***.*** ... گنجینه ... فشارکی ... ها ***.***

****.**** کنز الفشا ر کیو ن ************** Fesharkies's Treasure ****.****

***.*** ... گنجینه ... فشارکی ... ها ***.***

****.**** کنز الفشا ر کیو ن ************** Fesharkies's Treasure ****.****

***.*** ... گنجینه ... فشارکی ... ها ***.***

########## بنام خدا ##########
#پایگاه جامع اطلاع رسانی در موضوعات زیر #
..... با سلام و تحیت .. و .. خوشامدگویی .....
*** برای یافتن مطالب مورد نظر : داخل "طبقه بندی موضوعی " یا " کلمات کلیدی"شوید. ویا کلمه موردنظر را در"جستجو" درج کنید.***

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
محبوب ترین مطالب

شیرمردی با جثه کوچک

علیرغم تشدید تهدیدات تروریستهای داعشی به شهر زینبیه سوریه

ایت الله حسینی هیچگاه انجا را ترک نرک نکردند

حتی هنگامی که ترویستهای داعشی غرب شهرک  زینبیه را اشغال کردند 

وتا 400 متری حرم مطهر حضرت زینبس امدند و 

جرم مطهر رابا خمپاره وارپی جی 7 مورد اصابت قراردادند

و تا 100 متری دفترشان امدند

و دفتر وی را با تیر مورد اصابت قرار دادند

همانطور که در تصویر دیده میشود

وی مصمم واستوار انجا ماند

تا مدافعان حرم نیز بمانند ودفاع کنند

وهمین مساله نیز سبب روحیه مضاعف مدافعان حرم مطهر حضرت زینب س  گردید

که نهایتا نیز سبب راندن تروریستها 

 وبحمدالله سبب ازاد سازی  کامل مناطق اشغالی گردیده

 بعد نیزبازسازی حرم مطهز س توسط کمکهای مردمی ایرانیان در سالهای 1393 و 1394 انجام گردید.

واینک مشتاقان زیارت حضرت زینب س گروه گروه بدانجا می شتنابند

واینک اهنگ بازسازی ساختمانهای اطراف اغاز شده است

وشهر زینبیه رونق خودرا در نهایت رنج وحرمان درحال اکتساب می باشد

سید جواد هاشمی فشارکی

 

جلسه هیات بازدیدکننده محضرنماینده محترم ولی فقیه در سوریه  1393

 

اقای سید سعید هاشمی - سید جوادهاشمی فشارکی - مهندس مهدی آقاخانی - ایت الله سید مجتبی حسینی

 

 

کروکی تیراندازی دشمنان به دفتر نماینده ولی فقیه در یکصد متری 

مکان تیر اندازی دشمنان ترویست از فاصله یکصد متری

 

 

 محل شلیک  ترویستهای داعشی به سمت دفتر رهبری

 

 

مسجد امام خمینی شهر زینبیه دمشق 

محل اصابت  شلیک ترویستهای داعشی به محل دفتر نماینده رهبری 

که بعدا با بلوک سیمانی مسدود شده است

 

محل اصابت تیراندازی به اطاق دفترکار نماینده رهبری در سوریه 

 

 

مسدود کردن ابتدای کوچه از بلواراصلی شهر زینبیه با بلوکهای بتنی

جهت مسدود سازی حمله انتحاری و مسدود سازی تیراندازی به ترددهای ورودی ساختمان دفتر واقع درداخل کوچه

مستند سازی توسط : 

دکتر سید جواد هاشمی فشارکی

1393

###############################################

برخی از سوابق ایشان در زیر امده است :

*************************************************

 

 

بخشی از زندگی نامه آیت الله سید مجتبی حسینی

آیة ‌اللّه سیّد مجتبى حسینى در سال ۱۳۳۳ ه.ش در مشهد مقدس متولد شد .
 پدر ایشان مرحوم «آیة اللّه حاج سیّد جلیل حسینى» از علماى شاخص مشهد و از شاگردان «آیة اللّه میرزا مهدی اصفهانی(ره) » بود که بیش از شصت سال در مسجد گوهرشاد اقامه جماعت داشت و بخاطر عدم قبول ملاقات با شاه،   توسط رژیم پهلوی از امامت در مسجد گوهرشاد منع شد. 
مادر ایشان نیز علویه ای عالمه و تقیه و فرزند مرحوم «آیة اللّه آقا نجفى» و نوه «آیة اللّه میرزا مهدى خراسانى (ره)» معروف به «شهید رابع» بود.
 
آیة ‌اللّه سید مجتبی حسینی دروس مقدماتی و سطوح حوزوی را در  مشهد مقدس سپری ودر سال  1353 ه.ش برای تکمیل سطوح عالی به شهر مقدس قم هجرت نمود، فقه و اصول را در محضر  اساتیدی همچون حضرات آیات گلپایگانی(ره)، وحید خراسانى (مدظله)و تبریزی(ره) فرا گرفت و در علوم عقلی و کلامی از محضر علامه شهید مطهری(ره) بهره برد. 
ایشان علاوه بر سابقه 12 سال تدریس علوم حوزوی در سطح خارج، در دانشگاه های تهران ، علامه طباطبائی و آزاد اسلامی به تدریس رشته های متعددی از جمله معارف و اقتصاد اسلامی اشتغال داشته اند.

آیة اللّه حسینی از بدو پیروزی انقلاب فعالیتهای تبلیغی وسیعی در ارگانهای مختلف از جمله سپاه پاسداران انقلاب اسلامی داشت و به موازات آن سفرهای تبلیغی زیادی به کشورهای مختلف ( لبنان ،سوریه،هند،پاکستان،لیبی ،ترکیه ،عربستان) و پس از شروع دفاع مقدس به جبهه های نبرد حق علیه باطل انجام داد.

وی از سال 1375 ه.ش به مدت 7 سال با حکم مقام معظم رهبری نماینده معظم له در امور اهل سنت استان سیستان و بلوچستان بود و در همین مدت به نمایندگی از مردم این استان به مجلس خبرگان رهبری راه یافت.

آیة ‌اللّه سید مجتبی حسینی در سال 1382 ه.ش با حکم ویژه ای از جانب مقام معظم رهبری به نمایندگی ایشان و امامت جمعه و تولیت مصلای حضرت زینب سلام الله علیها منصوب شدند.

شایان ذکر است 4 سال اخیر مسؤولیت ایشان همزمان با بحرانهای سوریه و لبنان بود که علی رغم ناامنی های شدید در تمام مدت در منطقه حضور داشته و نقش مهمی در دفاع از حرم مطهر حضرت زینب سلام اللّه علیها و مردم رنج دیده آن دیار ایفاء کردند.

حضرت آیة اللّه حاج سید مجتبی حسینی با توجه به سابقه موفق حضور در سوریه، در پی نا آرامی ها و بحران های اخیر عراق ، با حکم مقام معظم رهبری به نمایندگی معظم له در آن سامان منصوب گردید و هم اکنون عهده دار این مسؤولیت خطیر است.

 

آیت الله سید مجتبی حسینی

 

 

 

http://sayedmojtaba.blog.ir/page/ayatollahhosseini1

 

 

سیّدمجتبی حسینی در سال ۱۳۳۳ شمسی در خانواده ای سیستانی درشهر مشهد و در خانواده ای روحانی متولد شد. پدرش آیت الله سیّدجلیل حسینی از علمای به نام مشهد است که در زمان رژیم شاه پس از نپذیرفتن دعوت رژیم طاغوت در دیدار با شاه، اقامه نماز در مسجد گوهرشاد برای وی ممنوع و پس از آن در حسینیّه تهرانیهای مقیم مشهد به اقامه جماعت پرداخت.

حاج آقا سید جلیل پدرآیت الله سید مجتبی از سادات اصیل سیستانی است که در نوجوانی از روستای دادی از توابع شهرستان هامون برای تحصیل علوم حوزوی به مشهد مهاجرت کرده و درمحضر مرحوم آیت الله میرزامهدی اصفهانی – عالم و عارف مشهور – به درجه اجتهاد نایل شد.مادرش نیز از سادات و فرزند مرحوم آیت الله آقا نجفی و نوه پسری مرحوم میرزا مهدی شهیدی بود.

از بستگان نزدیک پدری آیت الله سیدمجتبی از جمله پسر عموها وپسر عمه های او در زاهدان و منطقه سیستان هم اکنون نیز زندگی می کنند و از سادات صاحب نفوذ بحساب می آیند که از جمله می توان به مرحوم حاج آقا سیدمعین عموی بزرگوار ایشان، فرزندان حاج سید محمد طباطبائی معروف به ده مدصفری و بویژه مرحوم آقاسید عبدالله حسینی امام جماعت قبلی مسجد امام جعفر صادق(ع) زاهدان اشاره نمود.

گفته میشود صدها مجلد کتاب ومنابع مهم مذهبی که از دوران مختلف گذشته در روستای دادی از توابع سیستان در حال نابودی بود توسط آیت الله حاج آقا سید جلیل بازسازی و با هزینه شخصی در دهه ی ۲۰ و ۳۰ به مشهد مقدس منتقل و به کتابخانه رضوی برای حفظ و نگهداری واستفاده هدیه گردیده است.

سید مجتبی حسینی نزد بزرگانی چون حجت الاسلام و المسلمین واعظ طبسی، مرحوم اشکذری، آیهالله خزعلی، آیت الله العظمی وحید خراسانی کسب علم کرده است

وی در تاریخ ۱۹ شهریور ۱۳۷۶ همزمان با تدریس در حوزه و دانشگاه، به مدّت هفت سال،نماینده ی رهبری در امور اهل سنت بلوچستان بوده است که جهت مزید اطلاع مخاطبان رونوشت حکم مقام معظم رهبری به ایشان را ذیلا درج می نماید:

 

https://hawzah.net/fa/Entekhabat/View/7554/%D8%B3%DB%8C%D8%AF-%D9%85%D8%AC%D8%AA%D8%A8%DB%8C-%D8%AD%D8%B3%DB%8C%D9%86%DB%8C

 

 

با حضور دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت(ع)؛

نماینده جدید رهبر انقلاب در عراق معرفی شد + زندگینامه

 

  • کد خبر : 690759
  • منبع : ابنا
خلاصه

پس از گذشت چهل روز از ارتحال نماینده فقید رهبر انقلاب در عراق، « آیت‌الله سید مجتبی حسینی» به عنوان نماینده جدید معظم له در این کشور معرفی شد.

به گزارش خبرگزاری اهل بیت(ع) ـ ابنا ـ «آیت‌الله سید مجتبی حسینی» به عنوان نماینده جدید مقام معظم رهبری در کشور عراق معرفی شد.

پس از گذشت چهل روز از ارتحال «آیت الله محمدمهدی آصفی» نماینده سابق رهبر انقلاب در عراق، هیئتی از سوی دفتر مقام معظم رهبری به نجف اشرف سفر و نماینده جدید ایشان را معرفی کرد.

این هیئت به ریاست «حجت‌الاسلام والمسلمین محسن قمی» معاون ارتباطات بین‌الملل دفتر مقام معظم رهبری و با حضور «حجت الاسلام والمسلمین اختری» دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت(ع) و «آیت‌الله تسخیری» مشاور عالی رهبر انقلاب در امور جهان اسلام و جمعی از علماء و روحانیون وارد نجف شد.

اعضای این هیئت پس از زیارت مرقد شریف امیرالمؤمنین علی علیه‌السلام به دیدار علمای نجف رفتند.

آیت‌الله فیاض: امیدواریم منش و روش مرحوم آصفی ادامه یابد

اعضای این هیئت در دیدار با «آیت الله العظمی فیاض» ضمن معرفی آیت‌الله حسینی به عنوان نماینده جدید مقام معظم رهبری در عراق، یاد و خاطره مرحوم آیت‌الله آصفی نماینده پیشین رهبر انقلاب در عراق را گرامی داشتند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج، آیت‌الله العظمی فیاض نیز در این دیدار، آمادگی حوزه علمیه نجف اشرف برای همکاری با نماینده جدید مقام معظم رهبری را اعلام کردند.

ایشان فرمودند: امیدواریم همچنان منش و روش مرحوم آیت‌الله آصفی با مدیریت آیت‌الله حسینی ادامه یابد تا از این طریق، خدمات شایسته‌ای به حوزه علمیه نجف اشرف و محصلین علوم دینی و عموم مردم شریف صورت پذیرد.

آیت‌الله سید مجتبی حسینی کیست؟

سیّد مجتبى حسینى در سال ۱۳۳۳ شمسى در خانواده ای سیستانی در شهر مشهد متولد شد. پدرش «آیت الله سیّد جلیل حسینى» از علماى شاخص مشهد و مادرش نیز از سادات و فرزند «آیت الله آقا نجفى» و نوه «مرحوم میرزا مهدى شهیدى» بود.

حاج آقا سید جلیل در نوجوانى از روستای "دادی" از توابع شهرستان "هامون" براى تحصیل علوم حوزوى به مشهد مهاجرت کرد و درمحضر علمای آن سامان ــ نظیر «مرحوم آیت الله میرزامهدى اصفهانى» ــ تتلمذ کرد.

وی در زمان رژیم گذشته پس از نپذیرفتن دعوت رژیم طاغوت در دیدار با شاه، از اقامه نماز در مسجد گوهرشاد ممنوع و پس از آن در حسینیّه تهرانیهاى مقیم مشهد به اقامه جماعت پرداخت. 

سید مجتبی حسینی نزد بزرگانی چون حضرات آیات «واعظ طبسی»، «اشکذرى»، «خزعلى» و «وحید خراسانى» کسب علم کرد و به تدریس در حوزه و دانشگاه مشغول شد.

وی در سال 1375 به عنوان نماینده رهبر انقلاب در امور اهل سنت بلوچستان منصوب گشت که این خدمت، هفت سال به طول انجامید.

به گزارش ابنا آیت الله سید مجتبی حسینی سپس به عنوان نماینده مقام معظم رهبری در سوریه مشغول به خدمت شد که این دوران، همزمان با بحرانهای اخیر سوریه و لبنان بود.

اینک پس از درگذشت آیت‌الله حاج شیخ محمدمهدی آصفی ــ در بامداد پنجشنبه 14 خرداد 1394 ــ وی به عنوان نماینده رهبر انقلاب در کشور عراق منصوب و معرفی گردیده است.

..........................
پایان پیام/ 101

 

 

http://fa.abna24.com/service/ab/archive/2015/07/28/690759/story.html

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۱۲/۰۲