***.*** ... گنجینه ... فشارکی ... ها ***.***

****.**** کنز الفشا ر کیو ن ************** Fesharkies's Treasure ****.****

***.*** ... گنجینه ... فشارکی ... ها ***.***

****.**** کنز الفشا ر کیو ن ************** Fesharkies's Treasure ****.****

***.*** ... گنجینه ... فشارکی ... ها ***.***

########## بنام خدا ##########
#پایگاه جامع اطلاع رسانی در موضوعات زیر #
..... با سلام و تحیت .. و .. خوشامدگویی .....
*** برای یافتن مطالب مورد نظر : داخل "طبقه بندی موضوعی " یا " کلمات کلیدی"شوید. ویا کلمه موردنظر را در"جستجو" درج کنید.***

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
محبوب ترین مطالب

استاد راهنما: حمید طبائی زاده فشارکی

 

 

در اندازه گیری ارزش برند دو دیدگاه قالب:مشتری محور و شرکت محور وجود دارد. دیدگاه مشتری محور همان دیدگاه بازاریابی و رفتارگرایان است که در تحقیقات آکر و کلر مورد اشاره قرار گرفته است. دیدگاه شرکت محور مبتنی بر داده های مالی است و جنبه سخت دارد.در رویکرد دوم شاخص کیو توبین از اوایل دهه 1990 به عنوان ارزش برند مورد استفاده قرار گرفته است. در ایران طی سال های اخیر تحقیقات صورت گرفته در حوزه ارزش برند همگی از دید بازاریابی و رفتاری انجام شده و پرسشنامه محور هستند. در این تحقیق تلاش شده است تا رویکرد شرکت محور و به کارگیری داده های واقعی ارزش برند و عوامل موثر بر آن شناسایی شود. بر اساس ادبیات موجود شرکت ها فعالیت ها و مخارج تبلیغاتی می تواند به بهبود ارزش برند کمک کند. وجود سابقه فعلی و عمر بالای شرکت و حضور برند بر دانش بازار نسبت به برند افزوده و ارزش برند را تحت تاثیر قرار می دهند.سهم بازار بالا با تقویت توان مالی شرکت به افزایش ارزش برند کمک می کند. از این رو در این تحقیق تلاش می شود تا با محاسبه کیو توبین به عنوان شاخص ارزش برند مشخص شود که 4 عامل: شدت تبلیغات، سهم بازار، عمر شرکت و بر ارزش برند چه اثری دارند؟ 

https://ganj-old.irandoc.ac.ir/articles/921024

 

سازمان اسناد و کتابخانه ملی جمهوری اسلامی ایران

 

‏دسترسی به فایل تمام متن : برای دستیابی به فایل تمام متن منبع، به "تالار منابع رقمی" مراجعه فرمایید. آدرس الکترونیکی منبع
‏وضعیت نمایه سازی : اطلاعات ثبت
‏شماره کتابشناسی ملی : ۴۴۵۵۱۷۱
‏عنوان و نام پدیدآور : بررسی تاثیر شدت تبلیغات، سهم بازار و عمر شرکت بر ارزش برند در بورس اوراق بهادار تهران‌[منابع الکترونیکی: پایان نامه]/پژوهشگر نوشین امینی؛ استاد راهنما حمید طبائی‌زاده‌فشارکی.
‏مقطع و رشته تحصیلی : (کارشناسی ارشد): گرایش بازاریابی.
‏محل و سال اخذ مدرک : ٬ ۱۳۹۴.
‏نام دانشگاه/ پژوهشگاه : دانشگاه آزاد اسلامی٬ واحد تهران مرکزی٬ دانشکده مدیریت٬ گروه مدیریت بازرگانی.
 

 

http://opac.nlai.ir/opac-prod/search/briefListSearch.do?command=FULL_VIEW&id=4455171&pageStatus=1&sortKeyValue1=sortkey_&sortKeyValue2=sortkey_