***.*** ... گنجینه ... فشارکی ... ها ***.***

****.**** کنز الفشا ر کیو ن ************** Fesharkies's Treasure ****.****

***.*** ... گنجینه ... فشارکی ... ها ***.***

****.**** کنز الفشا ر کیو ن ************** Fesharkies's Treasure ****.****

***.*** ... گنجینه ... فشارکی ... ها ***.***

########## بنام خدا ##########
#پایگاه جامع اطلاع رسانی در موضوعات زیر #
..... با سلام و تحیت .. و .. خوشامدگویی .....
*** برای یافتن مطالب مورد نظر : داخل "طبقه بندی موضوعی " یا " کلمات کلیدی"شوید. ویا کلمه موردنظر را در"جستجو" درج کنید.***

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
محبوب ترین مطالب

ابعاد سیاسی پیام خون شهدای ۱۳ دی  فرودگاه بغداد
دکترسیدجواد هاشمی فشارکی
 هر رویداد بزرگ ؛ ابعاد گوناگون سیاسی ؛ اجتماعی ؛ و غیره داشته و بتناسب ماهیت آن ؛پیامدها و یا دستاوردهای مختلفی دارد . تهاجم به اهداف بزرگ نظامی ؛ علاوه بر پیامدهای نظامی ؛ پیامدهای اجتماعی و سیاسی و..... خاص خود را بهمراه دارد.
در حمله  وحشیانه هوایی متجاوزان امریکایی در بامدادان روزجمعه ۱۳ دی ۱۳۹۸  به فرودگاه بغداد فرمانده دلاور سپاه قدس سپهبد قاسم سلیمانی و فرمانده حشد الشعبی عراق و جمعی دیگر به شهادت رسیدند .
در وحله نخست باردیگر نشان داد که دولت مستکبر امریکا برای رسیدن به اهداف نامشروع سیاسی خود در هر کشوری؛ از روش و ابزاری بهره گیری میکند.
با جوشش خون شهیدان مظلوم این حادثه بزرگ؛ خروشی دوباره به پیکر امت اسلامی ایران و عراق و اتحاد بیشتر ایندو و نیز مظلومان جهان وبخصوص رزمندگان محور مقاومت بپا کرد و سبب بیدارتر شدن ملل جهان خواهد شد . همچنین سوابق امر نشان داده است که این ترورها بی پاسخ نمانده و دشمنان جوابهای کوبنده ای را دریافت کرده اند. و بخصوص با موضع گیری قاطع امام المسلمین قطعابزودی جواب دندان شکنی به دشمن داده خواهد شد و محور مقاومت اسلامی ؛ مقاوم تر و مصمم تر در برابر دشمنان قدعلم خواهند کرد . بنحویی که در اینده نزدیک پیام اقتدار جمهوری اسلامی و محور مقاومت زبانزد دوست ودشمن خواهد شد وانشاالله بزودی بساط اشغالگری  وفتنه انگیزی امریکاییان در کشور اسلامی عراق جمع شده و شر انان از سر ملت مظلوم عراق کم خواهد شد . 

اما  این حادثه غمبار ابعاد دیگری  دارد که نباید از آن غفلت کرد و با چند پیام تسلیت مسولین دولتی از کنار آن گذشت . این حادثه مجددا این موضوع را عیان کرد و ان اینکه امریکا دشمن شماره یک ملت ایران و جانور درنده ؛ زخمی و سمی است  و  مذاکره با گرگ به هیچ وجه معنا ومفهوم ندارد ، گرچه در گذاشته نیز بی ثمر بودن ان نیز به اثبات رسیده است  . دستگاه دیپلماسی کشور ما از این به بعد  بایستی  واقع بین شود و از این واقعه درس عبرت بگیرد و  پس از حادثه سهمگین فوق ؛ رسما تغییر  موضع بدهد و سیاست خود را با این ابرجنایتکار تاریخ تغییر دهد. نگرش سیاست خارجه ما باید امریکا را  دشمن  بشمارد و از موضع مذاکره با وی  ویافتن میانجی خارج شود وارسال ودریافت پیامهای مذاکره و بازگشت دوباره سر میز مذاکره دست بردارد و موضع تهاجمی بخود بگیرد . ارسال  صرفا پیام تسلیت شهادت این واقعه و استفاده از برخی جملات احساسی و مقطعی  و چندی بعد به فراموشی سپردن ماهیت ددمنشی دولت امریکا؛ در شان ملت مبارز و نظام انقلابی ایران نیست . امریکا را فردی مودب دانستن  وامضای انها تضمین دانستن و قدم زدن با مسولین امریکایی و توییت کردن و ایمیل زدن ؛ شایسته مقامات نظام برامده از انقلاب اسلامی نیست . و من بعد مذاکره با شیطان بزرگ؛ جفای به خون شهدای ۱۳ دی تهاجم امریکا تلقی میشود  و مستوجب عقوبت ارواح طیبه شهدا خواهد بود . 
مسولین دولت بایستی ضمن پیگیری حقوقی محکومیت اقدام ترویستی امریکا ؛باب مذاکرات را محکم ببندند و نسبت به زمزمه های برجامهای بعددم فروبندند والا خیانت به خون شهدا تلقی خواهد شد . این بعد از پیام خون شهدای ۱۳ دی ۹۸  بایستی همواره مورد توجه قرار گیرد و  پیامهای تسلیت منتشر شده از مسولین مختلف در پس از حادثه مذکور ؛نیز نشان از خلا توجه به این بعد از پیام خون شهدا دارد که لازمست بزرگان نظام نسبت به این مساله التفات نموده و  گوشزدهای لازم را داشته  ودر صورت عدم اصلاح مواضع دستگاه دیپلماسی کشور ؛ مورد مواخذه قرار دهند و در پویش  گسترده مردمی به مطالبه عمومی از مسولین تبدیل شود . چرا که بار دیگر ثابت شد ؛ که شیطان بزرگ ؛ دشمن شماره یک ملت ایران است و بجز مقابله ؛ مذاکره معنا ندارد و غیر مجاز است.

 

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۸/۱۰/۱۷