***.*** ... گنجینه ... فشارکی ... ها ***.***

****.**** کنز الفشا ر کیو ن ************** Fesharkies's Treasure ****.****

***.*** ... گنجینه ... فشارکی ... ها ***.***

****.**** کنز الفشا ر کیو ن ************** Fesharkies's Treasure ****.****

***.*** ... گنجینه ... فشارکی ... ها ***.***

########## بنام خدا ##########
#پایگاه جامع اطلاع رسانی در موضوعات زیر #
..... با سلام و تحیت .. و .. خوشامدگویی .....
*** برای یافتن مطالب مورد نظر : داخل "طبقه بندی موضوعی " یا " کلمات کلیدی"شوید. ویا کلمه موردنظر را در"جستجو" درج کنید.***

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
محبوب ترین مطالب

برکناری مدیر خدوم محمد حسین محمدی فشارکی

سه شنبه, ۱۵ خرداد ۱۳۹۷، ۱۲:۰۳ ق.ظ




حضور دکتر جلیلی در گلپایگان و شنیده هایی که واقعیت داشت؛

برکناری رئیس ارشاد گلپایگان شایعه نبود/محمدی فشارکی برکنار شد

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گلپایگان به دلیل دعوت از دکتر سعید جلیلی برکنار شد.

گلپانا ؛ صبح روز چهار شنبه مورخه (۹۳/۲/۲۴) در یک اتفاق ناگهانی و درست چند روز پس از دعوت از دکتر سعید جلیلی توسط اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گلپایگان برای حضور و سخنرانی در گلپایگان محمد حسین محمدی فشارکی از سمت ریاست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان گلپایگان برکنار شد.

00258

این اتفاق در حالی رخ داد که پیش از این شنیده شده بود که: وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی طی تماس تلفنی با مدیر کل ارشاد استان اصفهان، به وی دستور می دهد تا نسبت به برخورد با محمدی فشارکی و برکناری وی در پی دعوت از دکتر جلیلی اقدام لازم صورت گیرد.

مساله عجیب و دور از انتظار آن که حضور جلیلی در گلپایگان و  سخنرانی پیرامون مسایل مهمی مانند:چگونگی تحقق شعار سال، اهداف فتنه گران در سال ۸۸، بایسته های اقتصاد مقاومتی و… از سوی وی به عنوان یک شخصیت فراجناحی و ملی نقش مهمی در ایجاد وحدت هر چه بیشتر نیروهای انقلابی و تشکل های مذهبی و فرهنگی شهرستان داشت.

از طرف دیگر محمد حسین محمدی فشارکی در آن مراسم ضمن خیرمقدم به نماینده رهبر انقلاب در شورایعالی امنیت ملی، خطاب به دکتر جلیلی گفته بود: از شما می خواهیم سلام و پیام ما را به رهبری عزیزمان برسانید و به ایشان بگویید که فرزندان انقلابی شما، دفاع جانانه از ولایت و آرمان های شهدا را با نان و آب عوض نخواهند کرد. ما فریب خنده فتنه گران داخلی و دشمنان خارجی را نخواهیم خورد و اجازه نمی دهیم ولی زمان را همچون امام حسن مجتبی(ع) مجبور به صلح مصلحتی نمایند و امان نامه کفر و شرک را امضا نخواهیم کرد.

عجیب تر آن که محمدی فشارکی در مدت زمان کوتاه حضور خود در گلپایگان با انجام فعالیت های مستمر و تاثیرگذار توانسته بود اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گلپایگان را به عنوان یکی از برترین ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان های استان اصفهان مطرح نماید.

محمدی فشارکی علی رغم ضعف شدید اعتبارات،کمبود نیروی انسانی و گستردگی حوزه فعالیت برنامه های مهمی را در شهرستان اجرا کرده بود که از آن جمله می توان به:برگزاری نمایشگاه دائمی عکس ولایت و دفاع مقدس،جشنواره فیلم عمار،برپایی نمایشگاه بزرگ کتاب،برگزاری شب شعر و خاطره دفاع مقدس،اصلاح اساسنامه خانه مطبوعات شهرستان و برگزاری مجمع عمومی،راه اندازی پایگاه بسیج اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گلپایگان به عنوان اولین پایگاه بسیج ادارات شهرستانهای استان اصفهان،نمایشگاه بزرگ تصویری قیامت،دعوت از سخنرانان مطرح کشوری همچون حجت الاسلام دهنوی،دکتر فردوسی،دکتر بدر السادات بهرامی،حجت الاسلام مدی طائب و دکتر سعید جلیلی را اشاره نمود.

وی همچنین در گذشته مسئولیت های مهمی همچون : مسئول دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی استان اصفهان،مسئول کمیته فرهنگ و هنر استان اصفهان و مسئول گزینش وزارت ارشاد در استان اصفهان را تجربه نموده و دارای ۵ طرح فرهنگی ثبت شده در سطح کشور و جهان بود.

آنچه شایان ذکر است این که رهبر معظم انقلاب اسلامی مدتی پیش در دیدار اعضای خبرگان رهبری نسبت به حمایت و دفاع از جبهه فرهنگی مومن و جوانان انقلابی در بخش های مختلف تاکید فرمودند.

بخشی از بیانات رهبر معظم انقلاب در دیدار با اعضای مجلس خبرگان:
“یک مساله هم مساله فرهنگ است؛ که آقایان هم حالا معلوم شد که نگرانی دارید، بنده هم نگرانم. مساله فرهنگ، مساله مهمی است. اساس این ایستادگی، این حرکت و در نهایت ان‌شاءالله پیروزی، بر حفظ فرهنگ اسلامی و انقلابی است و تقویت جناح فرهنگی مؤمن، تقویت این نهالهایی که روییده است در عرصه‌ فرهنگ؛ بحمدالله جوانهای مؤمنِ خوبی داریم در عرصهی فرهنگ و هنر؛ فعالیت کردند، کار کردند؛ حالا بعضی جوانند، بعضی دوره‌ جوانی را هم گذرانده‌اند؛ ما عامل فرهنگی کم نداریم. ما حتماً در مساله فرهنگ‌[باید توجه کنیم‌]..
دولت محترم هم باید توجه کند، دیگران هم توجه کنند. بنده هم در این نگرانی با شما سهیم هستم و امیدوارم که مسئولین فرهنگی توجه داشته باشند که چه می کنند. با مسائل فرهنگی شوخی نمی شود کرد، بی‌ملاحظگی نمی شود کرد؛ اگر چنانچه یک رخنه‌ فرهنگی به‌وجود آمد، مثل رخنه‌های اقتصادی نیست که بشود [آن را] جمع کرد، پول جمع کرد یا سبد کالا داد یا یارانه‌ی نقدی داد؛ این‌جوری نیست، به این آسانی دیگر قابل ترمیم نخواهد بود، مشکلات زیادی دارد.
واقعاً باید قدر جوانان مؤمن و انقلابی را همه بدانند، همه؛ این جوانان مؤمن و انقلابی‌اند که روز خطر سینه سپر می کنند، هشت سال جنگ تحمیلی می روند توی میدان؛ اینها هستند. افرادی که نسبت به این جوانها با چشم بدبینی نگاه می کنند یا مردم را بدبین می کنند، خدمت نمی کنند به کشور؛ به استقلال کشور، به پیشرفت کشور، به انقلاب اسلامی خدمت نمی کنند. این جوانها را باید حفظ کرد، باید از اینها قدردانی کرد، امروز هم بحمدالله کم نیستند و زیادند. [نباید] با عناوین گوناگونی بخواهیم این جوانهای مؤمن را طَرد کنیم و منزوی کنیم؛ که البته منزوی هم نمی شوند؛ آن جوانهای مؤمنِ پرانگیزه، با این حرفها منزوی نمی شوند اینها؛ لکن خب، ما باید قدر اینها را بدانیم”.
لکن اعمال فشار برای برکناری یک مدیر انقلابی به جهت دعوت از یک شخصیت بلندپایه کشوری اقدام تاسف برانگیزی است که به وقوع پیوست.
حال باید گفت: آیا با این برخوردها می توان به تقویت جناح فرهنگی مومن امیدی داشت!


http://diarealeman.ir/18435/برکناری-رئیس-ارشاد-گلپایگان-شایعه-نبو-2/


فیلم اول برف روبی امام جمعه گلپایگان ازمعابر عمومی این شهر

616
فیلم اول برف روبی امام جمعه و رئیس فرهنگ و ارشاداسلامی گلپایگان از معابر شهر. یک اقدام تحسین برانگیز: امر به معروف عملی در شهر گلپایگان. در تصمیمی مشترک از سوی حجت الاسلام والمسلمین محمدرضا اسماعیلی امام جمعه شهرستان گلپایگان و محمدحسین محمدی فشارکی رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی گلپایگان اقدام به برف روبی پیاده روی کتابخانه آیت الله محمدی و مسجد جامع و همچنین برخی کوچه وپیادروهای دیگر شهر نمودند

فیلم دوم برف روبی امام جمعه گلپایگان ازمعابرعمومی این شهر

655
فیلم دوم برف روبی امام جمعه و رئیس فرهنگ و ارشاداسلامی گلپایگان از معابر شهر. یک اقدام تحسین برانگیز: امر به معروف عملی در شهر گلپایگان. در تصمیمی مشترک از سوی حجت الاسلام والمسلمین محمدرضا اسماعیلی امام جمعه شهرستان گلپایگان و محمدحسین محمدی فشارکی رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی گلپایگان اقدام به برف روبی پیاده روی کتابخانه آیت الله محمدی و مسجد جامع و همچنین برخی کوچه وپیادروهای دیگر شهر نمودند


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۳/۱۵