***.*** ... گنجینه ... فشارکی ... ها ***.***

****.**** کنز الفشا ر کیو ن ************** Fesharkies's Treasure ****.****

***.*** ... گنجینه ... فشارکی ... ها ***.***

****.**** کنز الفشا ر کیو ن ************** Fesharkies's Treasure ****.****

***.*** ... گنجینه ... فشارکی ... ها ***.***

########## بنام خدا ##########
#پایگاه جامع اطلاع رسانی در موضوعات زیر #
..... با سلام و تحیت .. و .. خوشامدگویی .....
*** برای یافتن مطالب مورد نظر : داخل "طبقه بندی موضوعی " یا " کلمات کلیدی"شوید. ویا کلمه موردنظر را در"جستجو" درج کنید.***

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
محبوب ترین مطالب

شاعر سید شهراد هاشمی فشارکی

يكشنبه, ۱۳ خرداد ۱۳۹۷، ۰۴:۳۸ ق.ظ



با تو قهر نیستم دلگیرم ولی

شما عبارت "مین طعنه هایی که به من می ..." را انتخاب کرده اید ، جستجو در فرهنگ لغت برای یک کلمه انجام می شود و لطفا یک کلمه را فقط انتخاب نمائید.
با تو قهر نیستم دلگیرم ولی
از همین طعنه هایی که به من میزنی
از اینکه نمی توانم بگویم برو
از اینکه می روم ولی دم نمیزنی
از اینکه من بی تو وای نه خدایا نه
از این قهقه هایی که بی من میزنی
از چشمانی که ماندند به در
پس کی زنگ این خانه را میزنی
لعنت به من و خودم و این غرور
لعنت به تویی که شبیهه منی
لعنت به هرچی که زیباییه
لعنت به تو با اون صورت دوست داشتنی
 


پیام آخرت

از من هی خواهش و اصرار فقط
از تو هم پشت هم انکار فقط
تو دلت سر به هوا هست ولی
چشم من محو تماشاس فقط
تو که هر روز سرگرم به تهدید منی
من اما دلم غرق تماناس فقط
در حال رفتن هستییی و من
همچنان بی تاب و گرفتار فقط
وعده ها دادی تو بسیار ولی
یک بوسه مرا ماندی بدهکار فقط
بعد از تو دلم همین هوا را دارد
سرد و ابری باد و باران فقط
در پیام آخرت نوشته بودی تو همین
که تو را خدانگهدار فقط
برو به سلامت دگر عرضی نیست
مرا هم بخاطر بسپار فقط
 


بی تو

تو که نیستی بگو به کی بدم گلها را
با که تقسیم کنم انار و آلو ها را
با که من پرسه زنم در دل شب
دست به دست هم بو کنیم شب بو ها را
رفتی به سفر، فراموش کردی
من و این همه خاطره های زیبا را
بعد از تو تاریکی دنیای من محسوس است
گرچه روشن کنم تموم فانوس ها را
از تلخی این قصه چطور باید گفت
بی تو تنها نشستن و دیدن پرواز پرستو ها را
بغض سنگیین و دلتنگی روز
هق هق و نالهء جانسوز این شب ها را
سعی کردم که فراموش کنم
گشتم همهء بار و کافه و تمام دیسکو ها را
خیال رفتن از زندان خاطره ها با من نیست
محکم تر کن همهء قفل و گره و غل و زنجیر ها را
بعد از تو مگر لذتی هست دگر
بی تو ببرم مرده شور تمام لذت ها را
 


http://shereno.com/profile.php?id=58425
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۳/۱۳