***.*** ... گنجینه ... فشارکی ... ها ***.***

****.**** کنز الفشا ر کیو ن ************** Fesharkies's Treasure ****.****

***.*** ... گنجینه ... فشارکی ... ها ***.***

****.**** کنز الفشا ر کیو ن ************** Fesharkies's Treasure ****.****

***.*** ... گنجینه ... فشارکی ... ها ***.***

########## بنام خدا ##########
#پایگاه جامع اطلاع رسانی در موضوعات زیر #
..... با سلام و تحیت .. و .. خوشامدگویی .....
*** برای یافتن مطالب مورد نظر : داخل "طبقه بندی موضوعی " یا " کلمات کلیدی"شوید. ویا کلمه موردنظر را در"جستجو" درج کنید.***

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
محبوب ترین مطالب

عُشریه (منتخب - ویرایشی)[چاپ سنگی]

دوشنبه, ۱ مرداد ۱۳۹۷، ۰۴:۴۷ ق.ظ



سرشناسه : فشارکی ، محمد باقر بن محمد جعفر ، ۱۲۵۱- ۱۳۱۴ق.
‏عنوان و نام پدیدآور : عُشریه (منتخب - ویرایشی)[چاپ سنگی]/محمد باقر بن محمد جعفر فشارکی ؛ کاتب : ابن علی بن قاسم حسن محمد آبادی
‏وضعیت نشر : [بی جا]: [بی نا]، ۱۳۴۷ق .
‏مشخصات ظاهری : ۲۲۰-۲۶۱ ص .؛۲۱×۳۴ س.م
‏یادداشت استنساخ : تمت العشریه فی الیوم الثانی و العشرین من الشهر الثالث من العام السابع من العشر الخامس من المائة الرابعه من الاف الثانی من الهجرة ۱۳۴۷ق.
‏مشخصات ظاهری اثر : نوع و تز ئینات جلد:مقوایی با روکش کاغذی منقوش و عطف و گوشه هایتیماج قهوه ای . 
نوع و درجه خط:نستعلیق
‏توضیحات نسخه : نسخه بررسی شد.این نسخه مقداری پوسیدگی دارد .
‏معرفی چاپ سنگی : این رساله که در دو بخش آمده و هر بخش ان مشتمل بر ۱۰ مجلس می شود در پند و اندرزهای اخلاقی و انسانی آمده و حالت روضه خوانی و بیان مسایل دینی را شامل می شود . صمناً یاد آور می شودکه این رساله منضم به کتاب عنوان الکلام است که در یک مجلد آمده است .
‏صحافی شده با : عنوان الکلام/ محمد باقر بن محمد جعفر فشارکی[بی جا]۱۳۴۸ق .۱۰۶۶۱۵۲
‏موضوع : ۱. وعظ - - متون قدیمی تا قرن ۱۴ق . 
۲. روضه خوانی - - متون قدیمی تا قرن ۱۴ ق .
‏شماره بازیابی : ۱۸۴۳۴/۲ 
۶-۳۳۳۸۴ (جلد مقوایی، روکش کاغذی طرح دار ، عطف و گوشه ها تیماج قهوه ای)
‏شماره دستیابی : ۶-۱۸۴۳۴


http://opac.nlai.ir/opac-prod/search/briefListSearch.do?command=FULL_VIEW&id=1066193&pageStatus=0&sortKeyValue1=sortkey_&sortKeyValue2=sortkey_

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۵/۰۱