***.*** ... گنجینه ... فشارکی ... ها ***.***

****.**** کنز الفشا ر کیو ن ************** Fesharkies's Treasure ****.****

***.*** ... گنجینه ... فشارکی ... ها ***.***

****.**** کنز الفشا ر کیو ن ************** Fesharkies's Treasure ****.****

***.*** ... گنجینه ... فشارکی ... ها ***.***

########## بنام خدا ##########
#پایگاه جامع اطلاع رسانی در موضوعات زیر #
..... با سلام و تحیت .. و .. خوشامدگویی .....
*** برای یافتن مطالب مورد نظر : داخل "طبقه بندی موضوعی " یا " کلمات کلیدی"شوید. ویا کلمه موردنظر را در"جستجو" درج کنید.***

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
محبوب ترین مطالب

 اقای محمدحسین محمدی فشارکی

استانها / اصفهان

۰

کارگروه ساماندهی فعالیت‌های مجازی خمینی‌شهر تشکیل می‌شود

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خمینی شهر گفت: در جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان تصمیم بر تشکیل کارگروه فضای مجازی گرفته شد که با توجه به شرایط فرهنگی و اجتماعی و به‌ صورت بومی‌سازی شده در خمینی‌شهر فعالیت خود را آغاز کند.

کارگروه ساماندهی فعالیت‌های مجازی خمینی‌شهر تشکیل می‌شود

محمدحسین محمدی فشارکی در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در خمینی‌شهر اظهار داشت: در روزهای اخیر جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان با حضور مدیران شهرستان و با دستور کار فضای مجازی فرصت‌ها و تهدیدها و همچنین ساماندهی برگزاری مرا سمات مذهبی در ماه محرم برگزار شد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خمینی‌شهر افزود: در این جلسه مسؤول سازمان تبلیغات اسلامی گزارشی از اقدامات انجام‌گرفته در خصوص مراسمات ماه محرم ارائه داد و در هفته جاری نیز قرار شد نشستی با اصحاب رسانه با موضوع اطلاع‌رسانی مصوبات و برنامه‌های ماه محرم در کتابخانه الغدیر برگزار شود.

وی ادامه داد: این برنامه با حضور مدیران سازمان تبلیغات اسلامی، اداره بهداشت، امور مساجد و با محوریت اداره ارشاد شهرستان برگزار می‌شود.

محمدی با اشاره به لزوم مدیریت صحیح در فضای مجازی افزود: در هفتاد و هشتمین جلسه شورای فرهنگ عمومی استان اصفهان مقرر شد کارگروه فضای مجازی استان به ریاست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی اصفهان تشکیل شود.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خمینی‌شهر خاطرنشان کرد: با توجه به این که طرح مصوبه استانی دارد، در جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان تصمیم بر تشکیل این کارگروه با توجه به شرایط فرهنگی و اجتماعی و به‌ صورت بومی‌سازی شده در خمینی‌شهر گرفته شد.

دبیر شورای فرهنگ عمومی شهرستان با اشاره به آغاز به کار این کار گروه در آینده نزدیک افزود: این کارگروه باهدف ساماندهی و تقویت فعالیت‌ها و پیش‌گیری از وقوع جرائم سایبری در فضای مجازی تشکیل می‌شود.

وی یادآور شد: با توجه به زمان برگزاری جلسه شورای فرهنگ عمومی و روز خبرنگار در هفته گذشته تعدادی از خبرنگاران به نمایندگی از اصحاب رسانه شهرستان در این جلسه به بیان دیدگاه‌ها و دغدغه‌های خود از جمله بیمه خبرنگاران پرداختند.

محمدی فشارکی در پایان اظهار داشت: انتظار خبرنگاران این بود که فضای نقد از مدیران شهرستان بیشتر فراهم شود هرچند که تعامل خوبی بین اهالی رسانه و مسؤولان شهر وجود دارد، باید این موضوع را نیز موردتوجه قرارداد که فضای نقد با تخریب متفاوت است.

انتهای/پیام۶۳۱۲۰/ص۱۰/

محمدباقر قالیبافرئیس اداره فرهنگ وارشاد اسلامیشهرستان خمینی شهرمحمدحسین محمدی فشارکیشورای فرهنگ عمومیمصاحبه

https://www.farsnews.ir/isfahan/news/13990526000797/%DA%A9%D8%A7%D8%B1%DA%AF%D8%B1%D9%88%D9%87-%D8%B3%D8%A7%D9%85%D8%A7%D9%86%D8%AF%D9%87%DB%8C-%D9%81%D8%B9%D8%A7%D9%84%DB%8C%D8%AA%E2%80%8C%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D9%85%D8%AC%D8%A7%D8%B2%DB%8C-%D8%AE%D9%85%DB%8C%D9%86%DB%8C%E2%80%8C%D8%B4%D9%87%D8%B1-%D8%AA%D8%B4%DA%A9%DB%8C%D9%84-%D9%85%DB%8C%E2%80%8C%D8%B4%D9%88%D8%AF

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۰۹/۱۴