***.*** ... گنجینه ... فشارکی ... ها ***.***

****.**** کنز الفشا ر کیو ن ************** Fesharkies's Treasure ****.****

***.*** ... گنجینه ... فشارکی ... ها ***.***

****.**** کنز الفشا ر کیو ن ************** Fesharkies's Treasure ****.****

***.*** ... گنجینه ... فشارکی ... ها ***.***

########## بنام خدا ##########
#پایگاه جامع اطلاع رسانی در موضوعات زیر #
..... با سلام و تحیت .. و .. خوشامدگویی .....
*** برای یافتن مطالب مورد نظر : داخل "طبقه بندی موضوعی " یا " کلمات کلیدی"شوید. ویا کلمه موردنظر را در"جستجو" درج کنید.***

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
محبوب ترین مطالب

##################.....سپاه محمد می آید !.....##################

چهارشنبه, ۱۱ فروردين ۱۴۰۰، ۰۸:۲۴ ق.ظ

دکتر  سیدجواد  هاشمی فشارکی  

منتشر شده در خبرگزاری ایثار پرس

http://www.isarpress.ir/?p=4652

 

گروه : آخرین اخبار / ادبیات پایداری / تاپ / صفحه اول

  • شناسه : 4652
  • 11 فروردین 1400 - 8:23
  •  

در عرصه انتخابات ریاست جمهوری :

سپاه محمد می آید !

سپاه محمد می آید !

 

در این یادداشت پیشینه های تاریخی اسمی و رویکردی سپاه محمد ص ( در صدر اسلام – دفاع مقدس – سپاه محمد تهران ) در قبل و اینده ( دکتر محمد و سپاه حضرت مهدی عج ) منهای  مقایسه قیاسی  و وزنی تبیین شده است .
دکترسید جواد هاشمی فشارکی

 

  • پیشینه اول : سپاه حضرت محمد (ص) آمد

آخرین پیامبر الهی از پیامبران اولوالعزم ، حضرت محمد ص (عام الفیل–۱۱ق) به اراده الهی به پیامبری مبعوث و دین اسلام را اعلام و با ارایه معجزه قران و عترت و مردم را به یکتاپرستی و اخلاق نیک دعوت کرد و در راه ان جانفشانی ها کرد . اما مشرکان و یهودیان مکه فتنه های زیادی کردند ودر دوران حیات پیامبر اسلام (ص) در مدینه جنگ‌ها و درگیری‌های متعددی صورت گرفت : جنگ بدر ،درگیری با یهود ، جنگ اُحد ،جنگ‌های بنی‌نضیر، دومة الجندل ،  جنگ‌های احزاب، بنی‌قریظه، بنی‌مصطلق ،جنگ خیبر ، صلح حُدیبیه ، دعوت سران ممالک دیگر به اسلام ، فتح مکه ،غزوه حنین ، غزوه تبوک ؛ سنة الوفود . لکن دین مبین اسلام ماندگار و جهانی شد .

مسجد النبی (مدینه).jpg

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  • پیشینه دوم : سپاه حضرت محمد آمد

بدنبال دعوت امام خمینی برای حضور در جبهه ها ، در دوازدهم آذرماه ۱۳۶۵ ورزشگاه آزادی تهران شاهد حضور ده‌ها هزار رزمنده بسیجی بود که از اقصی نقاط کشور خود را به این مراسم باشکوه وماندنی و سپس رژه در برخی از خیابان‌های تهران، آمادگی خود را برای اعزام به جبهه‌ها اعلام کردند؛ اعزامی یکصد هزار نفری که تا آن موقع در تاریخ جنگ بی‌نظیر بود و شور و شوق زیادی در بین مردم مسلمان ایران و نیز ترس و وحشت در دل دشمنان ایجاد کرد.

  • پیشینه سوم : لشکر ۲۷ محمد رسول الله

در دی ماه ۱۳۶۰ عملیات محمد رسول‌الله از دو محور مریوان و پاوه بر روی منطقه خرمال توسط احمد متوسلیان و محمدابراهیم همت فرماندهی و هدایت شد . با ادغام نیروهای سپاه مریوان، پاوه و همدان تیپ ۲۷ محمد رسول‌الله توسط زنده یاد احمد متوسلیان صورت گرفت و فرماندهی تیپ مذکور نیز به عهده وی قرارگرفت. این تیپ مدتی بعد و قبل از عملیات بیت‌المقدس به لشکر۲۷ محمد رسول الله ارتقا یافت. و نقش بسیار مهمی در دفاع مقدس ایفا کرده و شهدای والامقامی نیز تقدیم انقلاب اسلامی کرد.

  • پیشینه چهارم : سپاه محمد رسول الله تهران بزرگ

در سال ۱۳۸۷، پس از رسیدن محمدعلی جعفری به فرماندهی کل سپاه، وی تشکیلات سازمانی سپاه را در قالب ۳۱ سپاه استانی که مرکب از نیروی زمینی و نیروی مقاومت بسیج، می‌باشند، نوآرایی کرد. در پی آن لشکر ۲۷ محمد رسول‌الله و منطقه مقاومت بسیج تهران بزرگ در یکدیگر ادغام شدند و «سپاه محمد رسول‌الله تهران بزرگ» را تشکیل دادند. این سپاه مسئولیت هماهنگی و فرماندهی عملیات نیروی زمینی سپاه و نیروی مقاومت بسیج در تهران را برعهده دارد.

آغاز کار ستاد خبری سپاه محمد رسول‌الله (ص) در مناطق عملیاتی

  • سپاه سعید محمد می آید

سعید محمد متولد سال ۱۳۴۷ در تهران بوده . و در سال ۱۳۶۶ در سن ۱۹ سالگی به عضویت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی درآمده است . وی در سال ۱۳۸۸ مدرک دکتری مهندسی عمران (گرایش راه و ترابری) را از دانشگاه تربیت مدرس دریافت کرد. فعالیت محمد در سپاه پاسداران در بخش‌های مدیریتی و اجرایی، در شرکت‌های زیرمجموعه قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء ، بنیاد تعاون سپاه، مدیرعامل گروه سپاسد ، فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا بوده است  . و هم‌اکنون به‌عنوان مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران فعالیت دارد . وبا تشکیل ستادهای مردمی بدنبال ورود به عرصه انتخابات ریاست جمهوری اسلامی می باشد .

سعید محمد انتخابات ریاست جمهوری 1400

  • سپاه محمد مهدی (عج) می آید

بنا بر نص صریح قران و روایات ائمه معصومین (ع) ، امام مهدی (عج) در اخر الزمان به امر الهی از پرده غیبت خارج و قیام خواهند کرد . در زمان ظهور اجتماع یاران حضرت مهدی (عج) در مکه و بیعت با وی ، سپاه با سیصد و سیزده یار خاص حضرت تشکیل ، پایه گذاری حکومت جهانی اسلامی در کوفه صورت گرفته ، و با نابودی کامل شرک ونفاق ، عدل مطلق در جهان برقرار خواهد شد

گام دوم انقلاب براساس بیانیه رهبر انقلاب ، این  انقلاب را «به آرمان بزرگش که همانا ایجاد تمدن نوین اسلامی و آمادگی برای طلوع خورشید ولایت عظمیٰ (ارواحنافداه) هست» نزدیک تر خواهد کرد.

انقلاب اسلامی متکی بر مبانی دین اسلام و مهدویت بوده و در راستای اهداف قیام امام زمان (عج) می باشد .و ما موظفیم تا جامعه خود و مردم جهان را آماده پذیرش آن حضرت نماییم . وانتخابات آتی نقش بسزایی در این راستا بوده و بایستی با انتخاب اصلح ، نقش خود را ایفا نماییم.

اینفوگرافی منشور انتخابات 2..jpg

 

دکترسید جواد هاشمی فشارکی، مؤلف کتاب « فرهنگ موضوعی بیانیه راهبردی گام دوم انقلاب »

پروفایل روز پاسدار برای واتساپ ، اینستاگرام و تلگرام

 

 

نشانی منبع خبر :

http://www.isarpress.ir/?p=4652

 

http://www.isarpress.ir/1400/01/11/%d8%b3%d9%be%d8%a7%d9%87-%d9%85%d8%ad%d9%85%d8%af-%d9%85%db%8c-%d8%a2%db%8c%d8%af/