***.*** ... گنجینه ... فشارکی ... ها ***.***

****.**** کنز الفشا ر کیو ن ************** Fesharkies's Treasure ****.****

***.*** ... گنجینه ... فشارکی ... ها ***.***

****.**** کنز الفشا ر کیو ن ************** Fesharkies's Treasure ****.****

***.*** ... گنجینه ... فشارکی ... ها ***.***

########## بنام خدا ##########
#پایگاه جامع اطلاع رسانی در موضوعات زیر #
..... با سلام و تحیت .. و .. خوشامدگویی .....
*** برای یافتن مطالب مورد نظر : داخل "طبقه بندی موضوعی " یا " کلمات کلیدی"شوید. ویا کلمه موردنظر را در"جستجو" درج کنید.***

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
محبوب ترین مطالب

دکتر سید جوادهاشمی فشارکی

منبع خبر :

http://atabatkhz.ir/%d9%be%d8%b1%d9%88%da%98%d9%87-%d8%b3%d8%a7%d8%ae%d8%aa-%d9%85%d8%b6%db%8c%d9%81-%d8%ad%d8%b1%d9%85-%d8%ad%d8%b6%d8%b1%d8%aa-%d8%b2%db%8c%d9%86%d8%a8-%d8%b3%d9%84%d8%a7%d9%85-%d8%a7%d9%84%d9%84%d9%87/

 

ستاد بازسازی عتبات عالیات-استان خوزستان

 

بهره برداری از مضیف حرم حضرت زینب سلام الله علیها تا تیرماه سال آینده

 

به گزارش واحد خبر روابط عمومی ستاد بازسازی عتبات عالیات استان خوزستان
جلسه بررسی پیشرفت کار پروژه ساخت مضیف حرم حضرت زینب سلام الله علیها با حضور مسئولین ستاد بازسازی عتبات عالیات خوزستان به عنوان متبرع ساخت و معاون مهندسی پروژه های عتبات عالیات سوریه صبح امروز در ستاد بازسازی عتبات عالیات کشور برگزار گردید.
در ابتدای جلسه دکتر سیدجواد هاشمی فشارکی معاون مهندسی عتبات سوریه؛ ضمن تقدیر و تشکر از تلاش ها و حمایت های بی دریغ مسئولین ستاد و مردم خیر خوزستان، گفت؛ بحمدالله علی رغم مشکلات و نارسایی های ناشی از جنگ زدگی کشور میزبان؛ روند پیشرفت پروژه ساخت مضیف حرم مطهر به خوبی در حال اجرا می باشد.

هاشمی فشارکی افزود؛ طی بازدیدی که هفته گذشته مدیر پروژه حرم حضرت زینب سلام الله علیها داشته بود از روند پیشرفت کار پروژه ابراز خرسندی داشتند.

معاون مهندسی پروژه های عتبات عالیات سوریه افزودند؛ بحمدالله عمده مصالح و لوازم ساختمانی مورد نیاز؛ تامین و در محل ساختمان مضیف نگهداری می شوند و همزمان چند اکیپ کاری بصورت تبرعی در حال فعالیت می باشند و ان شاءالله بر اساس  برنامه زمانبندی شده حداکثر تا اول تیرماه سال۹۸ کار پروژه به اتمام  خواهد رسید.
در ادامه حجه الاسلام والمسلمین سیدمحمود موسوی مسئول ستاد بازسازی عتبات عالیات خوزستان گفت؛ مردم خوزستان در طول چند سال فعالیت این ستاد برای بازسازی حرم های مطهر حمایت های بی دریغی داشته اند و در همین حرم حضرت زینب سلام الله علیها با پشتیبانی مردم توانستیم تمام آسیبها و خرابی های ناشی از حملات گروه های تروریستی تکفیری به حرم مطهر را بازسازی و مرمت کنیم.
موسوی گفت؛ برای پروژه ساخت مضیف، مردم خیر خوزستان هم در زمینه تامین مصالح مورد نیاز و هم تامین نیروهای فنی متبرع کمک های خیلی خوبی داشته اند و ان شاءالله بتوانیم با کمک مردم این پروژه را در موعد مقرر به اتمام برسانیم.
لازم به یادآوری مضیف حرم مطهر  در چهار طبقه روی زمین و نیم طبقه زیر زمین در حال ساخت می باشد که شامل آشپزخانه، سالن غذاخوری، اطاق اقامتی، سرویسهای بهداشتی، بخش اداری و خدماتی می باشد که تماما با مصالح تولید داخلی در حال احداث می باشد

 

 

 

در ابتدا دکتر فشارکی مدیر فنی پروژه های حرم حضرت زینب سلام الله علیها ضمن تقدیر و تشکر از تلاش ها و حمایت های مسئولین ستاد و مردم خیر خوزستان، گفت؛ بحمدالله علی رغم مشکلات و نارسایی های ناشی از جنگ زدگی کشور میزبان  روند پیشرفت پروژه ساخت مضیف حرم مطهر مناسب است.

فشارکی افزود؛ لازم است بر اساس زمانبندی تعیین شده تا پایان تیرماه سال۹۸ کار پروژه را به اتمام برسانیم.

در ادامه حجه الاسلام والمسلمین سیدمحمود موسوی مسئول ستاد بازسازی عتبات عالیات خوزستان گفت؛ مردم خوزستان در طول چند سال فعالیت این ستاد در بازسازی حرم های مطهر حمایت های بی دریغی داشته اند و در همین حرم حضرت زینب سلام الله علیها با پشتیبانی مردم توانستیم تمام آسیبها و خرابی های ناشی از حملات گروه های تروریستی تکفیری به حرم مطهر را بازسازی ومرمت کنیم.

موسوی گفت؛ برای تمامی این کارها بویژه پروژه ساخت مضیف حرم مردم خیر خوزستان هم در زمینه تامین مصالح مورد نیاز و هم تامین نیروهای فنی بصورت تبرعی کمک های خیلی خوبی داشته اند و ان شاءالله بتوانیم با همین روند این پروژه را در موعد مقرر به اتمام برسانیم.  

هموطنان گرامی جهت مشارکت در این امر خیر و اهداء کمک ها و نذورات خود می توانند به یکی از روش های زیر اقدام فرمایند:

  • واریز مستقیم به حساب های بانکی.
  • شماره گیری کد دستوری #۱۱۰*۷۸۰*

الف) روش پرداخت مستقیم به حساب ها: 

تجارت کارت ۵۸۵۹۸۳۷۰۰۰۰۳۳۴۱۱

جاری۱۰۰۱۱۳۳۰۰۰ بانک تجارت

سیبا ۰۱۰۷۱۷۰۵۹۳۰۰۲ بانک ملی

کارت ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۶۵۹۸۴۵ ملی

جاری ۴۲۲۰۴۱۱۰۱۴۷۲/۷۵ بانک کوثر

سپهر ۰۱۰۰۸۸۸۰۰۰۰۰۸ بانک صادرات

جاری ۲۱۴۳۵۴۷۱۱۱۲۲۲۱۰ بانک انصار

کارت ۶۲۷۳۸۱۱۰۱۳۸۵۰۰۹۱ بانک انصار

کارت ۵۰۴۱۷۲۷۰۱۰۰۶۰۸۹۳ بانک رسالت

جاری ۱۸۰۰۰۵۶ بانک سپه شعبه مرکزی اهواز

جاری ۱۰۰۰ بانک مهر اقتصاد شعبه مرکزی اهواز

جاری 10/1463506/7 بانک رسالت شعبه مرکزی اهواز

جاری ۷۶۱۵۳۰۴۹۹۰۶۳۷۱۰ مهراقتصاد شعبه مرکزی اهواز

شماره شبا بانک انصار ۳۹۰۶۳۰۲۱۴۳۰۵۴۰۷۱۱۱۲۲۲۰۱۰

شماره شبا بانک سپه ۷۴۰۱۵۱۰۰۰۰۰۰۰۷۰۰۰۱۸۰۰۰۵۶

شماره شبا پست بانک ۳۱۰۲۱۰۰۰۵۶۳۲۹۹۵۵۷۶۳۴۱۰۰۱

شماره شبا بانک رفاه ۳۱۰۱۳۰۱۰۰۰۰۰۰۰۰۰۱۵۰۸۴۸۲۶

شماره شبا بانک کوثر ۱۲۰۷۳۰۰۰۰۰۴۲۲۰۴۱۱۰۱۴۷۲۷۵

ب) روش شماره گیری کد دستوری #۱۱۰*۷۸۰* :

در راستای سهولت دسترسی علاقه مندان و مشتاقان مشارکت در بازسازی عتبات مقدسه، علاوه بر شماره حساب های معرفی شده در بانک های استان کد دستوری زیر جهت اطلاع رسانی و بهره برداری کاربران تلفن همراه و تلفن شهری حضورتان معرفی می گردد:از طریق شماره گیری کد دستوری #۱۱۰*۷۸۰* با تلفن.

تشریح انجام عملیات:

  • برای این کار می توان علاوه بر استفاده از تلفن های همراه ساده و اندروید از گوشی تلفن شهری مجهز به سیستم تون هم استفاده کرد.
  • پس از شماره گیری کد دستوری #۱۱۰*۷۸۰* گزینه انتخابی نام ۶ حرم مورد نظر به ترتیب شماره در معرض انتخاب قرار می گیرد که پس از فشار دادن دکمه تماس.
  • با انتخاب یکی از اعداد ۱ تا ۶ حرم مورد نظر انتخاب و سپس دکمه تماس .
  • مبلغ مورد نظر را وارد و سپس دکمه تماس.
  • شماره کارت عضو شتاب را وارد و سپس دکمه تماس.
  • رمز دوم کارت خود را وارد و سپس دکمه تماس.
  • کد تلفن استان(۰۶۱) را وارد و سپس دکمه تماس.

عملیات با موفقیت به پایان می رسد.

 همچنین افرادی که در زمینه خاصی متخصص هستند و قصد مشارکت دارند می توانند با ستاد بازسازی عتبات عالیات استان خوزستان به شماره ۰۶۱۳۳۳۶۰۱۰۰ یا ستاد مستقر در شهرهای تابعه استان تماس حاصل فرمایند.

قابل ذکر است درصورتی که تمایل دارید نذورات نقدی شما صرف پروژه خاصی شود هنگام واریز مبلغ نزد شعب بانک ها نام پروژه موردنظر را در قسمت پایین فیش واریزی درج نموده و به شماره نمابر ستاد بازسازی عتبات عالیات خوزستان ۰۶۱۳۳۳۶۵۵۵۳ ارسال فرمایید یا در صورت پرداخت اینترنتی در قسمت توضیحات ذکر شود.   

                                                                                     والسلام

 

“معاونت فرهنگی و روابط عمومی ستادبازسازی عتبات عالیات استان خوزستان”

 

 مقام - بقعه - حرم - ضریح - سیده زینب س - عتبه -  مقبره - مزار - سوریا- 

 

http://atabatkhz.ir/%d9%be%d8%b1%d9%88%da%98%d9%87-%d8%b3%d8%a7%d8%ae%d8%aa-%d9%85%d8%b6%db%8c%d9%81-%d8%ad%d8%b1%d9%85-%d8%ad%d8%b6%d8%b1%d8%aa-%d8%b2%db%8c%d9%86%d8%a8-%d8%b3%d9%84%d8%a7%d9%85-%d8%a7%d9%84%d9%84%d9%87/

 

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۱۰/۱۹