***.*** ... گنجینه ... فشارکی ... ها ***.***

****.**** کنز الفشا ر کیو ن ************** Fesharkies's Treasure ****.****

***.*** ... گنجینه ... فشارکی ... ها ***.***

****.**** کنز الفشا ر کیو ن ************** Fesharkies's Treasure ****.****

***.*** ... گنجینه ... فشارکی ... ها ***.***

########## بنام خدا ##########
#پایگاه جامع اطلاع رسانی در موضوعات زیر #
..... با سلام و تحیت .. و .. خوشامدگویی .....
*** برای یافتن مطالب مورد نظر : داخل "طبقه بندی موضوعی " یا " کلمات کلیدی"شوید. ویا کلمه موردنظر را در"جستجو" درج کنید.***

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
محبوب ترین مطالب

حمایت از سران فتنه همسویی با بیانیه امریکاست

چهارشنبه, ۱۸ مهر ۱۳۹۷، ۰۴:۳۶ ق.ظ

دکتر سیدجواد هاشمی فشارکی




کد خبر: 634324
 لینک کوتاه:
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۲ - ۲۱:۳۸
سید مرتضی نبوی:
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به درخواست‌های مردم برای محاکمه سران داخلی فتنه گفت:‌حمایت برخی افراد از سران فتنه همسویی با بیانیه وزارت امور خارجه امریکاست.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به درخواست‌های مردم برای محاکمه سران داخلی فتنه گفت:‌حمایت برخی افراد از سران فتنه همسویی با بیانیه وزارت امور خارجه امریکاست.

سید مرتضی نبوی در گفت‌وگو با فارس، در خصوص بیانیه مداخله‌جویانه وزارت امور خارجه امریکا درباره رفع حصر سران فتنه اظهار داشت: حضور پرمعنای مردم در راهپیمای 22 بهمن بسیاری از شبهات را برطرف و حماسه سیاسی 24 خرداد را تکمیل کرد. نبوی با تأکید بر اینکه مسئله اصحاب فتنه برای مردم حل شده است، افزود: مردم در واقع به طور کامل از این جریان عبور کرده‌و در مقاطع مختلف نشان داده‌اند این مسئله برای آنها مهم نیست.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به تحریم انتخابات از سوی فتنه‌گران و بی‌اعتنایی مردم به این موضوع ادامه داد: انتخابات امسال نشان داد با وجود فشارهای خارجی و تحریم‌ها این مسائل تأثیری نداشته است و در واقع 24 خرداد سرآغاز حماسه سیاسی باشکوهی بود. وی با بیان اینکه برخی عناصر رادیکال و ساختارشکن اصلاح‌طلب در تلاشند که حصر دو تن از سران فتنه را در حد یک مسئله مهم برای نظام بزرگنمایی و القا ‌کنند که این موضوع ذهن مردم را مشغول کرده است گفت: حقیقت این است که مردم در 9 دی سال 88 ضد فتنه بودن خود را نشان دادند. نبوی با اشاره به درخواست‌های مردم برای محاکمه سران داخلی فتنه تصریح کرد: برخی جریانات و رسانه‌هایی که هنوز از روش‌های ساختارشکنانه تبعیت می‌کنند از مسئله رفع حصر چیزی عایدشان نمی‌شود و بالعکس اگر می‌خواهند بگویند درون نظام هستیم پیگیری این موضوع به هدف آنها لطمه می‌زند. مدیر مسئول روزنامه رسالت بر همین اساس به متنبه نشدن و موضع داشتن سران فتنه اشاره کرد و افزود: این افراد در حالی از سران فتنه حمایت می‌کنند که آنها موضع خود را تغییر نداده‌اند از این رو این افراد همسو با بیانیه وزارت امور خارجه امریکا عمل می‌کنند. وی افزود: کسانی که این مسیر را می‌روند در راه امریکا حرکت می‌کنند لذا این یک فرصت دیگر برای کسانی است که می‌خواهند خود را درون نظام تعریف کنند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام ادامه داد: دستگاه قضایی نیز باید تدابیر لازم را در این مسئله در نظر بگیرد و به نحو مقتضی آن را به سرانجام برساند. نبوی با اشاره به مداخله‌جویی امریکا در امور داخلی کشورمان گفت: یک دولت سلطه‌جو که خود را همه کاره جهان می‌پندارد، در امور کشورها دخالت و فکر می‌کند که همه جا حق دخالت دارد لذا بیانیه اخیر وزارت خارجه امریکا نیز مؤید همین امر است. عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در خصوص موضع وزارت امور خارجه کشورمان در قبال بیانیه وزارت امور خارجه امریکا تصریح کرد: ما انتظار نداریم گفتمان دولت یازدهم در سیاست خارجی همان گفتمان دولت نهم باشد اما انتظار داریم اعتدال درست معنا شود. وی تأکید کرد: اعتدال باید در مرکز ثقل مثلث عزت، حکمت و مصلحت باشد و این نکته تعیین‌کننده نوع سیاست خارجی است، لذا نباید مردم احساس کنند، عزت انقلاب اسلامی مخدوش شده است. نبوی با بیان اینکه می‌توان با گفتمان اعتدال هم در سیاست خارجی از آرمان‌ها دفاع کرد، متذکر شد: رئیس‌جمهور نیز در ابتدای کار خود گفت آرمان‌گرایی و اعتدال باید توأمان مورد توجه قرار گیرد لذا نباید به بهانه اعتدال از آرمان‌ها و عزتمان صرف نظر کنیم. عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در خصوص ادعای امریکا مبنی بر لزوم پاسخگو بودن مقامات ایرانی درباره مسائل مختلف از جمله حقوق بشر تصریح کرد: تغییری در مواضع امریکایی‌ها ایجاد نشده است و خوشبختانه گزینه نظامی روی میز آنها چنان با حضور مردم متمدن و با فرهنگ ایران مورد تمسخر قرار گرفت که آنها باید در به کار بردن این الفاظ تجدید نظر کنند. وی با تأکید بر اینکه نظام و وزارت خارجه باید موضع عزتمندانه خود را داشته باشد اما ضرورتی ندارد با افراد بی‌منطق و زورگو بحث کنند، خاطرنشان کرد: پیشرفت‌های جمهوری اسلامی بر اساس مقاومت و تدبیر عزتمندانه توأم با حکمت و مصلحت به دست آمده است.

منبع: فارس
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱
دکتر سیدجواد هاشمی فشارکی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۳:۵۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۸
0
1
 حمایت از سران فتنه همسویی با بیانیه امریکاست
وقتی در جریان فتنه اتش افروز به جان هستی نظام انقلابی واسلامی، برخی از مسولین سکوت کرده وهیچگاه انرا محکوم نکرده اند ووقتی با سران فتنه بیش از حد با رافت اسلامی عمل میشود وانها مجازات نمی شوند.وقتی برخی اعضا ستادهای فتنه به ارکان دولت نفوذ میکنندومیدان عمل می یابند وبا انان برخورد نمی شود. وقتی با روزنامه های زنجیری در چه در ایام فتنه آتش بیار معرکه بودند ودر دوره اخیر نیز تیتر میزنندوخبرسازی فضا سازی میکنند،برخوردی صورت نمی گیرد . وقتی بایستی رسانه های مسول مستند از قضایای فتنه درست کنند وشبهه تقلب را از ذهن برخی افراد باور کرده رفع کنند ونمیکنند.وقتی برخی مسولین جدیدملاقاهایی با عاملین فتنه ویا ساکتین فتنه انجام میدهند. وقتی به هشدارهای رهبری توجه کافی نمی شود. وقتی به موضع گیریهای ضد توافق نامه ژنو توسط امریکاییها از سوی دستگاه دیپلماسی کشورمان داده نمیشود، بدیهی است هم حمایتهایی ازدرون برای احیا فتنه صورت گیرد وهم دشمن جسارت میکند رسما از فتنه وسران ان حمایت میکند. اگر کمی دیگر بگذرد جز مطالبه انان از جمهوری اسلامی نیزخواهد شد. تا کی بایستی شاهد این بی تدبیرررریها در این حوزه مهم امنیت ملی باشیم ونیز شاهد امیدددد بستن دشمن باشیم. امید است انروز دیر نباشد ،که اگر دیرتر از این شود شاید نتوان خسارات انرا جبران کرد. تشکر .فشارکی







http://javanonline.ir/fa/news/634324/حمایت-از-سران-فتنه-همسویی-با-بیانیه-امریکاست

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۷/۰۷/۱۸