***.*** ... گنجینه ... فشارکی ... ها ***.***

****.**** کنز الفشا ر کیو ن ************** Fesharkies's Treasure ****.****

***.*** ... گنجینه ... فشارکی ... ها ***.***

****.**** کنز الفشا ر کیو ن ************** Fesharkies's Treasure ****.****

***.*** ... گنجینه ... فشارکی ... ها ***.***

########## بنام خدا ##########
#پایگاه جامع اطلاع رسانی در موضوعات زیر #
..... با سلام و تحیت .. و .. خوشامدگویی .....
*** برای یافتن مطالب مورد نظر : داخل "طبقه بندی موضوعی " یا " کلمات کلیدی"شوید. ویا کلمه موردنظر را در"جستجو" درج کنید.***

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
محبوب ترین مطالب

آیا زیارت عاشورا معجزه می کند؟

پنجشنبه, ۲۶ مهر ۱۳۹۷، ۰۶:۴۷ ق.ظ

روزی در منزل استادم مرحوم سید محمد فشارکی با جمعی از اهل علم نشسته بودم، ناگهان....


کد خبر 261817
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۲ - ۱۲:۵۱

روزی در منزل استادم مرحوم سید محمد فشارکی با جمعی از اهل علم نشسته بودم، ناگهان مرحوم آقا میرزا محمد تقی شیرازی تشریف آوردند و صحبت از بیماری وبا شد که همه در معرض خطر مرگ هستند.

ویژه نامه حسینه مشرق- علامه بزرگوار حضرت آیت الله شیخ حسن فرید گلپایگانی که از علمای تهران هستند از استاد خود مرحوم آیت الله حاج شیخ عبدالکریم حائری یزدی نقل کردند: در اوقاتی که در سامرا مشغول تحصیل علوم دینی بودم اهالی سامرا به بیماری وبا و طاعون مبتلا شدند و همه روزه عده‏ ای می ‏مردند.

 روزی در منزل استادم مرحوم سید محمد فشارکی با جمعی از اهل علم نشسته بودم، ناگهان مرحوم آقا میرزا محمد تقی شیرازی تشریف آوردند و صحبت از بیماری وبا شد که همه در معرض خطر مرگ هستند. مرحوم میرزا فرمودند: اگر من حکمی بدهم انجام می‏شود یا نه؟ همه‏ ی اهل مجلس گفتند: بلی! سپس فرمودند: من حکم می‏کنم که شیعیان ساکن سامرا از امروز تا ده روز همه مشغول خواندن زیارت عاشورا شوند و ثواب آن را به روح شریف نرجس خانم والده‏ ی ماجده‏ ی حضرت حجة بن ‏الحسن(عج)  هدیه نمایند تا این بلاها از آن‏ها دور شود.

 اهل مجلس نیز این حکم را  به تمام شیعیان رساندند و همه مشغول خواندن زیارت عاشورا شدند. همه روزه عده‏ ای از سنی‏ ها می‏ مردند به طوری که این موضوع برای همه آشکار شد و برخی از سنی‏ ها از شیعه‏ ها پرسیدند: دیگر کسی از شماها تلف نشده است؟

آنها گفتند: شیعیان زیارت عاشورا خواندند و بلا از آن‏ها دور شد. آقای گلپایگانی فرمودند: وقتی گرفتاری سختی برایم پیش می ‏آمد، فرموده آن مرحوم یادم می ‏آمد و از اول ماه سرگرم خواندن زیارت عاشورا می‏شدم و در روز هشتم به طور کامل برایم فرج می ‏شد. 
منبع: باشگاه خبرنگاران




https://www.mashreghnews.ir/news/261817/آیا-زیارت-عاشورا-معجزه-می-کند

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۷/۲۶