***.*** ... گنجینه ... فشارکی ... ها ***.***

****.**** کنز الفشا ر کیو ن ************** Fesharkies's Treasure ****.****

***.*** ... گنجینه ... فشارکی ... ها ***.***

****.**** کنز الفشا ر کیو ن ************** Fesharkies's Treasure ****.****

***.*** ... گنجینه ... فشارکی ... ها ***.***

########## بنام خدا ##########
#پایگاه جامع اطلاع رسانی در موضوعات زیر #
..... با سلام و تحیت .. و .. خوشامدگویی .....
*** برای یافتن مطالب مورد نظر : داخل "طبقه بندی موضوعی " یا " کلمات کلیدی"شوید. ویا کلمه موردنظر را در"جستجو" درج کنید.***

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
محبوب ترین مطالب

تمام پاساژها و بازار بزرگ اصفهان تعطیل هستند

سه شنبه, ۲۶ مرداد ۱۴۰۰، ۱۲:۳۶ ب.ظ

مهندس جواد محمدی فشارکی مدیر بازرسی و نظارت اصناف اصفهان

  •  دوشنبه / ۲۵ مرداد ۱۴۰۰ / ۱۰:۵۹
  •  دسته‌بندی: اصفهان
  •  کد خبر: 1400052517804
  •  منبع : نمایندگی دانشگاه اصفهان
  • چاپ

مدیر بازرسی و نظارت اصناف اصفهان:

تمام پاساژها و بازار بزرگ اصفهان تعطیل هستند

تمام پاساژها و بازار بزرگ اصفهان تعطیل هستند

ایسنا/اصفهان مدیر بازرسی و نظارت اصناف اصفهان با بیان اینکه در تعطیلات پنج روزه تمام کافی شاپ های اصفهان باید تعطیل باشند و رستوران ها بیرون بر هستند، گفت: در تعطیلات سراسری پنج روزه کشور تمام پاساژها و بازار بزرگ اصفهان تعطیل هستند.

جواد محمدی فشارکی در گفت‌وگو با ایسنا در خصوص تعطیلی های پنج روزه سراسری کشور از امروز، اظهار کرد: بعد از مصوبه ستاد ملی مقابله کرونا، اتاق اصناف و بازرسی اصناف اصفهان در مکاتبه ای به تمام هیات مدیره مجتمع های تجاری اعلام کرد که از امروز دوشنبه (۲۵ مرداد ماه) تا صبح روز یکشنبه (۳۱ مرداد ماه) باید تعطیل باشند.

وی همچنین با اشاره به اطلاع رسانی به انجمن اسلامی بازار اصفهان، گفت: پیرو این مصوبه تمام واحدهای صنفی داخل بازار بزرگ اصفهان (میدان نقش جهان) باید از امروز تا صبح روز یکشنبه تعطیل باشند.

مدیر بازرسی و نظارت اصناف اصفهان با بیان اینکه در این مدت ۸۷ بازرس بازرسی اصناف و بیش از ۶۰۰ بازرس افتخاری و همچنین بازرسان اتحادیه ها از ساعت ۸:۳۰ صبح امروز بازرسی های خود را آغاز کرده اند، تصریح کرد: اگر در این تعطیلات پنج روزه واحد صنفی قرار گرفته در گروه های شغلی ۲، ۳ و ۴  باز باشند علاوه بر تشکیل پرونده تعزیراتی تخلف صنف، فورا آن واحد صنفی به مدت یک ماه پلمب خواهد شد.

وی با تاکید براینکه در این تعطیلات پنج روزه تمام کافی شاپ های اصفهان باید تعطیل باشند، افزود: البته رستوران ها تنها می توانند به صورت بیرون بر خدمات ارائه دهند، همچنین فست فودی ها و آبمیوه فروشی ها که می توانند بیرون بر باشند و بسیاری از صنوف گروه شغلی یک نیز به صورت داوطلبانه برای حفظ سلامت جامعه این پنج روز را تعطیل کرده اند.

محمدی فشارکی با اعتقاد بر اینکه به طور قطع تعطیلی سراسری پنج روزه ادارات و اصناف به جلوگیری از انتقال ویروس کرونا و قطع چرخه انتقال این ویروس کمک می کند، تاکید کرد: پیش از این در تعطیلی ها، اصناف از این بابت گلایه داشتند که با وجود باز بودن ادارات و بانک ها، به صورت یک طرفه ستاد ملی مقابله با کرونا تنها اصرار به تعطیلی مغازه ها دارد، اما در این تعطیلات سراسری با توجه به اینکه بانک ها تعطیل هستند، اصناف دیگر بهانه ای برای باز بودن ندارند.

وی البته با انتقاد بر اینکه با وجود تعطیلی سراسری کشور در اصفهان شاهد تردد خودروهای پلاک غیر بومی و مسافر هستیم، گفت: البته در مصوبه ستاد ملی کرونا، به موردی از تعطیلی و عدم پذیرش هتل ها و مهمانسراها در این تعطیلات سراسری اشاره نشده بود.

مدیر بازرسی و نظارت اصناف اصفهان در ادامه با بیان اینکه از ابتدای امسال تا امروز تنها در مسائل صنفی، ۱۵۸ هزار و ۱۲۳ بازرسی از صنوف مختلف در اصفهان انجام شده است، گفت: از این تعداد حدود ۲۳۵۶ پرونده به ارزش ۱۷۰ میلیارد و ۴۸۲ میلیون و ۲۷۶ هزار و ۳۵۰ ریال به تعزیرات حکومتی ارسال شده است.

به گفته محمدی فشارکی، بیشترین تخلفات در رتبه نخست مربوط به گران فروشی و در رتبه دوم مربوط به عدم درج قیمت بوده است.

وی همچنین با اشاره به بازرسی های مربوط به کرونا در اصفهان، اظهار کرد: از سوم اسفند سال ۹۸  تا به امروز ۷۳۰ هزار و ۲۰۴ بازرسی از صنوف مختلف انجام داده ایم که از این تعداد ۲۹۹۶ واحد صنفی در اصفهان پلمب شده اند.

انتهای پیام

 

 

 

 

 

 

https://www.isna.ir/news/1400052517804/%D8%AA%D9%85%D8%A7%D9%85-%D9%BE%D8%A7%D8%B3%D8%A7%DA%98%D9%87%D8%A7-%D9%88-%D8%A8%D8%A7%D8%B2%D8%A7%D8%B1-%D8%A8%D8%B2%D8%B1%DA%AF-%D8%A7%D8%B5%D9%81%D9%87%D8%A7%D9%86-%D8%AA%D8%B9%D8%B7%DB%8C%D9%84-%D9%87%D8%B3%D8%AA%D9%86%D8%AF