***.*** ... گنجینه ... فشارکی ... ها ***.***

****.**** کنز الفشا ر کیو ن ************** Fesharkies's Treasure ****.****

***.*** ... گنجینه ... فشارکی ... ها ***.***

****.**** کنز الفشا ر کیو ن ************** Fesharkies's Treasure ****.****

***.*** ... گنجینه ... فشارکی ... ها ***.***

########## بنام خدا ##########
#پایگاه جامع اطلاع رسانی در موضوعات زیر #
..... با سلام و تحیت .. و .. خوشامدگویی .....
*** برای یافتن مطالب مورد نظر : داخل "طبقه بندی موضوعی " یا " کلمات کلیدی"شوید. ویا کلمه موردنظر را در"جستجو" درج کنید.***

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
محبوب ترین مطالب

شعرى براى تمام صحن‌هاى تو

سه شنبه, ۱۶ شهریور ۱۴۰۰، ۱۰:۰۸ ب.ظ

تصویر: سفر امام رضا‌(ع)، اثر شادی سادات  هاشمی‌فشارکی (برگرفته از کتاب سال تصویرگران 1395)

سه‌شنبه ۲۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۹:۰۲

خانه فیروزه‌ای > لاله جهانگرد: دوست دارم همه را بخوانم تمام آن­‌چه بر دیوارها نوشته شده تمام دیوارهای صحن‌هایت

دوست دارم

تمام آن­‌ها را

دوباره بنویسم

با دست‌خط خودم

که از درونم می‌آید

دوباره بنویسم

با کلمات خودم

که کلمات قلب‌های من هستند

دوباره بنویسم

شعری برای پنجره‌فولادت

شعری برای صحن گوهرشاد

شعری برای وقت سحر

و شعری برای کبوترها

دوست دارم

همراه صدای نقاره‌ها

شعر بخوانم

و صدایم در دالان‌ها و صحن‌ها بپیچد

تو از این دنیا رفته‌ای

اما روح تو

مرا شاعر کرده است!

 


تصویر: سفر امام رضا‌(ع)، اثر شادی هاشمی‌فشارکی (برگرفته از کتاب سال تصویرگران 1395)

کد خبر 388479

 

https://www.hamshahrionline.ir/news/388479/%D8%B4%D8%B9%D8%B1%D9%89-%D8%A8%D8%B1%D8%A7%D9%89-%D8%AA%D9%85%D8%A7%D9%85-%D8%B5%D8%AD%D9%86-%D9%87%D8%A7%D9%89-%D8%AA%D9%88