***.*** ... گنجینه ... فشارکی ... ها ***.***

****.**** کنز الفشا ر کیو ن ************** Fesharkies's Treasure ****.****

***.*** ... گنجینه ... فشارکی ... ها ***.***

****.**** کنز الفشا ر کیو ن ************** Fesharkies's Treasure ****.****

***.*** ... گنجینه ... فشارکی ... ها ***.***

########## بنام خدا ##########
#پایگاه جامع اطلاع رسانی در موضوعات زیر #
..... با سلام و تحیت .. و .. خوشامدگویی .....
*** برای یافتن مطالب مورد نظر : داخل "طبقه بندی موضوعی " یا " کلمات کلیدی"شوید. ویا کلمه موردنظر را در"جستجو" درج کنید.***

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
محبوب ترین مطالب

کتاب گنجینه معارف شهدا  (آخرین سفارشها و نواهای آسمانیان فشارکی) 

 

منبع : کتاب  کتاب گنجینه معارف شهدا  (آخرین سفارشها و نواهای آسمانیان فشارکی) ، ستاد یادواره شهدا ،  سیدجواد هاشمی فشارکی ، انتشارات وانیا ، 1397، ص 166 الی 168

 

 

 

Image result for ‫گرافیک منافق‬‎ وصیت درخصوص منافقین و ضدانقلاب (قدیم وجدید)

در متن وصیت‌نامه شهدای گرانقدر درخصوص منافقین وگروه‌های ضدانقلاب، چنین وصیت شده است: لازم به ذکراست شهیدحسین سلمانی فشارکی توسط ضد انقلاب به شهادت رسیده است.

  1. وصیتی به حزب جمهوری ( اسلامی) دارم، که تا حال که با منافقین در ستیزه بوده. از حال به بعد هم خیلی مواظب باشید،که منافقین طرح‌های دیگری دارند.(شهیداکبر مطلبی فشارکی)
  2. در مقابل روبروی ضد انقلاب بایستید. و این جیره خواران شرق و غرب را برای همیشه به زباله دان تاریخ بیاندازید. چون اگر ضد انقلاب را آزاد گذارید، آنها هر روز برعلیه دین و آئین و انقلاب و مملکت توطئه می‌کنند. و اگر شما در مقابل آنها نایستید، به خون تمام شهدا خیانت کرده‌اید. (شهید جعفر جعفری فشارکی فرزند قدم علی).
  3. و پیامی به این گروه‌های منافقین ! که دست از این کارهای شیطانی خود بردارند. که این راه شما را به فساد و جهنم می‌فرستد. و نصیحتی که با شما دارم این است، که به آغوش اسلام عزیز که با خون عزیزان شهید به دست آمده است بپیوندید. و اگر نپیوندید نابود خواهید شد. (شهید نجف علی مطلبی فشارکی)
  4. این منافقین و گروهک‌های منحرف خیال می‌کنند، می‌توانند با کشتن چند نفر پیروزی به دست بیاورند. و به جنایت‌های خود ادامه دهند. اما این آرزو را به گور می‌برند. و باید بدانند که در مقابل مردم ایران نمی‌توانند بایستند.چون که ملت ایران از کشته شدن نمی‌هراسند و کشته شدن را شهادت، و شهادت را سعادت می‌دانند.( شهید ابراهیم محمدی فشارکی)
  5. .... و ضد انقلاب به راه‌های گوناگون در درون شما رخنه می‌کند.آگاه باشید که مبادا ضد انقلاب در درون شما راه یابد.( شهید ابراهیم محمدی فشارکی )
  6. سلام بر ملت ایران، ملتی که همه با هم با پیروی از رهبر عزیزمان و با در کف گذاشتن جان خود تمام سختی‌ها را به جان خریدیم. و منافقان و متجاوزان را نابود کرده و در مقابل اجانب ایستادگی می‌کنند. (شهید ابراهیم محمدی فشارکی)
  7. دانش آموزان عزیز.... نگذارند کسانی که مخل این انقلاب هستند در راس کار قرار بگیرند و رفتار غیر اسلامی خود مردم را به انقلاب و حتی اسلام بد بین کنند. (شهید ابراهیم محمدی فشارکی)
  8. مواظب باشید که منافقین شما را فریب ندهند.( شهید محسن مطلبی فشارکی)
  9. و به شما وصیت میکنم که صدای(شیون) خود را به گوش منافقین نرسانید که آنها خوشحال شوند (شهید مهدی عظیمی)
  10. همه مسلمین بدانند، منافقین کوردلان بدانید که من راهم را خودم انتخاب کردم آن قدر می‌جنگم تا جانم را فدای اسلام بکنم. (شهید رضا احمدی فشارکی)
  11. اما‌‌ ای کوردلان شما که هدفی ندارید گمان می‌برید با ترور کردن و به شهادت رساندن یاران امام حرکت انقلاب کند می‌شود هرگز، با شهادت بهشتی‌ها و رجائی‌ها و باهنرها و مدنی‌ها و دستغیب‌ها و صدوقی‌ها خون هزاران جوان حرکت انقلاب را سال‌های سال به جلو می‌برد، ننگ تان باد، که دست به چنین اعمال وحشیانه می‌زنید. (شهید رضا احمدی فشارکی)
  12.  مرگ بر منافقین. و من الله التوفیق والسلام، برادر پاسدار شما رضا احمدی 21/4/61 (شهید رضا احمدی فشارکی)
  13. منافقان از تجمع شما می‌ترسند و حضور شما در جماعات نشانه حضور در صحنه انقلاب و اسلام است (شهید مرتضی احمدی فشارکی)
  14. انقلاب ما تا نابودی امپریالیسم و جوجه هایش ادامه خواهد یافت... و فریب این گروهک‌های خود فروخته را نخورید و فقط گوش به فرمان امام امت باشید و... (شهید مهدی سلمانی فشارکی)
  15. نابود باد امریکا و شوروی و اسرائیل و طرفداران و نوکران آن‌ها. (شهید ابراهیم محمدی فشارکی)
  16. و همیشه وحدت داشته، تا مبادا دشمن بین شما تفرقه ایجاد کند. (شهید مهدی مطلبی فشارکی)
  17. من رفته‌ام که با کفر مبارزه کنم و در راه خدا، منافقین و دشمنان اسلام را بکشم... مادر هم چنان استوار مانند کوهی که به افق سرکشیده سربلند باش که مبادا منافقین از شهادت فرزند تو سوء استفاده کنند که پیش زهرا (س) شرمنده نباشی)شهید محسن مطلبی فشارکی(
  18. مواظب باشید که منافقین شما را گول نزنند و از خط امام هم بیرون نیایید. )شهید محسن مطلبی فشارکی(
  19. و ای پدر و مادر عزیز مهربانم !.... و پسر خود را هم چون اسماعیل در راه خدا هدیه کرده‌ای هیچ ناراحت نباشید. و هر موقع خبر شهادت مرا شنیدی هیچ ناراحت نباشید، که همان روز که شما ناراحتید منافقان خوشحالند (شهید مصطفی مطلبی فشارکی)
  20. نصیحت می‌کنم به جوان‌ها که گول این منافقین و گروهک‌های چپ و راست را نخورید و به دامن اسلام برگردند.که اسلام سعادت دنیوی و اخروی انسان را بیمه می‌کند. امت حزب‌الله ایران تا برقراری پرچم خونین جمهوری اسلامی در سراسر جهان به مبارزه خود ادامه دهید. (شهید علی محمد مطلبی فشارکی)
  21. .....فقط با زبان اسلامی بودن همانند اسلامی بودن ملی گراها و غربزدگان و شرق زدگان است. مثل اسلامی بودن گرانفروشان و محتکران و مسرفین است. ( طلبه شهید حسین محمدی فشارکی)