***.*** ... گنجینه ... فشارکی ... ها ***.***

****.**** کنز الفشا ر کیو ن ************** Fesharkies's Treasure ****.****

***.*** ... گنجینه ... فشارکی ... ها ***.***

****.**** کنز الفشا ر کیو ن ************** Fesharkies's Treasure ****.****

***.*** ... گنجینه ... فشارکی ... ها ***.***

########## بنام خدا ##########
#پایگاه جامع اطلاع رسانی در موضوعات زیر #
..... با سلام و تحیت .. و .. خوشامدگویی .....
*** برای یافتن مطالب مورد نظر : داخل "طبقه بندی موضوعی " یا " کلمات کلیدی"شوید. ویا کلمه موردنظر را در"جستجو" درج کنید.***

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
محبوب ترین مطالب

دومین دوسالانه تصویرگری نیایش

جمعه, ۱ شهریور ۱۳۹۸، ۰۱:۴۶ ب.ظ

 

شادی هاشمی فشارکی نیز در این بخش لوح تقدیر دریافت کرد

 

دومین دوسالانه تصویرگری نیایش پایان یافتمراسم اختتامیه دومین دوسالانه تصویرگری نیایش با حضور قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی و هنرمندان کشوری در تالار نور مشهد برگزار شد.به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی ، مدیرعامل موسسه آفرینش‌های هنری آستان قدس رضوی و دبیر دومین دوسالانه تصویرگری نیایش با اشاره به اهداف این دوسالانه گفت: گسترش ارزش‌های انسانی و معنوی، توجه به جنبه‌های تصویری مفهوم نیایش، تشویق هنرمندان تصویرگر به خلق آثار با موضوعات مذهبی و اخلاقی به ‌ویژه سیره حضرت امام رضا(ع)از اهداف جشنواره دوسالانه تصویرگری نیایش است.
علی ثابت‌نیا افزود: در این دوره از دوسالانه تصویرگری نیایش 490 هنرمند از 29 استان کشور یک هزار و 584 اثر را به دبیرخانه دوسالانه ارسال کردند که این تعداد اثر در دو مرحله داوری شد و 180 اثر به بخش نمایشگاهی راه یافت.
در پایان این مراسم، کتاب آثار برگزیده دوسالانه تصویرگری نیایش رونمایی و از برگزیدگان این دوسالانه تجلیل شد.
در بخش تصویرگری کتاب با موضوع داستان‌های مذهبی، هیچ اثری شایسته رتبه اول نشد و سیدحسام‌الدین طباطبایی و پیمان رحیم‌زاده نفرات دوم و سوم شدند، همچنین در این بخش سحر خراسانی، مریم طباطبائی و حسن عامه‌کن لوح تقدیر دریافت کردند.
فاطمه رادپور، سیدمیثم موسوی و هاجر سلیمی در بخش تصویرگری با موضوع نیایش(غیرداستانی) حائز رتبه‌های اول تا سوم شدند و نرگس برومند و شادی هاشمی فشارکی نیز در این بخش لوح تقدیر دریافت کردند.
در بخش تصویرگری با موضوع نیایش(داستانی) نیز هیچ اثری شایسته رتبه اول نشد و معصومه صحبتی و حسن عامه‌کن به‌عنوان نفرات دوم و سوم مورد تقدیر قرار گرفتند، همچنین جایزه ویژه این بخش به شادروان علی عامه‌کن اهدا شد.
رضا داروند، صدیقه قائدامینی و عطیه ضیغمی در بخش تصویرگری با موضوع امام رضا(ع)(غیرداستانی) عناوین اول تا سوم را به خود اختصاص دادند و حامد علی‌عباس شهیر نیز در این بخش لوح تقدیر دریافت کرد.
در بخش تصویرگری با موضوع امام رضا(ع)(داستانی) نیز سمانه مطلبی سلوط، عاطفه شفیعی‌راد و سولماز جهانگیر مقام‌های اول تا سوم را به خود اختصاص دادند و افشین باقری و تهمینه خواجوی در این بخش شایسته دریافت لوح تقدیر شدند.
یادآوری می‌شود که شیرین شیخی، نوجوان ناشنوا در بخش کودک و نوجوان شایسته دریافت جایزه ویژه شد.

 

 

https://razavi.ir/Portal/PrintPage/PrintPage.aspx?Object=news&CategoryID=5AE38424-AED3-438C-AE33-994639165DF0&WebPartID=41604594-5331-4475-B915-1939319F5A7F&ID=D54EFA3E-7A04-492A-808B-6DC9408000F0

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۶/۰۱