***.*** ... گنجینه ... فشارکی ... ها ***.***

****.**** کنز الفشا ر کیو ن ************** Fesharkies's Treasure ****.****

***.*** ... گنجینه ... فشارکی ... ها ***.***

****.**** کنز الفشا ر کیو ن ************** Fesharkies's Treasure ****.****

***.*** ... گنجینه ... فشارکی ... ها ***.***

########## بنام خدا ##########
#پایگاه جامع اطلاع رسانی در موضوعات زیر #
..... با سلام و تحیت .. و .. خوشامدگویی .....
*** برای یافتن مطالب مورد نظر : داخل "طبقه بندی موضوعی " یا " کلمات کلیدی"شوید. ویا کلمه موردنظر را در"جستجو" درج کنید.***

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
محبوب ترین مطالب

در بازارهای روز کوثر صورت می گیرد

چهارشنبه, ۹ آبان ۱۳۹۷، ۰۹:۵۲ ب.ظ

هاشمی فشارکی


فروش ویژه در نیمه رمضان

تاریخ درج : چهارشنبه ۲۶ خرداد ۱۳۹۵
شماره روزنامه: 
در بازارهای روز کوثر صورت می گیرد؛

بازارهای روزکوثر در منا طق 15 گانه اصفهان توسعه می یابد. اکنون همه مناطق اصفهان به غیر از مناطق 9 و 15 بازار روز کوثر دارند و در آینده بازارهای روز کوثر در این دو منطقه نیز احداث می شود. ایجاد نظام هماهنگ کنترل و یکسان سازی نرخ در بازارها، افتتاح بازار روز کوثر در منطقه 13 بلوار شفق، زیباسا زی درونی و بیرونی بازارهای روز کوثر و احداث پارکینگ در این بازارها از برنامه های امسال سازمان میادین میوه و تره بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری اصفهان هستند. به گفته مسوولان این سازمان، مرحله دوم طرح در نیمه ماه رمضان همزمان با سالروز ولادت امام حسن مجتبی(ع) اجرا می شود.

معاون مالی اداری سازمان میادین  میوه و تره بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری اصفهان تنوع کالا، کاهش قیمت،حذف واسطه های غیر ضروری،کاهش سفرهای شهری،جلوگیری از فروش کالاهای غیراستاندارد، تثبیت قیمت کالا در نقاط مختلف شهر، نظارت بر استاندارد های کمی، کیفی وبهداشتی را از ویژگی ها ی بازارهای روز کوثراعلام کرد.هاشمی فشارکی به برنامه های اجراشده سازمان میادین میوه وتره بار وساماندهی مشاغل شهری شهرداری اصفهان در بازارهای روز کوثر اشاره کرد و گفت : طرح فروش ویژه هماهنگ درهمه بازارهای روز کوثر اصفهان اجراشد و براساس این طرح محصولات پرفروش سبد خانواده با تخفیف عرضه شد. به گفته وی، این طرح در  دو مرحله در ایام ولادت امام حسین (ع) و نیمه شعبان به مدت  پنج روز   اجرا شد و اجرای آن  با استقبال شهروندان همراه شد.

        طرح فروش ویژه در نیمه ماه رمضان 
معاون مالی اداری سازمان میادین میوه و تره بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری اصفهان عنوان کرد: طرح فروش ویژه در  دو مرحله در ماه رمضان اجرا می شود . مرحله اول  این طرح قبل از فرارسیدن ماه رمضان به مدت پنج روز اجرا شد و مرحله دوم طرح در نیمه ماه رمضان همزمان با سالروز  ولادت امام حسن مجتبی(ع) اجرا می شود. به گفته هاشمی فشارکی،  با ا جرای این طرح محصولات پر مصرف برنج، روغن،رب، گوشت، ماکارانی با  تخفیف به شهروندان ارائه می شود.

         بازارهای روز کوثر  در مناطق 15 گانه
وی بابیان اینکه توسعه بازارهای روز کوثر در مناطق 15 گانه شهر در برنامه ها پیش بینی شده است، گفت: اکنون در همه مناطق شهر به غیر از مناطق 9 و  15 بازار روز کوثر وجود دارد و سازمان میادین میوه و تره بارو ساماندهی مشاغل شهری شهرداری اصفهان  در صورت تامین زمین برای احداث بازارهای روز کوثر  آمادگی دارد. به گفته معاون مالی اداری سازمان میادین میوه و تره بار وساماندهی مشاغل شهری شهرداری اصفهان تامین زمین برای احداث بازارهای روز کوثر  بر  عهده شهرداری های مناطق است.

        اجرای طرح های فروش ویژه هفتگی 
هاشمی فشارکی از  اجرای طرح های فروش ویژه هفتگی علاوه بر طرح فروش ویژه هماهنگ خبر داد و عنوان کرد : طرح های فروش ویژه هفتگی به صورت هماهنگ در همه بازارهای روز کوثر  اجرا  نمی شود .  ایجاد نظام هماهنگ کنترل و یکسان سازی نرخ در بازارها،افتتاح بازار  روز کوثر در منطقه 13 ؛ بلوار شفق، زیبا سا زی درونی و بیرونی بازارهای روز کوثر از برنامه هایی هستند که به گفته وی، اجرایی می شوند.

         احداث بازار بزرگ گل و گیاه
احداث بازار بزرگ گل و گیاه در مجاورت حلقه سوم ترافیکی اصفهان در خیابان ارغوانیه یکی دیگر از برنامه هایی است که معاون مالی اداری سازمان میادین میوه و تره بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری اصفهان به آن اشاره کرد. هاشمی فشارکی به اهمیت وجود پارکینگ در بازارهای روز کوثراشاره کرد و گفت:احداث پارکینگ در بازارهای روز کوثر در حال پیگیری است . به گفته وی، در بازارهای روز کوثر از کیسه های تجزیه پذیر به جای کیسه های پلاستیکی استفاده می شود.

       عرضه میوه های پرمصرف دربازارهای روز کوثر در ماه رمضان
یکی از شهروندان با اشاره به ماه مبارک رمضان و اهمیت مصرف میوه در این ماه خواستار عرضه میوه های پرمصرف  با قیمت مناسب در بازارهای روز کوثر شد .هاشمی فشارکی در پاسخ به درخواست این شهروند از عرضه میوه در بازارهای روز کوثر خبر داد و گفت: نظارت بالادستی بر قیمت میوه ها در میدان میوه و تره بار اصلی انجام و نرخ ها کنترل می شود. به گفته وی،  5 درصد روی فاکتور خرید  میوه ها کشیده می شود و  در بازارهای روز  عرضه می شود. 

        هر   روز  بر  فعالیت های بازار   روز کوثر  نظارت  می شود
یکی از شهروندانی که از بازارهای روز کوثر خرید می کند از شیوه نظارت برعملکرد بازارهای روز کوثر از مدیریت شهر سوال کرد .   هاشمی فشارکی در پاسخ به سوال این شهروند عنوان کرد : چند گروه ناظر  برعملکرد بازارهای روز کوثر نظارت می کنند. به گفته وی، فعالیت های بازارهای روز کوثر  هر   روز  توسط بازرس ها کنترل می شود و مسوول بازار نیز در طول روز بر فعالیت ها نظارت می کند و نماینده های دام پزشکی و بهداشت محیط نیز در بازارهای روز کوثر مستقر هستند. معاون مالی اداری سازمان میادین میوه وتره بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری اصفهان اعلام کرد: به شکایات شهروندان از  عملکرد بازارهای روز کوثر به چند طریق رسیدگی می شود.به گفته هاشمی فشارکی شهروندان می توانند شکایات خود  را از عملکرد بازارهای روز کوثر از طریق مسوولان بازارهای روز کوثر، سامانه 137،تماس تلفنی با شماره 32225535، سامانه پیامکی سازمان3000139090وسایت سازمان میادین مطرح کنند.



http://www.isfahanziba.ir/node/19500

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۸/۰۹