***.*** ... گنجینه ... فشارکی ... ها ***.***

****.**** کنز الفشا ر کیو ن ************** Fesharkies's Treasure ****.****

***.*** ... گنجینه ... فشارکی ... ها ***.***

****.**** کنز الفشا ر کیو ن ************** Fesharkies's Treasure ****.****

***.*** ... گنجینه ... فشارکی ... ها ***.***

########## بنام خدا ##########
#پایگاه جامع اطلاع رسانی در موضوعات زیر #
..... با سلام و تحیت .. و .. خوشامدگویی .....
*** برای یافتن مطالب مورد نظر : داخل "طبقه بندی موضوعی " یا " کلمات کلیدی"شوید. ویا کلمه موردنظر را در"جستجو" درج کنید.***

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
محبوب ترین مطالب

مرحوم فشارکی و ادای قرض در خواب

يكشنبه, ۶ آبان ۱۳۹۷، ۰۶:۴۹ ب.ظ



مرحوم فشارکی و ادای قرض در خواب

از آن جمله خوابى بود که آقاى آقا میرزا محمود امام جمعه زنجان از مرحوم آقاى آقا میرزا حسین نائینى نقل کرد که او فرمود :
من بعد از وفات مرحوم آقاى آقا سید محمد فشارکى استاد ما خیلى مقید بودم که قروض آن مرحوم را ادا نمایم یک فقره از دیون او تاءخیر افتاده بود من از بابت آن بینهایت ملول بودم یک شب مرحوم سید را در خواب دیدم به من فرمود میرزا حسین شما از بابت قرض من خیلى آلوده شده اید من پول به قدر کفایت آن توى فلان دستمال در فلان جعبه دارم فردا خودت برو آن جعبه را بیرون آور و وجه آن را صرف آن قرض کن ، فرمود من فردا به همان علامت که در خواب نشان داده بود جعبه را پیدا کردم وجه به اندازه آن مقدار قرض ‍ بود برداشته دادم راحت شدم .

منبع : الکلام یجر الکلام آیت الله سید احمد زنجانى .




http://hojre-feghahat.ir/مرحوم-فشارکی-و-ادای-قرض-در-خواب/

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۸/۰۶