***.*** ... گنجینه ... فشارکی ... ها ***.***

****.**** کنز الفشا ر کیو ن ************** Fesharkies's Treasure ****.****

***.*** ... گنجینه ... فشارکی ... ها ***.***

****.**** کنز الفشا ر کیو ن ************** Fesharkies's Treasure ****.****

***.*** ... گنجینه ... فشارکی ... ها ***.***

########## بنام خدا ##########
#پایگاه جامع اطلاع رسانی در موضوعات زیر #
..... با سلام و تحیت .. و .. خوشامدگویی .....
*** برای یافتن مطالب مورد نظر : داخل "طبقه بندی موضوعی " یا " کلمات کلیدی"شوید. ویا کلمه موردنظر را در"جستجو" درج کنید.***

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
محبوب ترین مطالب

چله‌نشینى دستاوردهای انقلاب

سه شنبه, ۱۴ فروردين ۱۳۹۷، ۰۷:۲۸ ق.ظ

چله‌نشینى دستاوردهای انقلاب ، 

چهل سالگی انقلاب  57  تا 97

 

عدد چهل در فرهنگ اسلامی در میان سایر اعداد از جایگاه ویژه ای برخوردار است. این عدد صرفاً یک اعتبار و قرارداد تلقی نمی شود، چرا که برای هر عددی می توانست چنین شود و یا این که از یک پشتوانه تکوینی و تکاملی روند حرکت انسان در ابعاد مادی و معنوی برخوردار است. در این رابطه بهترین منابعی که حق مطلب را درخصوص رموزعدد چهل ،آیات شریفه قرآن و روایات معصومین علیهم السلام تبیین شده است .

 

با تبریک ورود به چهل سالگی نظام ارزشمند جمهوری اسلامی که ثمره انقلاب شکوهمند اسلامی بوده است  . چهل سالی که از فراز و نشیبهای گوناگون و عبور از گردنه های سخت  راست قامت و استوار و پوینده مسیر شکوفایی خود را  در عرصه های گوناگون تحولات بی بدیلی را بوجود اورده و بسیاری از عرصه ها نیز دارای ضعف هایی بوده است ولی افق درخشانی را پیش روی خود دارد.

 

وقتی مبارزات سال 56 و سال 57 در اوج خود بود ، بواسطه نظام اختناق و سرکوب ، پیروزی انقلاب را متصور نبودیم ، و وقتی نظام وابسته ساقط و نظام مردمی برقرار شد ، در باور خیلی ها ، ماندگاری انقلاب متصور نمیشد. اما در استانه چهل سالگی انقلاب قرار گرفته ایم . واکنون نیز که استکبار تحریمهای به اصطلاح فلج کننده را دنبال میکند، شاید به باوربرخی ها چنین بیاید که دشمن به اهداف خود دست خواهد یافت ، لکن تجربه انقلاب و وعده های الهی ، مبین انست که درصورت همت وتلاش وتوکل ، نصرت و پیروزی ملت را بهمراه خواهدداشت.  

 

اکنون زمان انست که راه طی شده متناسب با اهداف الای انقلاب مورد واکاوی و بازبینی قرارگرفته و از گذشته ها عبرت گرفته و ضعفهای گذشته را رفع نمود وافق های روشن را ترسیم  وبراساس سیاستهای کلی نظام چشم انداز مطلوب رادر راستای سند چشم انداز و اجرا نمود  .

 

مراسم چهل سالگی انقلاب اسلامی بایستی فرصتی باشد در راستای توجه به اقدامات گذشته ، وضع موجود ، برنامه های متعالی اینده روشن .

 

 

 

 

 

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۱/۱۴