***.*** ... گنجینه ... فشارکی ... ها ***.***

****.**** کنز الفشا ر کیو ن ************** Fesharkies's Treasure ****.****

***.*** ... گنجینه ... فشارکی ... ها ***.***

****.**** کنز الفشا ر کیو ن ************** Fesharkies's Treasure ****.****

***.*** ... گنجینه ... فشارکی ... ها ***.***

########## بنام خدا ##########
#پایگاه جامع اطلاع رسانی در موضوعات زیر #
..... با سلام و تحیت .. و .. خوشامدگویی .....
*** برای یافتن مطالب مورد نظر : داخل "طبقه بندی موضوعی " یا " کلمات کلیدی"شوید. ویا کلمه موردنظر را در"جستجو" درج کنید.***

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
محبوب ترین مطالب

کارخانه قطعه سازی فشارکی

دوشنبه, ۲ مهر ۱۳۹۷، ۰۵:۲۸ ق.ظ

 

 

کارخانه قطعه سازی فشارکی واقع در اصفهان ، شهرک صنعتی جی با بیش از 18 سال سابقه در زمینه ساخت و تولید انواع قطعات صنعتی ، خودرو و ... با دستگاه های تراش و فرز پیشرفته CNC، ساخت کشورهای ژاپن، آمریکا، روسیه فعالیت دارد. در حال حاضر علاوه بر حضور موثر در عرصه تولید با کادری مجرب و متخصص بیش از 70 نیرو ، توانایی ارائه خدماتی چون ابزارسازی ، مهندسی معکوس و طراحی و ساخت انواع فیکسچر و تکنولوژی ساخت و راه اندازی و چیدمان خطوط تولید ، همچنین خدمات اندازه گیری و پایش را دارا می باشیم.

 

 

http://www.farmankhodro.com/pages/view/pageid/49/lang/fa

 

شرکت فرمان خودرو سپاهان در سال 1378 با هدف طراحی و تولید سیستم‌های فرمان انواع خودرو آغاز به کار نمود. این شرکت با استفاده از توانایی‌های کادر مهندسی خود توانست به لطف الهی، در زمانی کوتاه مجموعه جعبه فرمان‌های مکانیکی خاور و نیسان جونیور را تولید و به تائید مراجع معتبر داخلی و خارجی برساند و پس از آن به ترتیب موفق به تولید مجموعه محور فرمان مزدا 2000، مجموعه محور فرمان پراید، مجموعه جعبه فرمان آذرخش، مجموعه جعبه فرمان مزدا 2000 ، مجموعه فرمان وانت شوکا و مجموعه جعبه فرمان جدید وانت پیکان گردید. شرکت فرمان خودرو در کارخانه‌ای به مساحت 12400 مترمربع در دو شعبه در شهرک صنعتی جی اصفهان واقع می‌باشد و در حال حاضر 180 نفر پرسنل دارد که از این تعداد، 23 نفر لیسانس، 7 نفر فوق لیسانس و 1 نفر PHD می‌باشد. ضمناً این شرکت موفق به اخذ استاندارد ISO/TS 16949-2009 در زمینه طراحی و تولید مجموعه جعبه فرمان و مجموعه محور فرمان از DQS آلمان در 5 ساله اخیر گردیده است. شرکت فرمان خودرو در سال 1388 اولین نمونه مجموعه آزمایشگاهی جعبه فرمان هیدرولیک بال اسکرو را در داخل کشور با موفقیت طراحی و نمونه‌سازی نمود که در آینده نزدیک شاهد استفاده از این جعبه فرمان بر روی خودروهای نیسان دیزل و سایر تولیدات مشابه خواهیم بود. برنامه آینده این شرکت نیز، ساخت و تولید کلیه جعبه فرمان‌های هیدرولیک بال اسکرو می‌باشد که این امر موجب تحولی چشم‌گیر در صنعت خودرو و رونق اقتصادی کشور و همچنین جلوگیری از خروج مبالغ هنگفتی ارز از کشور خواهد شد.

 

http://www.farmankhodro.com/page/fa-45/%D9%85%D8%B9%D8%B1%D9%81%DB%8C-%D8%B4%D8%B1%DA%A9%D8%AA-%D9%81%D8%B1%D9%85%D8%A7%D9%86-%D8%AE%D9%88%D8%AF%D8%B1%D9%88

اهداف کلان و استراتژی ها

استراتژی های انتخاب شده:

افزایش توان فنی
بهبود مدیریت منابع انسانی
کاهش هزینه های سربار
افزایش توان رقابتی
افزایش بهره وری
ساخت داخل نمودن قطعات استراتژیک ومقرون به صرفه
توسعه زیرساختهای شرکت

اهداف کوتاه مدت ( سال 1394)

1-حرکت به سمت تنوع تولیدات شرکت.
2-افزایش توان رقابتی شرکت وتلاش در جهت کسب افزایش سهم بازار.
3- تولید جعبه فرمان رک وپنیون هیدرولیک.
4- توجه به نیاز مشتریان و افزایش میزان رضایتمندی آنها.  
5- توسعه و اجرای  بهبود مستمر و همچنین فرهنگ کیفیت در کلیه سطوح شرکت.
6- افزایش بهره وری وکاهش هزینه های سربار.
7- تلاش در جهت بهبود مدیریت منابع انسانی وپیاده سازی سیستم نظام پیشنهادات در راستای ارتقاء سطح کیفیت وافزایش راندمان تولید.  
8- استفاده از تکنیکهای نوین کیفیت (6 سیگما،SPC،MSA و...)جهت بهبود کیفیت محصولات وحرکت به سمت ضایعات صفر.
9- تلاش در جهت کسب نوآوری و توجه به خلاقیت.
10- جلب اعتماد کارکنان برای استمرار کار در شرکت.
11- تسهیل ارتباطات ومشارکت با شرکت های خارجی طرف قرارداد بمنظور تامین به موقع قطعات
12- آموزش مستمر نیروی انسانی در کلیه سطوح شرکت به منظور ارتقاء روح معنوی و سطح تخصص و مهارت های فنی آنها.
13-شناسائی بازار های هدف صادراتی.
 

http://www.farmankhodro.com/page/fa-70/%D8%A7%D9%87%D8%AF%D8%A7%D9%81-%DA%A9%D9%84%D8%A7%D9%86-%D9%88-%D8%A7%D8%B3%D8%AA%D8%B1%D8%A7%D8%AA%DA%98%DB%8C-%D9%87%D8%A7

شم انداز و ماموریت ها

چشم انداز شرکت فرمان خودرو  سپاهان ( آرمان (Vision) )


آرمان شرکت فرمان خودرو عبارت است از رسیدن به موقعیتی که در آن: 

1- جایگاه ویژه ای در امر تأمین نیاز های صنعت خصوصا صنعت خودرو در داخل کشور از طریق :
الف) توسعه پایدار و همه جانبه در راستای تولیدات شرکت با بهره گیری از دانش روز دنیا و تکیه بر تخصص کارشناسان داخلی
 ب) افزایش تنوع تولید و کیفیت برتر.
2- رضایت  مشتریان به عنوان یک اصل اساسی مدنظر قرارگیرد.
3- ایجاد سازمانی  نوآور و پویا
4- ارتقاء شرکت به مجهزترین مرکز فنی و تخصصی  با استفاده از تکنیک های روز دنیا و اطمینان به نیروی فنی و مهندسی شرکت از طریق دست یابی به دانش فنی و بومی سازی تولید انواع شیر هیدرولیک و جعبه فرمان هیدرولیک رک و پینیون  با اتکاء و اطمینان به نیروهای فنی و مهندسی شرکت

 مأموریت (Mission)

شرکت فرمان خودرو سپاهان در حال حاضر تولید کننده سیستم های مکانیکی فرمان خودروها می باشد و با ید جهت تضمین آینده خود علاوه بر حفظ و گسترش فعالیت های فعلی، اقدام به کسب دانش فنی تولید انواع جعبه فرمان های  هیدرولیکی ومحورهای فرمانهای پیشرفته و محور فرمان الکتریکی نماید .
این شرکت با حضور فعال و مؤثر خود در صنعت کشور، ضمن بومی کردن ساخت قطعات و مجموعه ها ی فوق الذکر می تواند، جلوگیری از خروج ارز و کسب سود مناسب برای سهامداران خود و با ایجاد فرصت های شغلی جدید،  به رفع بخشی از معضلات اجتماعی نیز کمک نماید.
اعتقاد راسخ به رعایت اصول کیفیت و مرغوبیت کالا، توجه به نیاز مشتریان و جلب رضایت آنها و توان این شرکت در طراحی و مهندسی آنرا از دیگر شرکت های مشابه متمایز نموده است.
مشتریان این شرکت در حال حاضر شرکت های سازه گستر سایپا، بهمن موتور، ساپکوو زامیاد می باشند . 
همچنین صادرات محصولات ، جزء برنامه های آینده آن است. و لذا بازار هدف در حال حاضر ایران و در آینده سایر کشورها خواهد بود.
هم اکنون تولیدات این شرکت عبارتند از: جعبه فرمان نیسان، محور فرمان مزدا، جعبه فرمان مزدا، محور فرمان پراید، جعبه فرمان وانت پیکان، محور فرمان طرح جدید وانت پیکان،جعبه فرمان طرح جدید نیسان ، محور فرمان طرح جدید نیسان و کشویی فرمان طرح جدید نیسان که همگی مستقیما در خطوط تولید خودرو داخلی مورد استفاده قرار می گیرند  و در آینده انواع جعبه فرمان های هیدرولیکی ( برای خودروی وانت نیسان ) می باشد.
این شرکت نسبت به سنوات گذشته تفاوت های اساسی نموده است که عبارتند از: تجهیز شرکت به ماشین آلات  مخصوص٬ مدرنCNC و رول بهره برداری از آزمایشگاه مستقل و مجهز جعبه و محور فرمان٬ تجهیز شرکت به دستگاه CMM ٬ ضخامت سنج رنگ ٬انواع گیج های اصلی و استاندارد و سایرتجهیزات کنترلی٬ راه اندازی خط رنگ الکتروستاتیک، ایجاد تنوع در تولیدات و افزایش تیراژ تولید به بیش از چندین برابر، کاهش ضایعات و دیگر هزینه های تولید، ساخت و بهینه سازی گیج وفیکسچرها، بر خورداری از سیستم های مدیریت کیفیت و بالا رفتن سطح دانش فنی و مهارت کارکنان و همچنین ایجاد توسعه فضای تولید در محل کارخانه جدید از جمله اقدامات شاخص می باشد .
لازم به توضیح است که مهمترین مأموریت این شرکت تأمین اطمینان لازم برای مصرف کننده نهائی با تولید محصولات مطلوب با شعار (کیفیت و ایمنی حق مصرف کننده نهایی است) می باشد.

 

http://www.farmankhodro.com/page/fa-71/%DA%86%D8%B4%D9%85-%D8%A7%D9%86%D8%AF%D8%A7%D8%B2-%D9%88-%D9%85%D8%A7%D9%85%D9%88%D8%B1%DB%8C%D8%AA-%D9%87%D8%A7

 

رکای تجاری خارجی

شرکای تجاری خارجی شرکت فرمان خودرو:

شرکت واندا (WANDA)

شرکت هنگ لانگ (HENG LONG)

شرکت شیبائو (SHIBAO)

شرکت نیوسان (NEWSUN)

شرکت یونیون (UNION)

شرکت وات اسپانیا (WAT)

شرکت شندونگ (Shandong)

 

http://www.farmankhodro.com/page/fa-65/%D8%B4%D8%B1%DA%A9%D8%A7%DB%8C-%D8%AA%D8%AC%D8%A7%D8%B1%DB%8C