***.*** ... گنجینه ... فشارکی ... ها ***.***

****.**** کنز فشا ر کیو ن ************** Fesharkies's Treasure ****.****

***.*** ... گنجینه ... فشارکی ... ها ***.***

****.**** کنز فشا ر کیو ن ************** Fesharkies's Treasure ****.****

***.*** ... گنجینه ... فشارکی ... ها ***.***

########## بنام خدا ##########
--پایگاه جامع اطلاع رسانی در موضوعات زیر --
..... با سلام و تهیت .. و .. خوشامدگویی .....
*** برای یافتن مطالب مورد نظر : داخل "طبقه بندی موضوعی " یا " کلمات کلیدی" شوید.....
*** این پایگاه : بصورت مستمر درحال بارگزاری اطلاعات می باشد....................................
*** مطالب خود را : جهت بارگزاری ارسال..... بفرمایید ..........................-- موفق باشید --

طبقه بندی موضوعی

دکتر سید جواد هاشمی فشارکی ....


دکتر حیدر جهان بخش

دکتر علی دل زنده 


انتشارات جهاد دانشگاهی 

فصل اول :

معرفی و ساختار پژوهش

فصل دوم :

فرهنگ فرایند راهبردسازی آن در نظام شهرسازی اسلامی

فصل سوم :

 نظام فرهنگی در سنداسلامی ایرانی 





نظام مدیریت فرهنکی در شهر اسلامی – ایرانی 

( برپایه مبانی نظری و فرایند فکری سازنده شهر اسلامی )


Image result for ‫جهاد دانشگاهی قزوین‬‎





در گردهمایی معاونین فرهنگی جهاد دانشگاهی کشور معرفی شد:

انتشارات جهاددانشگاهی قزوین، شعبه برتر سازمان انتشارات جهاددانشگاهی کشور







معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی قزوین گفت: روز گذشته و در مراسمی در تبریز، انتشارات جهاددانشگاهی قزوین شعبه برتر سازمان انتشارات جهاددانشگاهی کشور معرفی شد.

مهدی گلدوزها معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی واحد قزوین در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا منطقه قزوین، اظهار کرد: روزگذشته در گردهمایی معاونین جهاد دانگشگاهی کشور در تبریز، شعبه سازمان انتشارات جهاد دانشگاهی در قزوین به‌عنوان واحد برتر انتشارات در توسعه فعالیت‌های کتابخوانی در محیط‌های دانشجویی و فضاهای مجازی شناخته شد و از معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی قزوین تجلیل به‌عمل آمد.

معاون فرهنگی جهاددانشگاهی قزوین گفت: انتشارات جهاد دانشگاهی قزوین با هدف توسعه و ترویج فرهنگ کتابخوانی به ویژه در میان دانشگاهیان مرکز چراغ مطالعه را تأسیس نمود و از این طریق موفق شد تا هم دانشجویان علاقه‌مند به کتابخوانی را جذب نماید و هم در زمینه ترویج کتابخوانی گام‌های مؤثری بردارد.

گلدوزها برگزاری سیر مطالعاتی، طرح تورق کتاب، معرفی کتاب و دیگر طرح‌های انجام شده در مرکز چراغ مطالعه را در موفقیت انتشارات جهاد دانشگاهی مؤثر خواند و تأکید کرد: همه ما می‌دانین تا به دست آمدن سطح مطلوب مطالعه در کشور و رونق فرهنگ کتاب و کتابخوانی راه طولانی در پیش داریم، اما آنچه که در توان داریم و تکلیف ما است انجام خواهیم داد تا در محیط‌های دانشجویی و دانشگاهی به موفقیت دست پیدا کنیم.

معاون فرهنگی جهاددانشگاهی قزوین در پایان تأکید کرد: انتشارات جهاددانشگاهی تنها به انتشار آثار علمی اکتفا نمی‌کند، بلکه آثار پس از انتشار در محیط‌های دانشگاهی و دانشجویی به نقد گذاشته می‌شود و همچنین با برگزاری مسابقات گوناگون کتابخوانی زمینه معرفی بیشتر و بهتر کتاب‌ها را فراهم می‌کند.

به گزارش ایسنا، انتشارات جهاد دانشگاهی قزوین هم اکنون در زمینه انتشار کتاب‌های علمی به‌ویژه انتشار کتاب‌های تخصصی هنر و معماری به فعالیت خود ادامه می‌دهد.

انتهای پیام


https://qazvin.isna.ir/default.aspx?NSID=5&SSLID=46&NID=32986



» اساسنامه سازمان 

 مقدمه

با عنایت به تجربیات گسترده و سابقه ممتد جهاد دانشگاهی در زمینه چاپ و انتشار کتب علمی و دانشگاهی و براساس بند 2، ماده 3 اساسنامه جهاد دانشگاهی مبنی بر «ایجاد تکشیلات مناسب به منظور تألیف، ترجمه و انتشار کتب، نشریات، نتایج تحقیقات و مقالات علمی، فرهنگی و تولید مواد کمک آموزشی» و در جهت تحقق استراتژی برنامه توسعه جهاد دانشگاهی مبنی بر «ایجاد هماهنگی و تمرکز در سیاستگذاری ها و برنامه ریزی ها و عدم تمرکز در اجرای برنامه ها» مطابق این اساسنامه، «سازمان انتشارات جهاد دانشگاهی» تأسیس می گردد.

 

 

فصل اول- کلیات

 

ماده 1- تعریف:

سازمان انتشارات جهاد دانشگاهی تشکیلاتی است وابسته به جهاد دانشگاهی که مطابق این اساسنامه و به منظور سیاستگذاری، برنامه ریزی، نظارت، ایجاد هماهنگی و وحدت رویه در امور انتشاراتی جهاد دانشگاهی تشکیل می شود.

 

 

ماده 2- هدف:

هدف از تأسیس سازمان، تمرکز در سیاستگذاری و برنامه ریزی، ایجاد هماهنگی و وحدت رویه، انجام فعالیت های تولیدی، ترویجی، تبلیغی و کمک آموزشی در خصوص فرهنگ مکتوب با تأکید بر آثار دانشگاهی، انضباط تشکیلاتی و نیز افزایش بهره وری فعالیت های انتشاراتی جهاد دانشگاهی است.

 

 

ماده 3- مرکز سازمان:

مرکز اصلی سازمان در تهران است و با تصویب شورای مرکزی می تواند شعبه هایی در سراسر کشور داشته باشد.

 

 

ماده 4- مدت سازمان:

مدت سازمان از تاریخ تأسیس نامحدود است.

 

 

فصل دوم- وظایف

 

ماده 5- وظایف سازمان عبارتست از:

1- تدوین سیاست ها و الویت های انتشاراتی جهاد دانشگاهی و ارائه به شورای علمی جهاد دانشگاهی جهت تصویب.

2- برنامه ریزی کوتاه مدت و بلند مدت انتشارات جهاد دانشگاهی مطابق با سیاست های تفصیلی و اولیت های انتشاراتی مصوب شورای علمی.

3- چاپ و انتشار کتب و نشریات علمی، فرهنگی، تخصصی از طریق شعب سازمان.

4- برگزاری نمایشگاه های کتاب و اطلاع رسانی به صورت سراسری، استانی و دانشگاهی.

5- تشکیل گروه های تخصصی به منظور بررسی و اعلام نظر درباره ابعاد علمی و اقتصادی کتب آماده انتشار.

6- ایجاد شبکه پخش و توزیع کتاب به صورت متمرکز با همکاری شعب سازمان .

7- اقدام به هر گونه عملیات مجاز بارزگانی مطابق آیین نامه های مصوب شورای مرکزی.

8- تشکیل صندوق تعاون با مشارکت واحدها.

9- همکاری و مشارکت با سازمان ها و نهادهای انتشاراتی دولتی و غیر دولتی براساس ضوابط.

 

 

ماده 6- ارکان سازمان:

1- مجمع عمومی (معانان فرهنگی واحدها).

2- شورای مرکزی.

3- رئیس ازمان.

4- شعب سازمان.

 

 

ماده 7- مجمع عمومی:

مجمع عمومی متشکل از کلیه معاونان فرهنگی واحدهای دارای مراکز انتشاراتی فعال و اعضای شورای مرکزی می باشد. این مجمع حداقل سالی یکبار تشکیل جلسه خواهد داد.

تبصره: مرجع تشخیص مراکز انتشاراتی فعال رئیس جهاد دانشگاهی است.

 

 

ماده 8- وظایف مجمع عمومی:

1- تعیین خطوط کلی و خط مشی کلان سازمان.

2- انتخاب 5 نفر از معاونان فرهنگی جهت عضویت در شورای مرکزی.

3- انتخاب بازرس و تدوین وظایف آن.

4- استماع گزارش مسئولین اجرایی سازمان و بازرس.

5- ارائه هرگونه پیشنهاد درخصوص اصلاح آیین نامه ها و دستورالعمل های سازمان.

 

 

ماده 9- اعضای شورای مرکزی سازمان:

1- رئیس جهاد دانشگاهی (رئیس شورای مرکزی).

2- نماینده هیأت امناء جهاد دانشگاهی.

3- معاونان فرهنگی (نایب رئیس شورا).

4- رئیس سازمان (دبیر شورا).

 

http://www.isba.ir/ShowPage.aspx?kind=1&bcode=54






موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۷/۰۸/۲۴