***.*** ... گنجینه ... فشارکی ... ها ***.***

****.**** کنز الفشا ر کیو ن ************** Fesharkies's Treasure ****.****

***.*** ... گنجینه ... فشارکی ... ها ***.***

****.**** کنز الفشا ر کیو ن ************** Fesharkies's Treasure ****.****

***.*** ... گنجینه ... فشارکی ... ها ***.***

########## بنام خدا ##########
#پایگاه جامع اطلاع رسانی در موضوعات زیر #
..... با سلام و تحیت .. و .. خوشامدگویی .....
*** برای یافتن مطالب مورد نظر : داخل "طبقه بندی موضوعی " یا " کلمات کلیدی"شوید. ویا کلمه موردنظر را در"جستجو" درج کنید.***

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
محبوب ترین مطالب

مکاتبات با آیت‌الله فشارکی[سند]

چهارشنبه, ۳ مرداد ۱۳۹۷، ۰۴:۴۷ ق.ظ

‏‫آیت‌الله فشارکی‬ 
‏‫آیت‌الله علی‌اکبر فشارکی‬ 
‏‫شمس‌الدین فشارکی (آیت‌الله‌زاده)‬

سازمان اسناد و كتابخانه ملی جمهوری اسلامی ایران

‏مجموعه ویژه : اهدائی
‏شناسه سند : ۹۹۸/۶۳۸۵
‏عنوان : مکاتبات با آیت‌الله فشارکی[سند]
‏منشا : ‏‫المدرسی(خاندان)‬
‏تاریخ /دوره ایجاد : ‏‫۱۳۵۲ق.‬‏‫۱۳۴۶ق.‬‏‫۱۳۳۶ق.‬
‏مشخصات ظاهری : ‏‫۲۲ برگ (۲۷ص).‬
‏دامنه و محتوا : ‏‫مکاتبات با آیت‌الله فشارکی در خصوص وقف املاک ـ درخواست حجره در مدرسه‌ چهارباغ ـ وقف املاک ابراهیم ملک‌التجار ـ تقسیم سهم‌الارث ـ رسیدگی به اختلافات ملک واقع در مسعودآباد معروف به باغ ملاباشی ـ تولیت مدرسه چهارباغ ـ استفتاء در باره کیفیت وصیت محمدابراهیم ملک‌التجار.‬
‏توصیفگر : ملک‌التجار، محمد‌ابراهیم‌بن محمد 
‏‫آیت‌الله فشارکی‬ 
‏‫آیت‌الله علی‌اکبر فشارکی‬ 
‏‫میرزامحمدابراهیم گلباسی‬ 
‏‫شمس‌الدین فشارکی (آیت‌الله‌زاده)‬
‏توصیفگر : مدرسه چهار‌باغ(اصفهان) 
ایران‏‫. وزارت داخله‬. حکومت اصفهان
‏توصیفگر : ارث‌ 
وق‍ف‌ 
م‍وق‍وف‍ات‌ 
تولیت 
ب‍اغ‌ه‍ا 
ش‍ک‍ای‍ت‌ 
م‍دارس‌ 
اختلافات ملکی 
Schools 
Complaint 
Gardens 
Endowed Properties 
Endowment 
روح‍ان‍ی‍ان‌ 
Clergies 
م‍وق‍وف‍ات‌ 
استفتاء 
اج‍اره‌ 
Lease 
Endowed Properties 
Inheritance
‏توصیفگر : اصفهان 
‏‫‭Esfahan (Iran)‬‬
‏مرکز نگهداری سند : آرشیو ملی ایران
‏شناسه سند : ۹۹۸/۶۳۸۵

 

http://opac.nlai.ir/opac-prod/search/briefListSearch.do?command=FULL_VIEW&id=5029351&pageStatus=0&sortKeyValue1=&sortKeyValue2=

نظرات  (۱)

علوم جدید و تکنولوژی، مختص سبک زندگی ماده گرایی غرب بر محور تفکر اومانیستی است که محرّک آن نظام سلطه و سرمایه می باشد و مسلمانان نباید نظام آموزشی خود را بر اساس این علوم قرار دهند.

تمدن بدلی bornos.blog.ir