***.*** ... گنجینه ... فشارکی ... ها ***.***

****.**** کنز الفشا ر کیو ن ************** Fesharkies's Treasure ****.****

***.*** ... گنجینه ... فشارکی ... ها ***.***

****.**** کنز الفشا ر کیو ن ************** Fesharkies's Treasure ****.****

***.*** ... گنجینه ... فشارکی ... ها ***.***

########## بنام خدا ##########
#پایگاه جامع اطلاع رسانی در موضوعات زیر #
..... با سلام و تحیت .. و .. خوشامدگویی .....
*** برای یافتن مطالب مورد نظر : داخل "طبقه بندی موضوعی " یا " کلمات کلیدی"شوید. ویا کلمه موردنظر را در"جستجو" درج کنید.***

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
محبوب ترین مطالب

درباره آکس

جمعه, ۲۲ تیر ۱۳۹۷، ۰۵:۳۰ ق.ظ

فشارکی



درباره آکس

خانواده فشارکی از سال 1365 با هدف فروش مصالح ساختمانی به صورت گسترده در سطح تهران تحت عنوان فروشگاه فشارکی آغاز به کار کرد و در سال 1375 با هدف طراحی، ساخت و مشارکت در پروژه های عمرانی و صنعتی اقدام به تاسیس شرکت آکس طرح و ساخت نمود. در طول بیش از 30 سال سابقه کاری خود تاکنون موفق به تامین جنس و اجرای صدها پروژه عمرانی و صنعتی مختلف شده است. کیفیت اجرای کار، پایبندی به برنامه زمانبندی، تعهد نسبت به ذینفعان و در نظر گرفتن الزامات ایمنی و زیست محیطی منجر گردیده است که شرکت آکس طرح و ساخت به عنوان یک شرکت معتبر در زمینه طراحی و اجرای پروژه های عمرانی و صنعتی بزرگ و کوچک در مقیاس ملی شناخته شود.
لازم به ذکر است این شرکت دارای گواهینامه ISO 9001:2000 از شرکت URS انگلیس، گواهی تایید صلاحیت فنی از وزارت کار در زمینه های خدمات نیروی انسانی، تامین، نگهداری و تعمیر تاسیسات، گواهی مجری درجه یک گازرسانی از سازمان نظام مهندسی، دارای گواهی صلاحیت پیمانکاری و رتبه ٣ ساختمان و ٤ تاسیسات از سازمان برنامه و بودجه می باشد.
با توجه به روش های نوین و سبک سازی اجرای ساختمان، این شرکت در سال ١٣٨٠ اقدام به اخذ نمایندگی شرکت کناف ایران نمود و به عنوان یکی از قدیمی ترین نمایندگان شرکت کناف (knauf) و ای ام اف (amf) در زمینه فروش، طراحی و اجرای سیستم های ساختار خشک سقف و دیوار (Drywall) آماده خدمت رسانی به شما عزیزان میباشد.
همچنین این مجموعه دارای فروشگاه عرضه مصالح ساختمانی در زمینه های تامین مصالح دکوراسیون داخلی (کاشی، سرامیک، سرویس های بهداشتی و…)، تامین مصالح تاسیساتی (آبرسانی، گازرسانی و…) و تامین مصالح مربوط به سقف کاذب و دیوار خشک با داشتن ده ها نمایندگی مجاز از کارخانجات معتبر داخلی و خارجی میباشد. این فروشگاه تحت عنوان فروشگاه فشارکی در خیابان بنی هاشم تهران آماده خدمت رسانی و تامین مصالح مورد نیاز شما با بهترین کیفیت و نازلترین قیمت میباشد.

http://ax-group.ir/درباره-آکس/

آکس طرح و ساخت

شرکت آکس طرح و ساخت دارای گواهینامه ISO 9001:2000 از شرکت URS انگلیس، گواهی تائید صلاحیت فنی از وزارت کار در زمینه های خدمات نیروی انسانی، تعمیر و نگهداری تاسیسات، گواهی مجری درجه 1 گازرسانی از سازمان نظام مهندسی، دارای رتبه 3 ساختمان و 4 تاسیسات از سازمان مدیریت و برنامه ریزی و عضو انجمن های مختلف علمی تخصصی، با داشتن تجهیزات مکفی و کادری مجرب، آمادگی خود را برای طراحی، اجرا و نظارت پروژه های سیویل، مکانیکال و الکتریکال اعلام می دارد.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۴/۲۲