***.*** ... گنجینه ... فشارکی ... ها ***.***

****.**** کنز الفشا ر کیو ن ************** Fesharkies's Treasure ****.****

***.*** ... گنجینه ... فشارکی ... ها ***.***

****.**** کنز الفشا ر کیو ن ************** Fesharkies's Treasure ****.****

***.*** ... گنجینه ... فشارکی ... ها ***.***

########## بنام خدا ##########
#پایگاه جامع اطلاع رسانی در موضوعات زیر #
..... با سلام و تحیت .. و .. خوشامدگویی .....
*** برای یافتن مطالب مورد نظر : داخل "طبقه بندی موضوعی " یا " کلمات کلیدی"شوید. ویا کلمه موردنظر را در"جستجو" درج کنید.***

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
محبوب ترین مطالب

 به قلم خانم مریم سادات  مطلبی فشارکی 

کتاب قرآنی «مبانی و اصول تربیت اخلاقی در زندگانی حضرت موسی (ع)

معرفی کتاب

ترویج صحیح آداب اسلامی و حل مشکلات اخلاقی جامعه، نیازمند شناخت مبانی و اصول و روش های اخلاقی مطرح شده از سوی خداوند است و داستان های قرآن بهترین مرجع در این زمیته می باشد. با توجه به تاثیر داستان در بیان پیام های اخلاقی و نقش سازنده ی آن در تربیت و شکل گیری افراد و اهمیت تفکر و تامل در قرآن، نویسنده در این اثر به بیان مبانی و اصول تربیت اخلاقی در داستان حضرت موسی پرداخته است تا خواننده بتواند ضمن پی بردن به آنها با الگوگیری صحیح درتمام ابعاد زندگی فردی و اجتماعی آنها را دنبال کنند.
تربیت انسان از موضوعاتی است که همواره مورد توجه جوامع انسانی بوده است زیرا نقش اساسی در رشد و تعالی فرد و جامعه دارد. پیامبران الهی برای رشد و تعالی این خصیصه مبعوث شده اند.
کتاب مبانی و اصول تربیت اخلاقی در زندگانی حضرت موسی(علیه السلام) داری پنج فصل می باشد. فصل اول مبانی تربیت اخلاقی، فصل دوم مبانی معرفت شناسی تربیت اخلاقی، فصل سوم مبانی هستی شناسی تربیت اخلاقی، فصل چهارم اصول اعتقادی تربیت اخلاقی و فصل پنجم اصول تربیت اخلاقی می باشد.

 

 

 

 

 کد خبر: 421179

۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۴

کتاب قرآنی «مبانی و اصول تربیت اخلاقی در زندگانی حضرت موسی (ع) منتشر شد

تازه های نشر
 

حوزه/ پنجاه و پنجمین جلد از مجموعه کتاب های آثار قرآنی با نام «مبانی و اصول تربیت اخلاقی در زندگانی حضرت موسی (علیه السلام)» به قلم مریم مطلبی فشارکی به چاپ رسید.

به گزارش خبرگزاری«حوزه»، پنجاه و پنجمین جلد از مجموعه کتاب های آثار قرآنی با نام «مبانی و اصول تربیت اخلاقی در زندگانی حضرت موسی (علیه السلام)» به قلم مریم مطلبی فشارکی به چاپ رسید.

ترویج صحیح آداب اسلامی و حل مشکلات اخلاقی جامعه، نیازمند شناخت مبانی و اصول و روش های اخلاقی مطرح شده از سوی خداوند است و داستان های قرآن بهترین مرجع در این زمیته می باشد. با توجه به تاثیر داستان در بیان پیام های اخلاقی و نقش سازنده ی آن در تربیت و شکل گیری افراد و اهمیت تفکر و تامل د رقرآن، ما در این اثر به بیان مبانی و اصول تربیت اخلاقی در داستان حضرت موسی پرداخته ایم تا خواننده بتواند ضمن پی بردن به آنها با الگوگیری صحیح درتمام ابعاد زندگی فردی و اجتماعی آنها را دنبال کنند.

در قسمتی از این اثر آمده است: تربیت انسان از موضوعاتی است که همواره مورد توجه جوامع انسانی بوده است زیرا نقش اساسی در رشد و تعالی فرد و جامعه دارد. پیامبران الهی برای رشد و تعالی این خصیصه مبعوث شده اند.

کتاب مبانی و اصول تربیت اخلاقی در زندگانی حضرت موسی(علیه السلام) داری پنج فصل می باشد. فصل اول مبانی تربیت اخلاقی، فصل دوم مبانی معرفت شناسی تربیت اخلاقی، فصل سوم مبانی هستی شناسی تربیت اخلاقی، فصل چهارم اصول اعتقادی تربیت اخلاقی و فصل پنجم اصول تربیت اخلاقی می باشد.

علاقه‌مندان به تهیه این کتاب می‌توانند با شماره تلفن های 4-02537842543 تماس برقرار و یا به نشانی قم بلوار معلم، مجتمع ناشران، طبقه1 واحد 114 مراجعه نمایند.

https://www.hawzahnews.com/news/421179/%DA%A9%D8%AA%D8%A7%D8%A8-%D9%82%D8%B1%D8%A2%D9%86%DB%8C-%D9%85%D8%A8%D8%A7%D9%86%DB%8C-%D9%88-%D8%A7%D8%B5%D9%88%D9%84-%D8%AA%D8%B1%D8%A8%DB%8C%D8%AA-%D8%A7%D8%AE%D9%84%D8%A7%D9%82%DB%8C-%D8%AF%D8%B1-%D8%B2%D9%86%D8%AF%DA%AF%D8%A7%D9%86%DB%8C-%D8%AD%D8%B6%D8%B1%D8%AA-%D9%85%D9%88%D8%B3%DB%8C-%D8%B9

 

 

سازمان اسناد و کتابخانه ملی جمهوری اسلامی ایران

‏سرشناسه : مطلبی فشارکی، مریم، ‏‫۱۳۵۶ -‏‏‏
‏عنوان و نام پدیدآور : مبانی و اصول تربیت اخلاقی در زندگانی حضرت موسی علیه‌السلام/‏‫ مریم مطلبی‌فشارکی؛ [به سفارش] مدرسه علمیه معصومیه قم؛ تهیه و تنظیم معاونت پژوهش، اداره کل پژوهش‌های عمومی.
‏مشخصات نشر : قم: حوزه علمیه قم، مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران، مرکز نشر هاجر‏‫، ‏‫۱۳۹۶.‬‬
‏مشخصات ظاهری : ‏‫۲۲۸ ص.‬‏‫‬‮‭.م‌س ۲۱×۱۴/۵ ؛
‏فروست : سرمه‌ی سعادت؛ ۵۵.
‏شابک : ‏‫۸۵۰۰۰ ریال‬‏‫‫‭978-600-378-057-6 :‬‬‬‬‬
‏وضعیت فهرست نویسی : فاپا
‏یادداشت : ‏‫کتابنامه.: ص. [۲۱۹] - ۲۲۸؛ همچنین به صورت زیرنویس.
‏موضوع : تربیت اخلاقی -- جنبه‌های قرآنی
‏موضوع : Moral education -- Qur'anic teaching
‏موضوع : م‍وس‍ی‌، پ‍ی‍ام‍ب‍ر ی‍ه‍ود
‏موضوع : Moses (Biblical leader)
‏موضوع : قرآن -- قصه‌ها -- نقد و تفسیر
‏موضوع : Qur'an stories -- Criticism, interpretation, etc.
‏شناسه افزوده : حوزه علمیه قم. مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران. مرکز نشر هاجر
‏شناسه افزوده : Hozeh Elmiyeh Qom. Center management Hozeh Elmiyeh sisters. Centre Publications hajar
‏شناسه افزوده : مدرسه علمیه معصومیه‏‫ (قم)
‏شناسه افزوده : حوزه علمیه قم. مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران. اداره کل پژوهش‌های عمومی
‏رده بندی کنگره : ‏‫‬‮‭‬‮‭‬‮‭BP۱۰۳/۳‏‫‬‮‭/م۶۲م۲ ۱۳۹۶
‏رده بندی دیویی : ‏‫‬‮‭‭۲۹۷/۴۸۳۷‬
‏شماره کتابشناسی ملی : ۴۴۸۷۲۷۶

 

مبانی و اصول تربیت اخلاقی در زندگانی حضرت موسی علیه‌السلام

 

http://opac.nlai.ir/opac-prod/search/briefListSearch.do?command=FULL_VIEW&id=4487276&pageStatus=1&sortKeyValue1=sortkey_&sortKeyValue2=sortkey_