***.*** ... گنجینه ... فشارکی ... ها ***.***

****.**** کنز الفشا ر کیو ن ************** Fesharkies's Treasure ****.****

***.*** ... گنجینه ... فشارکی ... ها ***.***

****.**** کنز الفشا ر کیو ن ************** Fesharkies's Treasure ****.****

***.*** ... گنجینه ... فشارکی ... ها ***.***

########## بنام خدا ##########
#پایگاه جامع اطلاع رسانی در موضوعات زیر #
..... با سلام و تحیت .. و .. خوشامدگویی .....
*** برای یافتن مطالب مورد نظر : داخل "طبقه بندی موضوعی " یا " کلمات کلیدی"شوید. ویا کلمه موردنظر را در"جستجو" درج کنید.***

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
محبوب ترین مطالب

گلچین یادداشت‌های ایکنا قزوین در سالی که گذشت

شنبه, ۱۴ فروردين ۱۴۰۰، ۰۱:۵۱ ب.ظ

دکتر سیدجواد هاشمی فشارکی،...

 

کد خبر: ۳۹۶۱۳۴۸

تاریخ انتشار: ۰۸ فروردین ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۹

صفحه اصلی » شعب استانی » قزوین » فعالیت های قرآنی

گلچین یادداشت‌های ایکنا قزوین در سالی که گذشت

به انگیزه پایان سال ۹۹ در این گزارش گلچینی از یادداشت‌های تولیدی ایکنا قزوین در سال گذشته را با هم مرور می‌کنیم.

گلچین یادداشت‌های ایکنا قزوین در سالی که گذشت

به گزارش ایکنا از قزوین، ضمن تبریک فرا رسیدن سال نو و آرزوی سلامتی و داشتن سالی پر از خیر و برکت، جهت سهولت دریافت اخبار و مطالب کار شده در خبرگزاری شعبه قزوین شما می‌توانید گلچینی از عناوین یادداشت‌های کار شده را در سالی که گذشت مشاهده و با کلیک بر عناوین هر یادداشت آن را مطالعه کنید.

«آیلاند» معلم، «اس‌ام‌اس» مادر

صداقت معلم آستارایی مرا برد به روزهای خوشی که سایه مادر بر سرم بود. سرت را بالا بگیر مادر... همه معلمان و مادران ایران، چه زنده باشند و چه از بهشت کار ارزشمند تو را ببینند به تو افتخار خواهد کرد چرا که «آیلاند» تو جزیره بهشتی صداقت، صفا، معرفت و محبت است.

فروپاشی صهیونیست منزوی نزدیک است

در جهان امروز موضوعاتی از قبیل آرمان فتح فلسطین اشغالی به دست رزمندگان و راه‌اندازی جنبش تحریم ‌کالاهای‌ ساخت صهیونیسم، خود گواه بر این است که این رژیم جعلی به سمت انزوا می‌رود و در آینده بسیار نزدیک به فروپاشی خواهد رسید.

مشاهدات عینی زائر خانه خدا از حادثه منا

دکتر سیدجواد هاشمی فشارکی، مصدوم حادثه منا و مؤلف کتابی درباره حادثه منا با عنوان «ایستادگان هرگز نمی‌میرند»، در متن زیر مشاهدات خود را از حادثه تلخ منا مصادف با ۲ مهر ۱۳۹۴ نگاشته است؛ به انگیزه ایام حج به بازخوانی آن می‌نشینیم.

خاطراتی تلخ از زیباترین مراسم ربانی

در راستای فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر به فراموشی نسپردن فاجعه سنگین منا، در این یادداشت به این حادثه تألم‌برانگیز براساس مشاهدات عینی در ۹ مرحله بحران پرداخته شده است. بخش اول با عنوان «مشاهدات عینی زائر خانه خدا از حادثه منا» تقدیم حضورتان شد. اکنون بخش دوم این یادداشت را بخوانید.

بازگشت مسافر «ننه رقیه» ...

این یادداشت را به انگیزه تفحص پیکر شهید «زکریا شیری» از شهدای تازه تفحص‌شده خان‌طومان سوریه که بعد از پنج سال به آغوش مادر چشم انتظارش ننه رقیه بازگشته است می‌نگارم.

ناهنجاری سگ اهلی در زندگی شهری

در اسلام سگ موجودی نجس خوانده می‌شود؛ به‌طوری‌که دست زدن خیس یا لمس بدن آن با دست خیس یا هرگونه ارتباط دوستانه به علت ناپاک و آلوده بودن و انتقال دادن میکروب‌ها و نگهداری این حیوان در خانه نهی شده است و برای رعایت بهداشت و نظافت‌های شخصی و عمومی و منزل و کودکان نباید سگ را در خانه نگهداری کرد.

آیا کودکی برای آغاز یادگیری آموزه‌های دینی زود است؟

در این یادداشت از طریق روایی و اجتماعی به ابهاماتی درباره ضرروت آموزش آموزه‌های دینی از دوران کودکی پاسخ داده شده است.

ثبات، امنیت و حفظ تمامیت ارضی از برکات انقلاب اسلامی است

مقام معظم رهبری در گام دوم انقلاب هفت برکت برای انقلاب اسلامی مطرح کردند که «ثبات، امنیت و حفظ تمامیت ارضی» یکی از این برکات است.

تأثیر جایگاه شخصیتی حضرت زهرا (س) در تمدن اسلامی

سخن در باب جایگاه معنوی و الهی حضرت زهرا (س) امری خطیر است و دارای ابعاد بی‌کران هستند اما در این یادداشت تلاش شده که به تأثیر جایگاه شخصیتی بانوی بزرگ اسلام در تمدن اسلامی و شکل‌گیری اندیشه‌های سیاسی اشاره شود.

فعالان جهادی تجربیات خود را به اشتراک بگذارند

در زمانی که دشمنان خارجی و داخلی سعی دارند جامعه نجیب ایرانی را دچار غم و افسردگی کنند موج جدید خدمت‌رسانی می‌تواند طراوت و شادابی واقعی را به جامعه باز گرداند، شایسته است همه فعالان جهادی تجربیات خود را در خدمت دیگران قرار بدهند تا شاهد رشد و شکوفایی فرهنگ مواسات باشید و از هدر رفت سرمایه‌ها جلوگیری کنیم.

پدران و مادران؛ آیینه رفتار دینی کودکان

کودکان در سنین زیر ۷ سال هر آنچه پدران و به‌ویژه مادران انجام می‌دهند را درست می‌پندارند، بنابراین اگر فکری و یا رفتاری به غلط در ذهن کودکمان از رفتارها شکل بگیرد اصلاحش در دوران بعدی کار بسیار سخت، طاقت‌فرسا و در بعضی مواقع چه بسا انجام نشدنی است.

انتهای پیام

 

https://qazvin.iqna.ir/fa/news/3961348/%DA%AF%D9%84%DA%86%DB%8C%D9%86-%DB%8C%D8%A7%D8%AF%D8%AF%D8%A7%D8%B4%D8%AA%E2%80%8C%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%A7%DB%8C%DA%A9%D9%86%D8%A7-%D9%82%D8%B2%D9%88%DB%8C%D9%86-%D8%AF%D8%B1-%D8%B3%D8%A7%D9%84%DB%8C-%DA%A9%D9%87-%DA%AF%D8%B0%D8%B4%D8%AA

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۰/۰۱/۱۴