***.*** ... گنجینه ... فشارکی ... ها ***.***

****.**** کنز الفشا ر کیو ن ************** Fesharkies's Treasure ****.****

***.*** ... گنجینه ... فشارکی ... ها ***.***

****.**** کنز الفشا ر کیو ن ************** Fesharkies's Treasure ****.****

***.*** ... گنجینه ... فشارکی ... ها ***.***

########## بنام خدا ##########
#پایگاه جامع اطلاع رسانی در موضوعات زیر #
..... با سلام و تحیت .. و .. خوشامدگویی .....
*** برای یافتن مطالب مورد نظر : داخل "طبقه بندی موضوعی " یا " کلمات کلیدی"شوید. ویا کلمه موردنظر را در"جستجو" درج کنید.***

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
محبوب ترین مطالب

حجت الاسلام والمسلمین محمد علی مطلبی فشارکی مدیر حوزه علمیه حجت ابن الحسن(ع)،

https://rasanews.ir/fa/news/586254/%D9%88%D8%AD%D8%AF%D8%AA-%D9%88-%D8%A7%D8%AA%D8%AD%D8%A7%D8%AF-%D8%A7%D9%85%D8%AA-%D8%A7%D8%B3%D9%84%D8%A7%D9%85%DB%8C-%D8%A8%D9%87-%D8%B6%D8%B1%D8%B1-%D8%A7%DB%8C%D8%A7%D8%AF%DB%8C-%D8%A7%D8%B3%D8%AA%DA%A9%D8%A8%D8%A7%D8%B1-%D9%88-%D9%85%D8%AA%D8%AD%D8%AF%D8%A7%D9%86%D8%B4-%D8%A7%D8%B3%D8%AA

 

۰۱ آذر ۱۳۹۷ - ۲۳:۲۳
کد خبر: ۵۸۶۲۵۴
پ

حجت الاسلام والمسلمین مطلبی فشارکی:

وحدت و اتحاد امت اسلامی به ضرر ایادی استکبار و متحدانش است

مدیر حوزه علمیه حجت ابن الحسن(ع) بزرگ‌نمایی اختلافات را حربه دشمن برای تفرقه افکنی بین مسلمانان دانست و گفت: مسلمانان نباید اجازه دهند دشمنان از اختلافات جزئی آنان به نفع خود و در راستای ضربه زدن به اسلام بهره ببرند.

فشارکی

حجت الاسلام والمسلمین محمد علی مطلبی فشارکی مدیر حوزه علمیه حجت ابن الحسن(ع)، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، وحدت را مهمترین عامل موفقیت جوامع اسلامی در رسیدن به اهداف متعالی دانست و گفت: وحدت بین شیعه و سنی به معنای دست کشیدن از عقاید نیست.

وی افزود: مشترکات امت اسلامی مهمترین عامل برای توسعه وحدت در میان مسلمانان است که باید مورد توجه جوامع اسلامی قرار گیرد.

حجت الاسلام والمسلمین مطلبی فشارکی بزرگ‌نمایی اختلافات را حربه دشمن برای تفرقه افکنی بین مسلمانان دانست و اظهار داشت: مسلمانان نباید اجازه دهند دشمنان از اختلافات جزئی آنان به نفع خود و در راستای ضربه زدن به اسلام بهره ببرند؛ وحدت امت اسلامی خنثی کننده توطئه دشمنان است.

مدیر حوزه علمیه حجت ابن الحسن(ع) در ادامه تاکید کرد: علما و بزرگان فرقین اگر به لحاظ کلامی و یا فقهی با یکدیگر اختلاف نظر داشته باشند نباید این اختلافات را در اذهان عمومی مطرح کنند بلکه این اختلافات باید در مجامع علمی خودشان مورد بحث و بررسی قرار بگیرد.

وی با بیان اینکه دشمنان و کفار از صدر اسلام تا به امروز مدام به دنبال ایجاد اختلاف بین مسلمانان بوده‌اند، گفت: وحدت و اتحاد امت اسلامی قدرت آفرین بوده و به ضرر ایادی استکبار و متحدانش است.

حجت الاسلام والمسلمین مطلبی فشارکی بیان داشت: این حربه دشمن است که در جنگ نرم به اختلاف و شکاف میان مردم و مذاهب دامن بزند تا مسلمانان را به جان یکدیگر بیاندازد و خود بر آنان حکومت کند.

مدیر حوزه علمیه حجت ابن الحسن(ع) با بیان اینکه دشمنان برای رسیدن به اهداف شومشان برنامه‌های دراز مدت طراحی می‌کنند و در اجرای مفاد آن برنامه صبور و شکیبا هستند، گفت: در گذشته با ایجاد تفرقه بین اهل سنت برادران مسلمان ما را به جان یکدیگر انداختند و پس از آن در میان شیعه و سنی اقدام به پاشیدن بذر اختلاف و نفاق کردند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: دشمنان در این اختلاف افکنی‌ها تنها به دنبال منافع خودشان هستند و با سوء استفاده از این مساله متلاشی ساختن امت اسلامی را در دستور کار خود دارند./813/ت۳۰۲/ب۱

برچسب ها: تقویت وحدت وحدت امت اسلامی وحدت هفته وحدت