***.*** ... گنجینه ... فشارکی ... ها ***.***

****.**** کنز الفشا ر کیو ن ************** Fesharkies's Treasure ****.****

***.*** ... گنجینه ... فشارکی ... ها ***.***

****.**** کنز الفشا ر کیو ن ************** Fesharkies's Treasure ****.****

***.*** ... گنجینه ... فشارکی ... ها ***.***

########## بنام خدا ##########
#پایگاه جامع اطلاع رسانی در موضوعات زیر #
..... با سلام و تحیت .. و .. خوشامدگویی .....
*** برای یافتن مطالب مورد نظر : داخل "طبقه بندی موضوعی " یا " کلمات کلیدی"شوید. ویا کلمه موردنظر را در"جستجو" درج کنید.***

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
محبوب ترین مطالب

وصیت شهدای فشارکی درخصوص ازدواج

جمعه, ۱۶ شهریور ۱۳۹۷، ۰۲:۳۳ ب.ظ

کتاب گنجینه معارف شهدا (آخرین سفارش ها ونواهای آسمانیان فشارکی ، انتشارات وانیا ، 1397 )

 

 

v   وصیت شهدای فشارکی به ازدواج کردن

 

 

وصیت به جوانان مجرد ، دروصیت  نامه شهدا چنین آمده است :

 

 

1)                   از برادرانی که هنوز ازدواج نکرده اند خواهش می کنم ازدواج کنند زیرا با ازدواج نصف دین آنهاکامل می شود.  (شهید علیرضا آقاجانی فشارکی )

 

 

2)                   و حال توصیه هایی به برادران و خواهرانم چه ایمانیم و چه اصلیم : از خواهران ایمانی میخواهم که ازدواج کنند . از برادران ایمانی میخواهم که ازدواج کنند به دوعلت کم شدن فساد وبرقراری حکومت اسلامی (شهیدامیر حسین اقاجانی فشارکی )

 

 

 

 

 

 

 

 

v   قصد ازدواج

 

 

·       شهید ابوالفضل نقیان فشارکی، در آخرین باری که به خانه مراجعه می کند از مادرش می خواهد که وسیله عروسی او را فراهم کند و بعد از ماه رمضان عروسی کند ولی این باربه آرزوی دیرینه اش یعنی به فیض شهادت می رسد .

 

 

 



vمراسم عروسی بعداز شهادت

 

 

 شهدایی که به سن ازدواج رسیده بودند ولی بعلت حضور در جبهه فرصت ازدواج نیافتند و لباس دامادی جهاد وشهادت را به تن کردند ، چنین وصیت کردند :

 

 

1)         ای پدرومادر عزیزم تقاضایی که از شما دارم اینست که زمانیکه خبرشهادتم را شنیدید:عروسیم را که در پیش داشتم در نظر بگیرید ،مادرجان دلم مبخواهد روز سومم را مصادف با خواستگاریم وهفته ام را روز عقدکنانم و روز چهلمم را روز عروسیم بدانی (شهید یحیی احمدی فشارکی)

 

 

2)         اگر من شهید شدم برای من نگریید و جنازه ی مرا میان اتاق بگذارید و نقل و گل و پول بر روی من بریزید و مراسم عروسـی مـرا بـه جـای آوریـد چـرا که فامیل باید چنین مراسمی را از من می دیدند و دیگر این که برای من ناراحت نباشید چون من روزی که تفت خونینم بر سر کوی و محله زده و زمزمه قرآن از آن بلند است آن روز، روز خوشبختی من است و قند در دل من آب می شود. (شهید امیرحسین آقاجانی فشارکی)

 

 

3)         با شنیدن خبر شهادتم چنان خوشحال شوید که تصور شود شب دامادیم فرا رسیده (شهید مهدی مطلبی فشارکی)

 

 

4)         فکر کن مادر ،که شهادت فرزندت در شب عروسی می باشد خوشحالی کن (شهید ابوالفضل نقیان فشارکی)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

http://javadfesharaki.blog.ir/1397/06/16/وصیت%20شهدای%20فشارکی%20به%20ازدواج%20کردن