***.*** ... گنجینه ... فشارکی ... ها ***.***

****.**** کنز الفشا ر کیو ن ************** Fesharkies's Treasure ****.****

***.*** ... گنجینه ... فشارکی ... ها ***.***

****.**** کنز الفشا ر کیو ن ************** Fesharkies's Treasure ****.****

***.*** ... گنجینه ... فشارکی ... ها ***.***

########## بنام خدا ##########
#پایگاه جامع اطلاع رسانی در موضوعات زیر #
..... با سلام و تحیت .. و .. خوشامدگویی .....
*** برای یافتن مطالب مورد نظر : داخل "طبقه بندی موضوعی " یا " کلمات کلیدی"شوید. ویا کلمه موردنظر را در"جستجو" درج کنید.***

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
محبوب ترین مطالب

«همسر خاتم پیامبران(ص)»

شنبه, ۱۴ مهر ۱۳۹۷، ۰۳:۵۸ ق.ظ

مشاور علمی و ویراستاری آن را محمدعلی لسانی فشارکی برعهده داشته است.


کد خبر: ۱۴۲۷۲۴۶
تاریخ انتشار: ۱۷ تیر ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۲
همزمان با سالروز رحلت حضرت خدیجه(س)؛
گروه ادب: کتاب «همسر خاتم پیامبران(ص)» همزمان با سالروز رحلت حضرت خدیجه(س)، از سوی انتشارات مؤسسه خدیجه طاهره(س)روانه بازار شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، «همسر خاتم پیامبران(ص)» عنوان کتابی است که انتشارات مؤسسه خدیجه طاهره(س) آن را همزمان با سالروز وفات اولین بانوی مسلمان منتشر کرده است. این اثر به همین مناسبت شب گذشته، ۱۷ تیر در نمایشگاه قرآن توزیع شد.
تحقیقات و پژوهش صورت گرفته برای تدوین این اثر توسط واحد پژوهش مؤسسه خدیجه طاهره(س) صورت گرفته است و مشاور علمی و ویراستاری آن را محمدعلی لسانی فشارکی برعهده داشته است.
همچنین نظارت بر مراحل تحقیقات و پژوهش این اثر را اکرم‌السادات هاشمی‌نژاد برعهده داشته است و طلیعه این اثر به زیارت حضرت خدیجه(س) اختصاص دارد.
توضیح درباره حسب و نسب حضرت  خدیجه کبری(س) و دینی که وی در دوران جاهلیت داشته است، از جمله مباحث مطرح شده در این اثر به شمار می‌آید. همچنین مباحثی از نظر سیره‌نویسان درباره ماحصل ازدواج پیامبر اکرم(ص) و حضرت خدیجه(س) مطرح شده است.
در بخش دیگری از کتاب درباره فضائل و مناقب این بانوی بزرگ صحبت به میان آمده است و ویژگی‌های حضرت خدیجه(س) در آیات قرآن و دیگر کتب آسمانی مورد بررسی و پژوهش قرار گرفته است.
مباحث مطرح شده در این باره به صورت مفصل شخصیت حضرت خدیجه(س) را از دیدگاه آیات قرآن کریم مورد بررسی قرار داده است و در هر باره، آیاتی ارائه و تفسیر آن نیز مطرح شده است.
کتاب «همسر خاتم پیامبران(ص)» در ۴۶ صفحه از سوی مؤسسه خدیجه طاهره(س) منتشر شده است.





http://rasekhoon.net/news/show/689812/استفاده-از-تکنولوژی-با-در-نظر-گرفتن-مبانی-و-قواعد-یادگیری-آموزش-زبان-قرآن-بلامانع-است/

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۷/۱۴