***.*** ... گنجینه ... فشارکی ... ها ***.***

****.**** کنز الفشا ر کیو ن ************** Fesharkies's Treasure ****.****

***.*** ... گنجینه ... فشارکی ... ها ***.***

****.**** کنز الفشا ر کیو ن ************** Fesharkies's Treasure ****.****

***.*** ... گنجینه ... فشارکی ... ها ***.***

########## بنام خدا ##########
#پایگاه جامع اطلاع رسانی در موضوعات زیر #
..... با سلام و تحیت .. و .. خوشامدگویی .....
*** برای یافتن مطالب مورد نظر : داخل "طبقه بندی موضوعی " یا " کلمات کلیدی"شوید. ویا کلمه موردنظر را در"جستجو" درج کنید.***

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
محبوب ترین مطالب

کتاب گنجینه معارف شهدا  (آخرین سفارشها و نواهای آسمانیان فشارکی) 

 

منبع : کتاب  کتاب گنجینه معارف شهدا  (آخرین سفارشها و نواهای آسمانیان فشارکی) ، ستاد یادواره شهدا ،  سیدجواد هاشمی فشارکی ، انتشارات وانیا ، 1397، ص 126 الی 130

 

شهدای گرانقدر فشارکی درخصوص رهبری انقلاب اسلامی و ولی فقیه چنین وصیت کرده‌اند:

  1. با سلام و درود به امام زمان (عج) و به رهبر عزیزم پیر جماران، یاور رزمندگان، حامی مستضعفین خمینی بت شکن (شهیدامیر حسین نقیان فشارکی )
  2. با سلام به رهبر کبیر انقلاب و با سلام به رزمندگان اسلام و مجروحین جنگی (شهید مرتضی سلمانی فشارکی)
  3. آرمان‌های انقلاب و امام را دنبال کنید.( شهید رضا جعفری فشارکی)
  4.  تو‌ ای امام از ما راضی باش و خشنود که برای احیای دین و دفاع از دین، تمامی اعضای بدن و جانمان را هدیه می‌دهیم تا اسلام و قوانین حیات بخش آن در سراسر جهان گسترش یابد (شهید مهدی سلمانی فشارکی )
  5. دشمنان اسلام همه کمر به نابودی اسلام و مسلمین بسته‌اند. و همه دست به هم داده و می خواهند که مکتب توحید و عدالت و ولایت را از بن برکنند. تا اثری از آن نماند و اسمی از اسلام باقی نماند و به مکیدن خون مسلمین و استعمار واستثمار کردن و حکومت فرعونی خود تداوم بخشند و این امت اسلام همانند برده و بنده‌ای در جلوی آنها به خاک بیافتد. اما تا شمع وجود دارد، و تا رهبریت ما در دست ولایت و نایبان ایشان باشند به اسلام عزیز گزندی نخواهد رسید. و فعالیت آنان به نابودی خود کمک می کند. ولی در این میان امت اسلام است،که باید با عمل ثابت کند که پیرو واقعی اسلام است.و عاشقان حسین(ع) باید عشق خود را ثابت کنند. وگرنه با کلام و زبان معاویه و یزید و صدام و طرفداران اسلامند. فقط با زبان اسلامی بودن همانند اسلامی بودن ملی گراها و غربزدگان و شرق زدگان است. مثل اسلامی بودن گرانفروشان و محتکران و مسرفین است. (طلبه شهید حسین محمدی فشارکی)
  6. امروز کناری نشستن و دم فرو بستن خطاست. و یا امروز کناری نشین و دم از نبودن بزن. امروز روز مخالفت نیست.امروز روز مخالفت نیست. امروز روز تفریح نیست. امروز روز فداکاری است. روز خدمت است. امروز روز پشتیبانی در اسلام است امروز لبیک گفتن به حسین زمان است. و امروز روز ایثار تا شهادت است (طلبه شهید حسین محمدی فشارکی)
  7. امروز امام خمینی نایب بر حق امام مهدی (عج) علیه السلام می‌باشد.(شهید سید عباس هاشمی فشارکی)
  8. خدانگهدار همگی شما امام را دعا کنید. (شهید محمد علی مطلبی فشارکی)
  9. و اما گناه بزرگم، عدم قدر شناسی و درک وجود پاک رهبرم(شهید امیر حسین نقیان فشارکی)
  10. توصیه می‌کنم از اسلام و روحانیت مبارز وآگاه، مخصوصاً امام عزیزم، آن رهبر دل شکسته دین خدا و عاشق حسین(ع) و مهدی(عج) که تا به حال اسلام عزیز را به این مرحله رسانده حمایت کرده که براستی راهگشای خوبی هست و دست‌های خلاف خدا و قرآن و اسلام را قطع نموده و همیشه خط‌ها و باطل‌ها را بشناسید (شهید امیر حسین نقیان فشارکی)
  11. در نظام اسلامی تا وقتی مردم پیرو ولایت فقیه باشند. توصیه‌ای که ائمه(علیهم السلام) نیز درباره‌ی ولایت در حکومت اسلامی کرده‌اند این بود که مردم باید پیرو باشند یعنی اینکه نه جلوتر از ولی فقیه حرکت کنند و نه بافاصله‌ی زیاد از پشت سر. این مسأله بیانگر آن است که مردم در حکومت اسلامی باید بینش عمیقی نسبت به سخنان و رفتار ولی خود داشته باشند و مسایل را با درایت بررسی کنند. (شهید جواد خوشبخت فشارکی )
  12. همسرم! اگر به زیارت امام نائل شدی هر چهار فرزندم را به دور امام بگردان (شهید سید ابالفضل هاشمی فشارکی)
  13. سلام من بر... و حضرت مهدی (عج) امام زمانم و بر نایب برحقش، خورشید درخشان فقاهت و سیاست حضرت امام خمینی روحی له الفداء و....( شهید حسین اثنی عشری).
  14. سلام بر ملت ایران ملتی که همه با هم با پیروی از رهبر عزیزمان و با در کف گذاشتن جان خود تمام سختیها را به جان خریدیم و منافقان و متجاوزان را نابود کرده و در مقابل اجانب ایستادگی می‌کنند. (شهید ابراهیم محمدی فشارکی)
  15. امام و نماز جمعه را فراموش نکنید، که دشمن شکن است و اتحاد مسلمین بگفته امام امت در آن است... امام را دعا کنید. (شهید علی اصغر نقیان فشارکی)
  16. به امام دعا کنید (شهید یحیی احمدی فشارکی)
  17. خدایا خدایا تا انقلاب مهدی(عج) تو را به جان مهدی خمینی را نگه دار. (شهید یحیی احمدی فشارکی)
  18. خالصانه‌ترین سلام خود را به امام عزیز رهبر انقلاب و بنیانگذار جمهوری اسلامی تقدیم می‌دارم. سلام بر امام عزیز. (شهید رضا احمدی فشارکی)
  19. و بر امام عزیز دعا کنید. (شهید رضا احمدی فشارکی)
  20. خدایا زبانم توانایی تشکر از امام خمینی را ندارد امیدوارم با جان و خون خویش بتوانم از آن قدردانی و تشکر کنم. (شهید رضا احمدی فشارکی)
  21. امام را تنها نگذارید و در خط او قدم بردارید باور کنید که امام عزیز یکی از بزرگ‌ترین الطاف و منت‌های خداوندی بود که بر سر ما نهاد اخلاق و رفتار او را سرمشق رفتار خود قرار دهید و دست از بیعت با او برندارید. (شهید مرتضی احمدی فشارکی)
  22. در آخر می‌خواهم که خدا فرج امام زمان(عج) را نزدیک و طول عمر رهبر را زیاد نماید (شهید امیرحسین آقاجانی فشارکی)
  23. با درود و سلام بر رهبر کبیر انقلاب اسلامی امام خمینی و امت شهیدپرور ایران وصیت خود را به شرح زیر می‌نویسم: (شهید سید حسین حسینی فشارکی)
  24. و با سلام بر بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران امام خمینی. که دریاها باید خروش و کوه‌ها استقامت را از او یاد بگیرند. او که در آن سوی مرز شب سخن از روز می‌گوید. (شهید جواد حاج شریفی فشارکی)
  25. و در آخر می‌خواهم که امام و امـت و رزمـندگـان اسـلام و مـجروحین را دعا کنید. «والسلام» خدایا خدایا تا انقلاب مهدی خمینی را نگه دار (شهید مرتضی سلمانی فشارکی)
  26. بسم الله الرحمن الرحیم درود به رهبر عزیزمان، رهبر مسلمانان جهان و منجی بشریت، ابراهیم زمان و فرمانده کل قوا خمینی عزیز...سلام بر ملت غیور ایران، ملتی که همه با هم با پیروی کردن از رهبر عزیزمان و با در کف گذاشتن جان خود تمام سختی‌ها را به جان خود خریده و منافقان و متجاوزین را نابود کرده و در مقابل اجانب ایستادگی می‌کنند. (شهید ابراهیم محمدی فشارکی)
  27. امام را با قلب پاک دعا کنید که الان نعمت بزرگی است که در دست شماست. (شهید ابراهیم محمدی فشارکی)
  28. باید در هر مرحله با روشن کردن خطوط خط اصیل اسلام را که همان خط رهبر است و خط رهبر هم خط انبیاء است را انتخاب کرده و با قدم‌های ثابت در آن قدم بردارید. (شهید محمد مطلبی فشارکی، فرزند رمضان)
  29. و با سلام و درود بر منجی عالم بشریت مهدی موعود صاحب‌الزمان(عج) و نایب برحقش فرمانده کل قوا خمینی روح خدا، الحمدالله که به لطف خداوند متعال توفیق الهی شامل حالم شد که در زمان نایب برحق امام زمان (عج) خمینی بت شکن در جنگ سپاه اسلام با سپاه کفر تحت فرماندهی مولایمان امام زمان (عج) با آگاهی و یقین تمام شرکت کنم به هل من ناصر ینصرنی رهبر و مرجع بزرگوارم و نایب امام زمانم جواب مثبت دهم و به سوی جبهه‌های حق علیه باطل بروم و با کفار بعثی بجنگم اگر در این راه توفیق شهادت نصیبم شد شما هیچ ناراحت نباشید زیرا من به معبود و هدف خود رسیده‌ام (شهید احمدرضا مطلبی فشارکی)
  30. با درود به رهبر کبیر انقلاب اسلامی ایران او با درود به شهیدان اسلام و شهیدان انقلاب اسلامی ایران (شهید نجفعلی مطلبی فشارکی)
  31. برای فرج آقا امام زمان (عج) و طول عمر به رهبر کبیر انقلاب دعا کنید،... رحیم مطلبی فشارکی
  32. و رهبر انقلاب ما فرمود اگر همه ی ما 36 میلیون نفر بجنگیم و کشته شویم مهم نیست چون شهید می‌شویم ولی مبادا روزی خدای نخواسته منحرف بشویم و مکتب ما از بین برود... و از شما، ‌ای ملت عزیز می‌خواهم که امام را تنها نگذارید و همیشه دعا به امام کنید و هم چنین روحانیت را چون روحانیت همانا شاخه ی بزرگی از انقلاب است و باید راه شما راه روحانیت مبارز باشد، (شهید مصطفی مطلبی فشارکی)
  33. من چون یکی از فرزندان این آب و خاک و در ایران انقلابی اسلامی به رهبری امام خمینی کردیم و چون انقلاب‌مان اسلامی است و اسلام مخالف ظلم و استبداد می‌باشد...و من چون فردی مسلمانم به فرموده امام امت خمینی بت شکن به کمک برادران رزمنده خود در جبهه‌های جنگ می‌روم تا دشمن کافر را شکست دهیم و انشاء الله با پیروزی بر می‌گردیم و اگر هم که خدا شهادت را نصیبم کرد اولاً برای من گریه نکنید و برای من ناراحت نباشید به حال کسانی گریه کنید که قدر این انقلاب و امام را نمی‌دانند و نمی‌فهمند. (شهید محمد مطلبی فشارکی فرزند علی)
  34. سلام مرا به امام خمینی برسانید دیگر عرضی ندارم. والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته. (شهید محمد مطلبی فشارکی فرزند علی)
  35. با درود بر حضرت مهدی عج الله تعالی فرجه و نایب برحقش خمینی بت شکن و امید امت و امام... وصیت‌نامه‌ام را شروع می‌کنم. (شهید ابوالفضل نقیان فشارکی)
  36. با سلام و درود به امام زمان (عج) و به رهبر عزیزم پیر جماران، یاور رزمندگان، حامی مستضعفین خمینی بت شکن و با درود و سلام فراوان به تمام شهدای راه حق و حقیقت و عدالت و به تمام مجروحین و معلولین انقلاب اسلامی و به تمام امت شهید داده اسلام. (شهید امیرحسین نقیان فشارکی)
  37. آری حسین فاطمه (ع)، اگر در آن روز نبودیم که به صدای هل من ناصر ینصرنی تو لبیک گوییم ولی اینک به رهبرم لبیک می‌گویم و به جبهه‌ها روی می‌آوریم. (شهید امیرحسین نقیان فشارکی)
  38. همیشه یاد خدا باشید. پیرو ولایت فقیه باشید. خدایا خدایا ستاره‌ها که رفتند تو خورشید را نگه‌دار -خدایا خدایا تا انقلاب مهدی (ع) حتی کنار مهدی خمینی را نگه‌دار -السلام علیکم و رحمه الله و برکاته. امیرحسین نقیان فشارکی. عاشق حسین (ع)
  39. با سلام و درود بر منجی عالم بشریت مهدی موعود صاحب الزمان و نایب برحقش فرمانده کل قوا خمینی روح خدا.... الحمدالله که به لطف خداوند متعال توفیق الهی شامل حالم شد که در زمان نایب برحق امام زمان (عج) خمینی بت شکن در جنگ سپاه اسلام با سپاه کفر تحت فرماندهی مولایمان امام زمان (عج) با آگاهی و یقین تمام شرکت کنم به هل من ناصر ینصرنی رهبر و مرجع بزرگوارم و نایب امام زمانم جواب مثبت دهم و به سوی جبهه‌های حق علیه باطل بروم و با کفار بعثی بجنگم اگر در این راه توفیق شهادت نصیبم شد شما هیچ ناراحت نباشید زیرا من به معبود و هدف خود رسیده‌ام (شهید احمدرضا مطلبی فشارکی)
  40. ... دست از امام و انقلاب اسلامی برندارید... پیرو روحانیت بیدار و دلسوز هم چون.... و خامنه‌ای و.... و امثال آن‌ها باشید که این‌ها دلسوز واقعی ملت عزیز ما هستند (شهید نجفعلی مطلبی فشارکی)
  41. درود بر پیرمرد هشتاد ساله‌ای که 36 میلیون نفر را نجات داد...از درگاه خداوند متعال خواستار طول عمر ایشان هستیم و از خداوند می‌خواهم که او را تا انقلاب مهدی (عج) نگه دارد. (شهید نجفعلی مطلبی فشارکی)
  42. روح منی خمینی -بت شکنی خمینی- خدایا خدایا تا انقلاب مهدی(عج) خمینی را نگه‌دار (شهید علی محمد مطلبی فشارکی)
  43. با درود بر حضرت مهدی عج الله تعالی فرجه و نایب برحقش خمینی بت شکن (شهید ابوالفضل نقیان فشارکی)
  44.  امام را دعا کنید و.... امام را دعا کنید تا انقلاب مهدی زنده بماند. (شهید ابوالفضل نقیان فشارکی)
  45. امام امت و روحانیت را حفظ کنید و امام عزیزمان را همیشه دعا کنید(شهید اصغربورانی)
  46. پیرو ولایت فقیه باشید. (شهید امیر حسین نقیان فشارکی)
  47. از ولایت فقیه و خط رهبری دفاع کنید(شهید اسدالله محمدی فشارکی )
  48. امام را تنها نگدارید. (شهید مرتضی غلامی فشارکی)
  49. و پشتیبان امام و انقلاب باشید(شهید مجیدمطلبی فشارکی)
  50. و با درود بر نایب بر حقش آن روح خدا که این چنین با سخنان و اعمال پیامبر گونه‌اش این سیل خروشان حرکت امّت حزب الله را به یاری خداوند متعال و بازوی امام زمان(عج) رهبری می‌کند، خروشان و قاطع در برابر ابر قدرت‌های شرق و غرب و عوامل داخلی آنها برخورد می‌کند(شهید محمود محمدی فشارکی)
  51. و به ندای رهبر لبیک گوئید تا ظالمین از بین بروند. ( شهید ابوالفضل نقیان فشارکی)
  52. همه ما می‌دانیم انقلابی که در ایران شد یک انقلاب اسلامی است این روحانیت متعهد و مبارز بود که در صدر این انقلاب کار می‌کرد ما قدر این زحمات را بدانیم و همیشه پیرو آنها باشیم ما باید همیشه پیرو ولایت فقیه باشیم تا جان در بدن داریم از پیروی ولایت فقیه دست برنداریم. ( شهید ابراهیم محمدی فشارکی)
  53. امام و نماز جمعه را فراموش نکنید. (شهید علی اصغر نقیان فشارکی)
  54. امروز روز پشتیبانی در اسلام است امروز، روز لبیک گفتن به حسین زمان است. (طلبه شهید حسین محمدی فشارکی)
  55. امام را، امام را، امام را، تنها نگذارید. (شهید مهدی سلمانی فشارکی)
  56. امام را تنها نگذارید. امام را دعا کنید. (شهید ابوالفضل نقیان فشارکی)
  57. امام را یاری کنید و به فرامین امام گوش دهید و راه شهداء و هدف آنها را ادامه دهید و نگذارید خون شهداء پایمال شود و همیشه در صحنه حضور داشته باشید و آرمان‌های انقلاب و امام را دنبال کنید. (شهید رضا جعفری فشارکی)
  58. پشتیبان ولایت فقیه باشید و دستورات ولی فقیه را مانند حرف امام زمان (عج) بدانید. اخلاق و رفتار او را سر مشق رفتار خود قرار دهید و از بیعت با او دست برندارید. (شهید مرتضی احمدی فشارکی)
  59. به عنوان آخرین وصیت به همه‌ی بازماندگان.... تقاضا مندم تا لحظات آخر دست از یاری اسلام و امام امت بر ندارید و راه شهدای انقلاب اسلامی را ادامه دهند. (شهید عباس مطلبی فشارکی)
  60. و اما امام عزیز را این پیر جماران را این نائب بر حق امام زمان را این اسطوره مقاومت را این رهبر تمام مستضعفان جهان را دعا کنید. دعا کنید. دعا کنید. دعا کنید و به سخنان او گوش فرا دهید و او را تنها نگذارید آنها را دعا کنید امام را فراموش نکنید. (شهیدجعفر جعفری فشارکی فرزند قدم علی).
  61. سفارش من به همه مردم ایران این است که همواره پشتیبان امام باشید و پشت سر امام حرکت کنید (شهید مرتضی مطلبی فشارکی فرزند حسن)
  62. و پیامی برای مردم: یک لحظه امام امت را ترک نکنید و مثل مردم کوفه نباشید که آن لحظه به امام زمان (عج) ظلم شده است. (شهید مهدی مطلبی فشارکی فرزند محمد علی)
  63. باید در هر مرحله با روشن کردن خطوط، خط اصیل اسلام را که همان خط رهبر و انبیاء عظام است را انتخاب نموده و با قدم‌های ثابت و استوار در آن پای نهیم. (شهید محمد مطلبی فشارکی فرزند رمضان)
  64. دست از امام و انقلاب اسلامی برندارید(نجف علی مطلبی فشارکی)
  65. ما ملت ایران و جوانها تا زنده هستیم و تا خون در رگ‌هایمان است امام عزیز و پیروان خط او را تنها نخواهیم گذاشت. و با یاری خدا چنان دشمنان اسلام را سرکوب کنیم که نتوانند از جای بلند شوند و با خون خود درخت اسلام را آبیاری می‌کنیم و اگر هم زنده بمانیم نخواهیم گذاشت که ظالمین بر ما حکومت کنند. (شهید ابوالفضل نقیان فشارکی)
  66. ای جوان‌ها بر شما واجب است که جبهه‌ها را پر کنید و به ندای رهبر لبیک گوئید تا ظالمین از بین بروند. ای مردم روحانیت خط امام را تنها را نگذارید. این‌ها بودند که ما را زیر بار ظلم نجات دادند. ما آخر از این دنیا خواهیم رفت پس چه بهتر بیایم و در راه خدا شهید شویم. (شهید ابوالفضل نقیان)
  67. از اقوام و عزیزان و همسایگان عزیز و ملت پر شکوه ایران می‌خواهم که امام را تنها نگذارید و امام را دعا کنید و این تفرقه‌هایی که دشمن می‌خواهد در ما بیندازد با آن مبارزه کنید و آن حرف‌ها را گوش نکنیم و برای رضای خدا آنرا ادامه دهیم. (شهید ابوالفضل نقیان فشارکی)
  68.  امیدوارم مردم در تمامی عرصه‌ها علی الخصوص مشارکت و عضویت در نیروهای انقلابی که از منظر مقام عظمای ولایت امام خمینی مناسب‌ترین بستر جهت تعمیق باورهای دینی و حفظ دستاوردهای انقلاب و محور اقتدار نظام هستند فعال و پر نشاط باشند ودست از امام و ولایت فقیه بر ندارند و اموری که ولایت فقیه بر آنها تکیه دارد را مهم بدانند(شهید جواد خوشبخت فشارکی)
  69. در نظام اسلامی تا وقتی مردم پیرو ولایت فقیه باشند. دشمنان هیچ ترفندی برای ضربه زدن به نظام اسلامی ندارند. توصیه‌ای که ائمه(علیهم السلام) نیز درباره‌ی ولایت در حکومت اسلامی کرده‌اند این بود که مردم باید پیرو باشند یعنی اینکه نه جلوتر از ولی فقیه حرکت کنند و نه بافاصله‌ی زیاد از پشت سر. این مسأله بیانگر آن است که مردم در حکومت اسلامی باید بینش عمیقی نسبت به سخنان و رفتار ولی خود داشته باشند و مسایل را با درایت بررسی کنند. (شهید جواد خوشبخت فشارکی)
  70. ... می‌خواهم که پیرو ولایت و خط رهبری باشند و راه امام خمینی (ره) را ادامه دهند. (شهید سید حسین حسینی فشارکی)
  71. باور کنید، امام عزیز یکی از بزرگترین الطاف ومنت‌های خداوندی بود، که بر سر ما نهاد. و اخلاق و رفتار او را سر مشق رفتار خود قرار دهید. و از بیعت با او دست برندارید. (شهیدمرتضی احمدی فشارکی)
  72. آری حسین فاطمه(ع)، اگر در آن روز نبودیم که به صدای هل من ناصر ینصرنی تو لبیک گوییم، ولی اینک به رهبرم لبیک می‌گوییم و به جبهه‌ها روی می‌آوریم. (شهید امیر حسین نقیان فشارکی)
  73. آری هیچ وقت حسینیه دلهامان اینقدر شلوغ نبوده است.کاروانیان حسینی دسته، دسته و فوج فوج به ریسمان الهی چنگ زده و با شعار لبیک یا خمینی روانه‌ی دیار عشاق می‌شوند و گاه در این راه به دیدار محبوب خود می‌شتابند(شهید جواد حاج شریفی)
  74. سلام بر امام امت و امت شهید پرور - پشتیبان امام باشید که این دعای تمام رزمندگان و امت قهرمان است ( که " تا خون در رگ ماست خمینی رهبر ماست ") (شهید مهدی عظیمی)
  75. پیام دیگرم به شما ملت این است که امام امت را هیچ وقت تنها نگذارید.... به امام دعا کنید (شهید یحیی احمدی فشارکی)
  76. ای برادران فرمانبردار ولایت فقیه باشید، و خدا را همیشه در نظر بگیرید و اسلام‌تان را از اسلام روحانیت جدا نسازید. (شهید رضا احمدی فشارکی)
  77. پشتیبان ولایت فقیه باشید دستورات فقیه عالیقدر را مانند حرف امام بدانید و طبق آیه قرآن که می‌فرماید: «یا أَیُّهَا الَّذینَ آمَنُوا أَطیعُوا اللَّهَ وَ أَطیعُوا الرَّسُولَ وَ أُولِی الْأَمْرِ»[1] خدا و رسولش را اطاعت کنید و هم چنین ولی امرتان. (شهید مرتضی احمدی فشارکی)
  78. و حال توصیه‌هایی به برادران و خواهرانم چه ایمانیم و چه اصلیم: از همه می‌خواهم که رهبر را تنها نگذارند. (شهید امیرحسین آقاجانی فشارکی)
  79. از خانواده خود می‌خواهم که پیرو ولایت و خط رهبری باشند و راه امام خمینی را ادامه دهند. (شهید            )
  80. و تو‌ ای امام از ما راضی باش و خشنود که برای احیای دین و دفاع از دین، زبان و تمامی اعضای بدن و جان مان را هدیه می‌دهیم تا اسلام و قوانین حیات بخش در سراسر جهان گسترش یابد و پیام من این است به شما ملت غیور که بدانید ما می‌رویم، تا راه حسین (ع) را ادامه دهیم و شما نیز چنین باشید و... و فقط گوش به فرمان امام امت باشید و از تفرقه بپرهیزید و فقط حرف یک نفر این هم امام را امام را امام را تنها نگذارید. (شهید مهدی سلمانی فشارکی)
  81. مادرم و برادرانم از شما تقاضا می‌کنم آن‌هایی که پیرو خط سرخ امام خمینی نیستند و به ولایت او......  گوش به فرمان امام خمینی باشید. (شهید مجید محمدی فشارکی)
  82. دست از امام و ولایت فقیه برندارید و با مشت بر دهان آن‌هایی که درصدد از بین بردن ولایت فقیه می‌باشند بزنید. (شهید مهدی مطلبی فشارکی فرزند علی اصغر)
  83. و دست از امام خمینی کبیر برندارید، از روحانیت در خط امام حمایت کنید....و همیشه و همه جا مطیع فرامین امام باشید و به فرمان او عمل کنید و سرپیچی از فرامین امام سرپیچی کردن از فرامین امام زمان است. (شهید احمدرضا مطلبی فشارکی )
  84. چند مطلب نصیحت که با ملت ایران دارم این است که اول دست از امام و انقلاب اسلامی برندارید (شهید نجف علی مطلبی فشارکی)
  85. پیرو روحانیت بیدار و دلسوز هم چون.... و خامنه‌ای و.... و امثال آن‌ها باشید که این‌ها دلسوز واقعی ملت عزیز ما هستند (شهید نجف علی مطلبی فشارکی)
  86. ای ملت گرامی و مجاهد سخنم با شماست، مبادا در این زمان دست یاری از موسی زمان خود بردارید و او را تنها گذارید که اوست یاور و رهبر حق و کوبنده هر ظالم و ستمگری. (شهید رحیم مطلبی فشارکی)
  87. دست از خط امام برندارید و با شعار « لا شرقیه و لا غربیه، جمهوری اسلامی به راه خود ادامه دهند....روح منی خمینی - بت شکنی خمینی - خدایا خدایا تا انقلاب مهدی خمینی را نگهدار(شهید علی محمد مطلبی فشارکی)
  88. برای فرج آقا امام زمان (عج) و طول عمر به رهبر کبیر انقلاب دعا کنید،. والسلام، رحیم مطلبی فشارکی - خدایا خدایا تا انقلاب مهدی (عج) خمینی را نگه دار...... نستوه برای نصر اسلام محافظ بفرما (شهید رحیم مطلبی فشارکی)
  89. و از شما‌‌ ای ملت عزیز می‌خواهم که امام را تنها نگذارید و همیشه دعا به امام کنید (شهید مصطفی مطلبی فشارکی)
  90. اما شما مردم حزب الله، این ولایت فقیه را که نور چشمان ماست حفظ کنید. (شهید محسن سوریان)
  91.  

    [1] سوره نسا آیه 59: