرانی مقدم و جمعی از فاعلان و تولیدکنندگان عرصه رادیو تقدیر و تشکر و لوح سپاسی اهدا شد.

http://farhangesadid.ir/fa/news/800/رادیو-انقلاب-با-هدف-تبیین-دستاودر‌های-انقلاب-اسلامی-افتتاح-شد-نقدی-دشمن-در-تلاش-است-شیرینی-دستاورد‌های-چهل-ساله-انقلاب-را-تلخ-کند-شاه-آبادی-رادیو-انقلاب-میوه-جدید-معاونت-صدای-رسانه-ملی-است-حبیبی-تبیین-دستاودر‌های-انقلاب-اسلامی-هدف-اصلی-رادیو-انقلاب





دعوت نامه مراسم 


Image result for ‫رادیو انقلاب‬‎



بارگزاری مطالب رادیو انقلاب :


http://radio.iranseda.ir/live/?VALID=TRUE&ch=26

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۸/۲۰