***.*** ... گنجینه ... فشارکی ... ها ***.***

****.**** کنز الفشا ر کیو ن ************** Fesharkies's Treasure ****.****

***.*** ... گنجینه ... فشارکی ... ها ***.***

****.**** کنز الفشا ر کیو ن ************** Fesharkies's Treasure ****.****

***.*** ... گنجینه ... فشارکی ... ها ***.***

########## بنام خدا ##########
#پایگاه جامع اطلاع رسانی در موضوعات زیر #
..... با سلام و تحیت .. و .. خوشامدگویی .....
*** برای یافتن مطالب مورد نظر : داخل "طبقه بندی موضوعی " یا " کلمات کلیدی"شوید. ویا کلمه موردنظر را در"جستجو" درج کنید.***

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
محبوب ترین مطالب

 آقای محمدی فشارکی رئیس محترم جدید دادگستری


false

حماسه سازان ،نماینده مردم شریف شهرستان های شاهین شهر و میمه و برخوار در مجلس شورای اسلامی روز پنجشنبه 94/4/11در مراسم تودیع و معارفه دادستان و رئیس دادگستری شهرستان شاهین شهر ومیمه شرکت و به ایراد سخنرانی پرداخت.

آقای حاجی در ابتدای سخنان خود به سیاست های کلان برنامه ششم توسعه که از سوی مقام معظم رهبری ابلاغ شده بود اشاره کرد وافزود: چند محور از سیاست های کلان برنامه ششم مربوط به مسائل قوه قضاییه است.

وی در ادامه سخنان خود خطاب به معاون دادگستری استان اصفهان گفت: بنده فکر می کنم که شهرستان به یک انجمن حمایت از زندانیان و همچنین یک ستاد دیه نیاز دارد تا خانواده های زندانی از حمایت بیشتری برخوردار باشند و فرزندانشان به راحتی تحصیل کنند.

ایشان در ادامه خاطر نشان کرد: شهر ما یک شهر مهاجر پذیری است مردم عزیز ما از نقاط مختلف کشور اسلامی مان به شهرما می آیند و ساکن می شوند و عمدتاً محل صدور شناسنامه هایشان خارج از شهر یا شهرستان شاهین شهر و میمه است یک مشکلی که الان وجود دارد زندانی ها را براساس محل صدور شناسنامه به شهرستان مربوطه انتقال می دهند این کار درستی است بار استان از جهتی کاسته می شود اما خانواده های آنها در این شهر ساکن هستند و اینجا زندگی می کنند باید رنج وهزینه سفر را متحمل شود تا بتوانند زندانی خود را ببینند.

حسینعلی حاجی با ارائه پیشنهادی مبنی بر اینکه در مساجد ،یک دوره آشنایی مردم با حقوق خودشان، مسائل قانونی و قضایی برگزار شود چون خیلی از افراد فرق بین دادگستری و دادسرا ، بازپرس و قاضی و دادیار و مستشار را نمی دانند ،افزود: بنده در جایگاه خدمت گذاری به مردم این نکته را بیان می کنم که اگر ما می خواهیم نظاممان را که به فرموده حضرت امام(ره) و مقام معظم رهبری از اوجب واجبات است حفظ کنیم بایستی مردم دار باشیم و مردم را بداریم مردم را به معنای واقعی کلمه تکریم کنیم اگر خواسته ای برابر قانون دارند خواسته هایشان را اجابت کنیم.

آقای حاجی در پایان سخنان خود از زحمات جناب آقای بهاریان رئیس محترم دادگستری و همچنین از جناب آقای صیاف زاده دادستان محترم تشکر وقدردانی کرد و برای آقای محمدی فشارکی رئیس محترم جدید دادگستری و جناب آقای بوسعیدی دادستان محترم شهرستان آرزوی موفقیت کرد.





http://www.hamasesazan.ir/18719/%D8%AA%D9%88%D8%AF%DB%8C%D8%B9-%D9%88-%D9%85%D8%B9%D8%A7%D8%B1%D9%81%D9%87-%D8%AF%D8%A7%D8%AF%D8%B3%D8%AA%D8%A7%D9%86-%D9%88-%D8%B1%D8%A6%DB%8C%D8%B3-%D8%AF%D8%A7%D8%AF%DA%AF%D8%B3%D8%AA%D8%B1%DB%8C.html

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۸/۰۷