***.*** ... گنجینه ... فشارکی ... ها ***.***

****.**** کنز الفشا ر کیو ن ************** Fesharkies's Treasure ****.****

***.*** ... گنجینه ... فشارکی ... ها ***.***

****.**** کنز الفشا ر کیو ن ************** Fesharkies's Treasure ****.****

***.*** ... گنجینه ... فشارکی ... ها ***.***

########## بنام خدا ##########
#پایگاه جامع اطلاع رسانی در موضوعات زیر #
..... با سلام و تحیت .. و .. خوشامدگویی .....
*** برای یافتن مطالب مورد نظر : داخل "طبقه بندی موضوعی " یا " کلمات کلیدی"شوید. ویا کلمه موردنظر را در"جستجو" درج کنید.***

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
محبوب ترین مطالب

وصیت شهدای فشارکی در خصوص روحانیت

دوشنبه, ۱۶ مهر ۱۳۹۷، ۰۱:۲۰ ق.ظ

کتاب گنجینه معارف شهدا  (آخرین سفارشها و نواهای آسمانیان فشارکی) 

 

منبع : کتاب  کتاب گنجینه معارف شهدا  (آخرین سفارشها و نواهای آسمانیان فشارکی) ، ستاد یادواره شهدا ،  سیدجواد هاشمی فشارکی ، انتشارات وانیا ، 1397، ص 135 و 136

 

در متن وصیت‌نامه شهدای گرانقدر فشارکی درخصوص روحانیت چنین بیان شده است:

  1. از.... روحانیت جدا نشوید بلکه خود را در اختیار اینها قرار دهید. مطیع محض و بی‌چون و چرای اسلام باشید.(شهید حسن اثنی عشری)
  2. به عنوان آخرین وصیت به همه‌ی بازماندگان اعم از برادران روحانی،... و نیروهای انقلاب اسلامی تقاضامندم تا لحظات آخر دست از یاری اسلام و امام امت بر ندارید و راه شهدای انقلاب اسلامی را ادامه دهند. (شهید عباس مطلبی فشارکی)
  3. و سخنی هم با خواهران و برادران دارم و آن اینکه عزیزان مبادا روحانیت عزیز و آگاهمان را تنها بگذارید چون این روحانیت عزیز بودند که ما را از منجلاب فساد و بدبختی نجات دادند چرا اینکه روحانیت بودند که مثل شمع چون سوختند و نور به اطراف پخش نمودند و راه به ما نشان دادند. (شهیدجعفر جعفری فشارکی فرزند قدم علی).
  4. توصیه می‌کنم از اسلام و روحانیت مبارز وآگاه، مخصوصاً امام عزیزم، آن رهبر دل شکسته دین خدا و عاشق حسین و مهدی که تا به حال اسلام عزیز را به این مرحله رسانده حمایت کرده که براستی راهگشای خوبی هست و دست‌های خلاف خدا و قرآن و اسلام را قطع نموده و همیشه خطها و باطل‌ها را بشناسید (شهیدامیر حسین نقیان فشارکی)
  5. همه ما می‌دانیم انقلابی که در ایران شد یک انقلاب اسلامی است این روحانیت متعهد و مبارز بود که در صدر این انقلاب کار می‌کرد ما قدر این زحمات را بدانیم و همیشه پیرو آنها باشیم ما باید همیشه پیرو ولایت فقیه باشیم تا جان در بدن داریم از پیروی ولایت فقیه دست برنداریم.(شهید ابراهیم محمدی فشارکی)
  6. ای مردم روحانیت خط امام را تنها را نگذارید این‌ها بودند که ما را زیر بار ظلم نجات دادند( شهید ابوالفضل نقیان فشارکی)
  7. اسلام‌تان را از اسلام روحانیت جدا نسازید بر شماست که شخصیت‌های بزرگ اسلام را بیشتر به مردم بشناسانید. (شهید رضا احمدی فشارکی)
  8. پیرو روحانیت بیدار و دلسوز هم چون خامنه‌ای و.... و امثال آن‌ها باشید که این‌ها دلسوز واقعی ملت عزیز ما هستند (شهید نجف علی مطلبی فشارکی)
  9. و سلام و درود بر روحانیت مبارز اسلام که همیشه با طاغوت‌های زمان مبارزه می‌کردند....و هم چنین روحانیت را چون روحانیت همانا شاخه ی بزرگی از انقلاب است و باید راه شما راه روحانیت مبارز باشد، (شهید مصطفی مطلبی فشارکی)
  10. از روحانیت در خط امام حمایت کنید (شهید احمدرضا مطلبی فشارکی)
  11. انشاالله همیشه به مسجد بروید و نمازهایتان را در مسجد بخوانید. از روحانیت جدا نشوید. یعنی از اسلام جدا نشوید. (شهید منصور سوریان)
  12. باید چون رشته کارم با دو قشر جامعه است، روی سخنم با آنهاست. 1- روحانیون و2- دانشگاهیان.‌ ای روحانیون !‌ ای وارثان خون پیامبران و امامان ! و‌ ای ادامه دهندگان راه پیامبر (ص) ! ای امانتداران و حافظان و پیام آوران ندای قرآن و عترت ! شما مسئولید.شما امروز باید اسلام را از تمام جنبه‌ها تقویت کنید. چه از جنبه اجتماعی اخلاقی علمی که اسلامی که در پشت شماست، امروز در حال جهانی شدن است. و گسترش آن بدست شماست. حقیر خود طلبه‌ای ناچیزم، که کوچک‌تر از آنم که سفارش بکنم. ولی اینرا بدانید،که اسلام در خطر است. قطره‌ای پاکی در اقیانوسی نجاست. باید این قطره را حفظش کنید. باید حفظش کرد. باید از تغییر یافتن-بدعت- تغییر مسیر یافتن حفظ شود. ‌ای پرهای بال امام زمان(عج) و ای یاوران خمینی ! امروز جهان چشم به اعمال شما دوخته است. و کوچک‌ترین عمل نادرستی فردا به اندازه کوهی کرده و در بلندگوهای دشمنان می گویند و در دنیا نشان می دهند. ( طلبه شهید حسین محمدی فشارکی)
  13. پشتیبان روحانیت و مطیع اوامر ایشان باشید.که ما هر چه داریم از این قشر رنجدیده و محترم است. (شهید علی اشجع)