***.*** ... گنجینه ... فشارکی ... ها ***.***

****.**** کنز الفشا ر کیو ن ************** Fesharkies's Treasure ****.****

***.*** ... گنجینه ... فشارکی ... ها ***.***

****.**** کنز الفشا ر کیو ن ************** Fesharkies's Treasure ****.****

***.*** ... گنجینه ... فشارکی ... ها ***.***

########## بنام خدا ##########
#پایگاه جامع اطلاع رسانی در موضوعات زیر #
..... با سلام و تحیت .. و .. خوشامدگویی .....
*** برای یافتن مطالب مورد نظر : داخل "طبقه بندی موضوعی " یا " کلمات کلیدی"شوید. ویا کلمه موردنظر را در"جستجو" درج کنید.***

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
محبوب ترین مطالب

وصیت شهدای فشارکی درخصوص بصیرت افزایی

دوشنبه, ۱۶ مهر ۱۳۹۷، ۰۱:۲۰ ق.ظ

کتاب گنجینه معارف شهدا  (آخرین سفارشها و نواهای آسمانیان فشارکی) 

 

منبع : کتاب  کتاب گنجینه معارف شهدا  (آخرین سفارشها و نواهای آسمانیان فشارکی) ، ستاد یادواره شهدا ،  سیدجواد هاشمی فشارکی ، انتشارات وانیا ، 1397، ص 123 الی 125

 


وصیت درخصوص بصیرت افزایی

شهدای گرانقدر در جهت بصیرت افزایی و ارتقا بینش اسلامی چنین وصیت کرده‌اند:

  1. امیدوارم مردم... جهت تعمیق باورهای دینی... فعال و پر نشاط باشند (شهید جواد خوشبخت فشارکی)
  2. این مسأله بیانگر آن است که مردم در حکومت اسلامی باید بینش عمیقی نسبت به سخنان و رفتار ولی خود داشته باشند و مسایل را با درایت بررسی کنند. (شهید جواد خوشبخت فشارکی)
  3. از وقایع مملکت و جو سیاسی روز همیشه آگاه باشید.( شهید ابراهیم محمدی فشارکی)
  4. و پیامی برای مردم یک لحظه امام امت را ترک و مثل مردم کوفه نباشید که آن لحظه به امام زمان ظلم شده است. (شهید مهدی مطلبی فشارکی)
  5. سعی کنید، شعار ما اهل کوفه نیستیم را برای همیشه جامه عمل بپوشانید (شهیدمرتضی احمدی فشارکی)
  6. در جلسات اسلامی شرکت کنید، و از وقایع مملکت و جو سیاسی روز همیشه آگاه باشید و ضد انقلاب به راه‌های گوناگون در درون شما رخنه می‌کند آگاه باشید که مبادا ضد انقلاب در درون شما راه یابد. (شهید ابراهیم محمدی فشارکی)
  7. حق را فراموش نکنید و در موضع حق محکم بایستید هیچ گاه تا حرفی برای شما واضح و روشن نشده آن را قبول نکنید و در بین مردم شایعه پراکنی نکنید همیشه در مقابل ظلم وستم بایستید و مبادا با آن‌ها همنشین شوید که شما هم شریک ظلم آن‌ها خواهید شد و خدا ظالمان را دوست ندارد. (شهید ابراهیم محمدی فشارکی)
  8. امیدوارم مردم در تمامی عرصه‌ها علی الخصوص مشارکت و عضویت در نیروهای انقلابی که از منظر مقام عظمای ولایت امام خمینی مناسب‌ترین بستر جهت تعمیق باورهای دینی و حفظ دستاوردهای انقلاب و محور اقتدار نظام هستند فعال و پر نشاط باشند و دست از امام و ولایت فقیه بر ندارند و اموری که ولایت فقیه بر آنها تکیه دارد را مهم بدانند(شهید جواد خوشبخت فشارکی)
  9. ... مردم در حکومت اسلامی باید بینش عمیقی نسبت به سخنان و رفتار ولی خود داشته باشند و مسایل را با درایت بررسی کنند. (شهید جواد خوشبخت فشارکی)
  10. باید در هر مرحله با روشن کردن خطوط، خط اصیل اسلام را که همان خط رهبر و انبیاء عظام است را انتخاب نموده و با قدم‌های ثابت و استوار در آن پای نهیم. (شهید محمدمطلبی فشارکی فرزند رمضان)
  11. بر شماست که شخصیت‌های بزرگ اسلام را بیش تر به مردم بشناسانید. (شهید رضا احمدی فشارکی)
  12. قرآن خواندن را فراموش نکنید و سعی کنید بیشتر به معانی آن توجه کنید زیرا دستورات خداوند بر مؤمنین در قرآن است به دستورات قرآن عمل کنید زیرا که عالم بدون عمل مانند درختی بی ثمر است. (شهید مرتضی احمدی فشارکی)
  13. هان ‌ای امت اسلام ! امروز اسلام غریب است. امروز حسین زمان روح الله عزیز سرش را به نیزه غریبی‌ نهاده و صدای هل من ناصر ینصرنی او بلند است،که اگر جلوی گوش دل را نگرفته‌ای باید شنیده باشی. امروز علی زمان در دل شب سرش را در چاه کرده و ناله می‌کند، اگر چشم دلت کور نیست باید دیده باشی. امروز یاوران موسی بن جعفر(ع) زمان در دل زندان‌های هارون‌الرشید زمان زیر شکنجه‌ها فریاد مظلومیت سر می‌دهند. و خلاصه امروز ریختن خون مظلوم را امری واجب میدانند. و من و تو‌ ای برادر باید به فریادشان برسیم. ( طلبه شهید حسین محمدی فشارکی)
  14. و مبادا در غفلت بمیرید...(شهید مجید محمدی فشارکی)

 

 

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۷/۰۷/۱۶